Gjest missLady Skrevet 4. februar 2009 #21 Skrevet 4. februar 2009 Tror typen har planer om å kjøpe noe til meg, aner ikke.. Første VD sammen.. Aner ikke hva han forventer. Har kjøpt et kort og en pakke 'Løvtynne hjerter freia melkesjokolade'. Hehe.. Men sitter å lurer på om jeg skal kjøpe en liten ting til.. Men aner ikke hva..
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #22 Skrevet 4. februar 2009 Steak and Blowjob Day, 14. mars. VD er romantisk søtsuppe som er til kun for jentene (og for handelstanden, selvsagt), vi vil til gjengjeld ha en dag som passer OSS. Ah. Jeg er enig ang. Valentines. Det blir ikke feiret. Håper du får en fin 14. mars, "Menn". En god ide.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #23 Skrevet 5. februar 2009 Ønsker å gi min hemmelige venn en liten oppmerksomhet, men da han fremdeles går stille i dørene pga eksen blir det nok bare med en delt opplevelse i etterkant.. Og det tror jeg kan bli helt fantastisk :o) Er for ikke-materalistiske gaver!
Katta85 Skrevet 5. februar 2009 #24 Skrevet 5. februar 2009 Jeg skulle vel egentlig bare scrappe et kort å lage en bedre middag men bestilte massasje for to i går Jeg fikk gavekort i julegave som jeg ikke har brukt å vi har flere ganger snakket om at det hadde vært koselig å gjøre dette i lag så da bestilte jeg time til to supriiise
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #25 Skrevet 2. februar 2018 Jeg planlegger å overraske mannen med en helg i Riga i år Har skaffet barnevakt, og alt er ordnet, han vet ingenting. Gleder meg sånn, tenker at opplevelser ofte er de fineste gavene. Dersom du er ute etter gavetips, fant jeg forresten mange her : Var sånn jeg fant på overraskelsen jeg skal gi i år også http://www.gavetips.myiglo.com/valentines-gave/2/ Anonymkode: bc265...ffc
Gjest Elseby13 Skrevet 2. februar 2018 #26 Skrevet 2. februar 2018 Sukk... KG var så mye koseligere i 2007!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #27 Skrevet 2. februar 2018 28 minutter siden, Elseby13 skrev: Sukk... KG var så mye koseligere i 2007! Nå skriver jo de fleste hyggelig her da, utenom du. Verdt å tenke over? Anonymkode: 99507...482 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå