Gjest uværet Skrevet 28. februar 2007 #21 Del Skrevet 28. februar 2007 ja,takk for hyggelig hilsen.og om de betale like mye ell ikke ønske jeg ikke å si noeom ← ok.da tolker jeg/vi det dit at den ene foreldren betaler mer enn den andre.det er iværtfall lett å tolke svaret ditt på den måtten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 3. mars 2007 #22 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) hvorfor har du to sider på bryllupsdagen? god helg! Endret 3. mars 2007 av uværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 3. mars 2007 fordi jeg har en som er låst der det står ting som eg ikke vil alle skal vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 3. mars 2007 #24 Del Skrevet 3. mars 2007 fordi jeg har en som er låst der det står ting som eg ikke vil alle skal vite ← ok. men da må du betale for to stykk også da vel? skjønner ikke vitsen med to stykk. unødevendig bruk at penger og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 4. mars 2007 det der er en gratis bryllupsside, koste ikke noeå ha den der i 1år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 4. mars 2007 #26 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) tror du har misforstått litt jeg fant dette ang pris: Pris: Komplett Bryllupsplanlegger på nett: kun kr 495,-. (Dersom dere ønsker passordbeskyttelse på”Hjemmeside for deres eget bryllup”, kommer et tillegg på kr 95,-) NB: dere kan prøve tjenesten gratis i 14 dager! Endret 4. mars 2007 av uværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 5. mars 2007 er nok du spm har misforstått, den komplette versjon koste penger mens den forenklede versjon er gratis, står på forsiden dems,gratis bryllupsdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. mars 2007 #28 Del Skrevet 5. mars 2007 er nok du spm har misforstått, den komplette versjon koste penger mens den forenklede versjon er gratis, står på forsiden dems,gratis bryllupsdagbok ← Stemmer nok det ja. Vi har også egen side der, og måtte betale for å få lov til å lage flere sider enn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 5. mars 2007 #29 Del Skrevet 5. mars 2007 ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 5. mars 2007 #30 Del Skrevet 5. mars 2007 Innom for å ønske deg en kjempe flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 5. mars 2007 ja mener det stemmer at er gratis ,har iallefall ikke mottatt noe faktura ell noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 6. mars 2007 #32 Del Skrevet 6. mars 2007 min kollega fikk låne nicket mitt i dag, for å skrive om bryllupsdagen.no dette fikk han vite av webansvarlig. bryllupsdagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 6. mars 2007 #33 Del Skrevet 6. mars 2007 det der er en gratis bryllupsside, koste ikke noeå ha den der i 1år ← det er ingen gratis bryllupsside. det er en prøveperiode på 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 7. mars 2007 det er en gratis side, jeg har nå iallefall ikkefått noe faktura pådet og jeg har hatt sidene der langt over 2uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 8. mars 2007 #35 Del Skrevet 8. mars 2007 Nå vet jeg ikke så mye om det der. Men jeg kan tenke meg at det var gratis i sommer, men ikke nå lengre. At en kunne ha gratis i 1 år før, men nå kun 14 dager. Jeg måtte inn å se, og der står det gratis i 14 dager. Uansett, lykke til videre med planleggingen. Gleder oss til å høre mer om hvordan du skal ha det på den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 11. mars 2007 #36 Del Skrevet 11. mars 2007 Innom å legger igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 17. mars 2007 #37 Del Skrevet 17. mars 2007 En riktig god helg ønskes deg og din samboer. Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mack Skrevet 4. april 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 4. april 2007 dette bryllupet blir ikke noe av. min samboer gjorde det slutt med meg nå i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 4. april 2007 #39 Del Skrevet 4. april 2007 Dette var trist å lese. Forstår godt du er nedfor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hubba Skrevet 4. april 2007 #40 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) igjen dette var trist å lese jeg har nettopp registert meg da vi skal hjelpe til i et bryllup til sommeren når skulle dere gifte dere lykke til med alt dette innebærer avbestillinger av alt til bryllupet og husrom (vet ikke hvem av dere som skal flytte) hva er grunnet til bruddet rart at det skjer nå Endret 6. april 2007 av hubba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå