Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det kan være fint hvis stilen er enkel ellers, hvis ikke blir det fort litt prangende.

Skrevet

Vi har den modell på et lite bad og er godt fornøyde. Vårt er ikke så langt at man kan ligge utstrakt i det, men det er mere behagelig å sitte i enn et vanlig firkantet kar.

Løveføttene er bare fine og enkle å vedlikeholde.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Det er jo kitch. Det var skikkelig kult. Jeg fikk lyst på det selv.

Passer fint i en helt enkel, lys innredning med fliser, men også på et overdådig jente-bad med lysekrone i taket. :-D

Gjest Thalassa
Skrevet

kjempefint! Nå så jeg ikke bena i hvit, men det er nok det jeg ville valgt. Kommer litt ann på interiøret osv også.

Blir sikkert kjempefint bad :)

Skrevet

Smartclub har disse på tilbud til 4000 mener jeg det var denne uka ;)

Fru Nitha

Skrevet

Så bra! Jeg var redd alle syntes det var grusomt. Jeg synes det er fantastisk...

Hvor langt er karet deres, Trille? Det er vel ikke så lite at man ikke kan halvligge komfortabelt bare man trekker opp knærne litt? Og har dere separat dusj, eller dusjer dere i det også? Og hvilke fliser har dere til?

Beklager alle spørsmålene :sjenert:

Skrevet

Jeg synes sånne badekar er fantastiske..

Ønsker meg et sånt i stående fritt i midten av et enkelt baderom..

Skrevet

Karret er 160 eller 180 - husker ikke, og det går fint an å halvligge behageligt i det. Mye bedre å sitte/ligge i for å slappe av enn det gamle lange firkantede.

Hele badet vårt er i hvite fliser, og gulvet er i blågrønne mosaikkfliser. Vi har valgt litt gammeldags armatur til både kar og servant.

Mens vi bygget om det andre badet måtte vi sette opp dusjforheng og stå og dusje i karret. Ikke den store forskjellen på det nye og gamle, men begge deler er jo upraktisk i forhold til dusjkabinett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...