Devana Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg orker ikke skrive om dette sykdomsgreiene enda...Er for nytt og for vondt enda at det skal ødelegge så mye for meg. Men over til noe annet..Fikk noe rart i posten idag, en rød ønskebønne, visstnok fra Guatamale..Noen som har hørt om det? Skikkelig rart..Stod ikke noen avsender eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå har jeg vaskemaraton her hjemme...Jeg har ventet så lenge med å vaske klær at det har hopet seg opp i store hauger Så nå vasker jeg i store mengder her...Men med tørketiden også så tar sin tid...*Aldri utsette igjen* Shame on me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tasser rundt dårlig enda...sikkert smittet av noe av det som går om dagen. Skjedd mye idag...Stakkar lillebroder'n ble kutta i panna ved et uhell og måtte sy, men går visst bra med han nå. Og sambo er nå i forhandlinger angående jobben han fikk sparken fra...Vi har nemlig funnet ut at de sparker han på feil grunnlag, det er ikke lovlig, og nå blir det sak ut av det. Det er godt synes jeg Det var en urettferdig avgjørelse av sjefen hans Nå har jeg nettopp sett på de tre musketerene, og vurderer å legge meg, trøtt og syk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 20. mars 2007 #24 Del Skrevet 20. mars 2007 Masse trykking på mange linker første meg inn hit, og lurte bare på hvordan det står til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 20. mars 2007 Masse trykking på mange linker første meg inn hit, og lurte bare på hvordan det står til med deg? ← Går greit nok med meg om dagen egentlig....Sliter en smule med noen problemer og skal til fysioterapeut snart..Gleder meg til å få fikset nakken/ryggen kanskje svimmelheten og migrene forsvinner! Begynner å bli litt kjedelig å gå uten jobb nå, så får nok titte etter en ny en så fort jeg er igang med fysioterapien...Trodde ikke det skulle være så kjedelig å sitte og se på tv hele dagen Vurderer litt om jeg kanskje skal vurdere medisinstudiet til høsten alikevel om jeg skulle komme inn...Kan jo ta en sjanse, enda jeg gjerne skulle vært kvitt problemene med nakken før jeg hiver meg løs på masse lesing. Men det får jeg se på når den tid kommer...Jeg har ihvertfall søkt! Var på "ferietur" i Oslo forrige uke da...Var veldig gøy, bodde 1 natt på radisson plaza i 30 etasje! Gud, så høyt det var!! Fikk til og med dotter i ørene av å kjøre heisen opp og ned. Jeg er fremdeles oppegående ihvertfall Hadde bare glemt dagboka her Ble forresten spådd av en mann fra USA her om dagen om helsa mi, og han hadde rett om alt han sa, jeg har aldri møtt noen med så bra treffsikkerhet, det var nesten skummelt...Uansett så sa han at jeg ville møte en ny person som kom til å hjelpe meg videre slik at plagene mine ble mindre og helsa bedre, jeg antar at det er fysioterapeuten han tenkte på enda jeg ikke hadde nevnt noe om dette. Jeg er egentlig en veldig skeptiker av natur, men synes det er gøy å prøve nye ting, men ville aldri trodd han skulle være så treffsikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattungen Skrevet 25. mars 2007 #26 Del Skrevet 25. mars 2007 Så spennende å bli spådd da gitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 25. mars 2007 Så spennende å bli spådd da gitt :D ← Ja, alltid gøy å prøve noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. mars 2007 #28 Del Skrevet 25. mars 2007 Sikkert spennande å bli spådd! Og ekstra artig når du følte at det han sa, stemte veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 23. april 2007 #29 Del Skrevet 23. april 2007 Innom for å hilse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 24. april 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 24. april 2007 Hei hei! Vel, nå var tanna ute...De tok den oppe først da, siden det var så betent rundt den nede. Så den skal opereres ut om et halvt års tid isteden. Så nå sitter jeg her med kjeften full av blod og smerter i hele kjeven..Men men..Fikk i hvert fall antibiotika, så da slipper jeg forhåpentligvis noen store betennelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. april 2007 #31 Del Skrevet 25. april 2007 Det blir bedre skal du se Det skader forresten ikke å søke på medisinstudiet. Du kan jo fint takke nei om du ikke skulle føle deg klar til høsten. Ønsker deg en flott onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 15. juni 2007 Nå hadde jeg glemt dagboka igjen Hehe.. Nå er det snart sommer, og samboeren min har snart ferie så det blir deilig! Vet ikke helt hva vi skal enda, men en tur på Liseberg skal vi i hvertfall så får vi se hva annet det blir det. Skal jo også flytte til Bergen nå i sommer så det går jo med noen dager til det også. Ellers så har jeg begynt hos fysioterapeuten, men hun har allerede så og si gitt meg opp og sendt meg videre til en homeopat som nå har tatt hårmineralanalyse av meg og i tillegg skal prøve fotsoneterapi på meg/eller soneterapi. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. juni 2007 #33 Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, no er det jammen lenge sidan du har vore her inne! Håpar det går bra med deg, og at du ikkje er altfor mykje plaga med sjukdommen. Korleis går det forresten med medisinstudieplanane dine til hausten? Ha ein fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, no er det jammen lenge sidan du har vore her inne! Håpar det går bra med deg, og at du ikkje er altfor mykje plaga med sjukdommen. Korleis går det forresten med medisinstudieplanane dine til hausten? Ha ein fin kveld. Medisinstudieplanene blir lagt på is fram til neste år så jeg forhåpentligvis er klar for det da Jeg tror ikke det vil lønne seg for meg å begynne til høsten så lenge jeg går og hangler hele tiden. Ha en fin kveld og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. juli 2007 #35 Del Skrevet 3. juli 2007 Innom for å se hvordan det står til med deg Liseberg er jo kjempegøy! Håper dere får en fin tur Flytting er noe styr, men deilig når man endelig er på plass! Ha en fortsatt flott tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 3. juli 2007 Innom for å se hvordan det står til med deg Liseberg er jo kjempegøy! Håper dere får en fin tur Flytting er noe styr, men deilig når man endelig er på plass! Ha en fortsatt flott tirsdag! Hei hei! Står bra til her, imorgen reiser vi til Gøteborg flytting er litt styr ja..Hehe..Gruer meg til å begynne å pakke. Jeg har begynt sånn smått nå med å fylle en bananeske med et servise vi aldri bruker, men som er "kjekt å ha" Kom nettopp hjem nå fra fotsoneterapi, første gangen jeg prøver det. Det var utrolig behagelig og jeg er litt småtrøtt nå, men vi får se om det hjelper. Var mye mer behagelig enn den laser-greia fysioterapeuten min driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. juli 2007 #37 Del Skrevet 9. juli 2007 Håpar du har det fint i Gøteborg. Kjekt med ferie! Eg og min kjære skal også ein tur til Sverige i sommar, men me reiser til Stockholm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 11. juli 2007 Idag fikk jeg resultatene av hårmineralanalysen som jeg tok for en måneds tid siden. Den viste i hovedsak at jeg hadde masse mangler i vitaminer og mineraler. Til og med homeopaten var overrasket for hun hadde ikke vært borti noen med så masse mangler før. Som forventet (av meg) så tar ikke kroppen min opp noe særlig med næringsstoffer pga mageplagene mine, så nå skal kostholdet endres og vitaminer og mineraler tilføres for å prøve å rette opp ting. Metabolismen ble også testet og det var snakk om langsomt stoffskifte type 1. Dette kan stemme med resultatene fra blodprøve Aker sykehus tok av meg ifjor med tanke på binyrefunksjonen...Men de valgte å "se det ann". Fikk masse nyttig info og detaljert beskrivelse av hver mangeltilstand og symptomer på dette og forslag til kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. juli 2007 #39 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Så bra at dei fann ut noko! Håpar virkelig homeopaten/legane kan gi deg noko som kan hjelpa, slik at du slepp å vera så plaga med sjukdom. Ha ein riktig fin dag. Endret 11. juli 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 20. juli 2007 #40 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei på deg Devana! Koselig med hilsen i dagboka Innom for å ønske deg en riktig god fredagskveld Håper du får en flott fredagskveld og at været hos deg er like fint som hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå