Gå til innhold

HVORDAN komme seg tiL AKERSYKEHUS med bil fra

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det har skjedd en akuttinnleggelse i min"krets", og vedkommende har blitt fraktet med ambulanse til sykehuset. Jeg måtte steppe inn som nærmeste nabo/venn og passer hans 8 år gammel sønn. Moren befinner seg ironisk nok OGSÅ på sykehuset pga MR osv..hatt høy feber lenge.

Men nå er tingen at jeg kjører jo ALDRI bil, men blir kanskje nødt til å gjøre det idag..hvordan kommer jeg meg til AKERSYKEHUS fra lørenskog?:(

Noen som kan hjelpe en blond uviten frøken med ganske nøyaktige beskrivelser!! :tristbla: Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..gutten er helt fra seg..de har annen familie/venner her, og jeg hjelper så gjerne.

TUSENTAKK FOR ALLE SVAR!

Endret av Dagensdiva
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusentakk Pasha..men jeg er så dum at jeg ikke forstår e59 osv.. :grine:

Kjører man bak alnabru på en måte?uff...jeg får bare pugge kartet..og skal prøve meg!takk

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er navnet på veien. Og det står skilt langs veien, med jevne mellorom, hvilket nummer den har.

Skrevet

ja det gjør jo det..takk for hjelpen. Er nok bare stresset nå.takk

Gjest Catwoman
Skrevet

Ta det rolig - les skiltene godt, så går det sikkert helt fint. :klem:

Skrevet

Bare hold hodet kaldt. Kjører du feil, så kjører du feil. Det ordner seg!

Skrevet

Du må komme deg ut på E6. For å komme dit må du kjøre et stykke på rv159.

Det er liksom "hovedveien" fra Lørenskog og inn mot Oslo.

Når du kommer på E6 følger du bare denne, blant annet forbi Alna, mot "Sinsen".

Når du nærmer deg Sinsenkrysset skal du ikke kjøre rett frem under krysset, men legge deg ut til høyre slik at du kommer opp på rundkjøringen - i rundkjøringen tar du rett til høyre(dvs første).

Du kommer da ut på Trondhjemsveien - denne skal du kun kjøre 100-200 meter før avkjørsel til Aker sykehus...du ser det store komplekset på høyre side av veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...