Gå til innhold

bryllupsdagbok


mack

Anbefalte innlegg

Nå er det litt under 7mnd til jeg og forloveden gifter oss. :) Gleder oss veldig.|

Han fridde til meg på skibladner nå i sommer med mine og hans foreldre tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!

jo takk for det,velkommen påkvinneguiden,ser du er ganske ny her..

Nå har jeg akkurat værtå bestilt fotograf og frisør. Blir spennende å planlegge fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Gratulerer og lykke til med planleggingen!

Ser dere skal gifte dere i midten av august, hvor lang tid på forhånd sender dere ut innbydelsene?

Var innom siden deres på bryllupsdagen.no. Fin side. Kommer vel litt oppdateringer der inne senere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenktet sende ut invitasjoner i april ca. kommer mer på bryllupssiden senere har bare ikke planlagt mer ennå,kommer til å legge inn bilde av megog forloveden +forloverne våre som er min yngste søster og hans elste bror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**
tenktet sende ut invitasjoner i april ca. kommer mer på bryllupssiden senere har bare ikke planlagt mer ennå,kommer til å legge inn bilde av megog forloveden +forloverne våre som er min yngste søster og hans elste bror

Ha ei flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Dytter denne litt oppover på siden.

Hvor mye tror dere dagen deres kommer på?

Sett her inne at flere lager seg et budsjett, men tror at det har lett for å sprekke. Jeg vet ikke, men innbilder meg det.

Fortsatt lykke til med planleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uværet
tenktet sende ut invitasjoner i april ca. kommer mer på bryllupssiden senere har bare ikke planlagt mer ennå,kommer til å legge inn bilde av megog forloveden +forloverne våre som er min yngste søster og hans elste bror

du skriver dere ikke har planlagt noe mer enda. begynner dere ikke å få litt knapt med tid? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest **Evergood**

Så en annen plass her inne, at du hadde laget ei nettside på bryllupsdagen. Fin side. Blir spennende å følge med deg.

Alltid hyggelig å følge med de som planlegger bryllup.

Kos deg med planleggingen. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.På lørdag var vi ute å kjøpte brudepikekjoler og dresser til brudesvennene. Skal ha tre brudepiker og to brudesvenner.Kjolene er kremhvite med no blonder og litt blomster på og dressene ble svarte med no striper,hvit skjorte og rødt slips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest uværet

høres flotte ut.

hvor lenge har dere spart til bryllupet? hvor mye har dere lagt til side for å bruke til bryllupet?

jeg vil også gifte meg. men først må jeg finne meg en å gifte meg med. er kjedelig å være singel. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være ærlig har vi ikke spart noe særlig til det, eneste vi har satt til side 1000 kr mnd det siste året. men vi har veldig snille foreldre som sponse oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uværet
for å være ærlig har vi ikke spart noe særlig til det, eneste vi har satt til side 1000 kr mnd det siste året. men vi har veldig snille foreldre som sponse oss

da er dere heldige. betaler foreldrene deres like mye hver? (foreldrene dine og foreldrene hans).

så du hilsen jeg hadde skrevet til deg på bryllupsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...