Gå til innhold

Kan dere ikke bli litt tøffere?!

Anbefalte innlegg

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Ok. Kanskje blir noen provosert nå, men hvor i ALL VERDEN er alle de TØFFE jentene i Oslo? Jeg ser dere ikke! Jeg er ganske kresen på jenter, men er det 1 ting som tiltrekker meg er det jenter med bein i nesa som VISER følelser, OGSÅ i offentligheten.

Er det jantelovsnorge som bryter en ned? Er det kulda som gjør oss sånn? Eller hva er det?

Jeg vil ha kjærlighet, men finner den ikke.

Argh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange tøffe jenter. Hva legger du i ordet?

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, kanskje det bare er folk med sterke personligheter jeg lengter etter. Og som ikke bryr seg om hvordan de blir oppfattet.

Gjest Gjesten
Skrevet

Kjenner mange slike damer, dei fleste 30+, og veldig kresne. Dei er økonomisk uavhengige, intelligente og særs sjølvstendige, og slår seg ikkje til ro med ein som ikkje er minst like intelligent, sjølvstendig og oppegåande. Så det eg høyrer oftast er: Kor er alle tøffe menn?

Skrevet
Jeg vet ikke jeg, kanskje det bare er folk med sterke personligheter jeg lengter etter. Og som ikke bryr seg om hvordan de blir oppfattet.

Et er f.eks forskjell på å være tøff og dominant. Sikker på at du ikke bare er ute etter noen til å dominere deg? ;)

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Hehe.. Nei, ikke helt.

Har dere sett filmen "Baise Moi", på norsk Knull Meg? Den er dårlig, men der er det en jente som har det jeg mener (veninnen til hun syke som etter hvert blir med den andre syke). Beskrive blir litt vanskelig. Men dere som har sett filmen kan kanskje berolige meg og si at sånne også finnes her, eller så vet jeg ikke hva jeg gjør.

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Eh, jeg mener ja, det er jeg helt sikker på.

Uff, håper ikke dette misforstås.

Skrevet

:ler::kose:

Jeg er både tøff og ikke tøff. Det er vel de fleste. En som viker tøff på utsiden, er kanskje veldig sårbar på innsiden. Og omvendt.

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Ok, varmblodig er kanskje et bedre utrykk.

Skrevet

Jeg forstår. :) Jeg kjenner ikke så veldig mange varmblodige kvinner, bortsett fra mamma! Hun er singel, men kanskje litt gammel for deg. ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg er varmblodig (!!!) og tøff og kvinnelig og alt det der. Men dessverre i forhold..hehe! Men har mange venninner, kanskje du kan ta en av de??

Om DU tåler dem! ;)

Skrevet

Du, jeg er vokst opp med varmblodighet. Hook a nigga up!

Men spøk til side har jeg en fornemmelse av at "like barn leker best" ikke helt gjelder i disse tilfellene.

Hva er din oppfatning?

Gjest StoreSky
Skrevet

Tja. Min kjæreste er ganske "straight forward" han også. Varmblodig, rastløs, ærlig, etc. JEG må ha en som matcher -ellers kjører jeg over stakkarn...(som min forrige eks, som alltid var avbalansert, rolig, likte å tenke over saker og ting, tok det heeelt med ro)

Skrevet
Du, jeg er vokst opp med varmblodighet. Hook a nigga up!

Men spøk til side har jeg en fornemmelse av at "like barn leker best" ikke helt gjelder i disse tilfellene.

Hva er din oppfatning?

Jeg er rolig og avbalansert. En varmblodig kjæreste hadde bare blitt kulturkollisjon.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg tror jentene hadde vært mer pågående hvis gutta hadde sett ut i måneskinn.

Skrevet
Jeg tror jentene hadde vært mer pågående hvis gutta hadde sett ut i måneskinn.

Jeg er litt usikker på begrepene. Pågående, mener du da som i å sjekke opp en mann? Det gjør jeg gjerne. :sjarmor:

Men skulle vi sjekket opp flere menn hvis de var stygge, er det det du mener? :klø:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Jeg er litt usikker på begrepene. Pågående, mener du da som i å sjekke opp en mann? Det gjør jeg gjerne.  :sjarmor:

Men skulle vi sjekket opp flere menn hvis de var stygge, er det det du mener?  :klø:

Nei, heller det motsatte :ler:

De få gangene jeg er ute, så ser jeg fint lite interessant, rett og slett fordi gutta kan jo ikke verken kle seg, gre seg eller dusje, og hvis de kan det så kan du banne på at de er så stupfulle at de ikke ser forskjell på meg og Gerd-Liv. Lite interessante å sjekke opp, med andre ord.

Hvis de mot formodning skulle mestre å kle seg, gre seg, dusje og holde seg nogenlunde tilsnakkende, så kan du banne på at de er noen rasshøl.

Sorry, men mannfolk på byen er lite tiltrekkende.

Skrevet
Sorry, men mannfolk på byen er lite tiltrekkende.

Det er da mange som virker ok, men dustene overskygger dem. Også derfor jeg automatisk tar på meg en avvisende maske ute på byen, fordi jeg har støtt på en dust for mye.

Gjest Gjest_Ulla_*
Skrevet

Jeg har fått tilbakemelding på at jeg er en tøff dame. Ganske rå humor, klarer meg selv, sier min mening, kan være skarp, men (nesten) aldri stygg. Ser derimot ikke slik ut, ser liten, uskyldig og søt ut. Mitt problem er at de fleste menn er redd meg - når det kommer til stykket. Jeg har mange mannlige venner, og jeg kommer lett i kontakt med gutta på byen og ellers, men når de skjønner at jeg ikke er en fnisejente som tilpasser meg deres humor eller meninger, går det stort sett ad undas. Dog finnes det hederlige unntak, jeg har hatt kjærester som har matchet meg, og jeg tror det er flere der ute for meg.

Jeg tror det er mange kvinner som er sterke og tøffe, men mange føler de må skjule det for å "passe inn", både blant menn og kvinner. Før mente jeg at disse kvinnene er litt feige, men nå har jeg begynt å lure på om det er de som er smarte og jeg som er for lite sofistikert. Jeg er rett frem, de er flinkere til å få det slik de vil på en indirekte måte. De har skjønt at det ikke er så kvinnelig å være tøff og sterk. Jeg klarer ikke la være å være meg selv... Kanskje jeg en gang vil lære...?

Så , TS, en får mye pepper for å stå for å være tøff og sterk, så det er ikke rart du ikke ser så mange av oss. Alt for mange skjuler seg bak en myk fasade!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Kjenner mange slike damer, dei fleste 30+, og veldig kresne. Dei er økonomisk uavhengige, intelligente og særs sjølvstendige, og slår seg ikkje til ro med ein som ikkje er minst like intelligent, sjølvstendig og oppegåande. Så det eg høyrer oftast er: Kor er alle tøffe menn?

Klapper litt for Attis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...