wicci Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ja, som tittelen sier, noen andre som har erfaringer derfra? Skal gifte oss der 5mai, og er litt mellomfornøyd med servicen så langt... Endret 30. januar 2007 av wicci
Labella Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Henger meg på her. Vi skal nemlig gifte oss der i juli. Har ikke hatt noe særlig kontakt med dem ennå - annet enn omvisning og kontraktskriving, og har vært fornøyd med den behandlingen vi har fått da. Hva er det dere er mellomfornøyde med?
wicci Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Bryllupet er jo 5mai, vi har kun hatt en omvisning, med en veldig hyggelig dame, men som ikke kunne gi oss svar på noen praktiske spørsmål og vi har ikke skrevet noen kontrakt. Menyene er ikke klare. Hovmesteren virker i overkant distrè... Har ikke fått svar på feks, farge på duker, bestikk o.l slik at jeg kan planlegge blomster og dekorering. Også blir man jo i overkant stresset når man skal planlegge bryllup også da
Chelsea Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Vi giftet oss på Eckbo i fjor som også er drevet av Oslo Selskapsservice og var veldig fornøyde med alt. Var jeg deg ville jeg purret på kontrakten, greit å få det juridiske i orden. Og så purret på alt det andre du lurer på slik at du føler at du har kontroll. Vi var på Eckbo en formiddag og avklarte alle spørsmål vi hadde slik at jeg følte meg veldig sikker på at jeg hadde valgt riktig sted. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå