Gå til innhold

Du vet du planlegger bryllup når...

Fremhevede innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Tenkte vi kunne ha en litt morsom tråd med alt det gale vi bruder finner på :)

Du vet du planlegger bryllup når...

...du gråter deg gjennom "fire bryllup og en gravferd".

...huset ser ut som et bomba horehus, kjølreskapet er tomt og bikkja sitter å ser håpefullt på deg i en halvtime, men allikevel sitter du og ser på brudekjoler og strømpebånd.

...du innleder en samtale med din beste venn med "Har du lyst til å bli vekt midt på natta av telefonen pga tyllskjørt og marsipan?" (Var det jeg sa til min forlover :) )

...du mister 3 busser fordi du står og ser inn vinduet på AnneBee Brudespesialisten (jepp... klarte det...)

Hmm... Hadde mange fler når jeg var ute og gikk med bikkja i går...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

hm... jeg har merket det i dag når jeg skulle være hjemme i åtte hele timer alene og LESE statistikk og det har endt med kanskje en/to timer statistikk og maaaaaaaaaange flere timer foran PCen på bryllupssider og med nesa oppi bladene mine... :sjenert:

...og når det første jeg sier på msn til vennene mine er: "vil du se en ny kjole??"

Gjest Ballerina
Skrevet
Morsomt, men litt hysterisk:)

Hysterisk... hvem? Jeg? ...nei... :sjenert:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Morsomt, men litt hysterisk:)

Ja, og så da? :)

Synes jeg har lov å være litt hysterisk jeg... Skal jo forhåpentligvis bare gifte meg en gang, og når jeg har det så bra som jeg har det sammen med min kjære, så gleder jeg meg no helt sinnsykt. Jeg VIL være litt hysterisk jeg...

Skrevet

Mente ikke noe negativt med at jeg sa at det var litt hysterisk! Sa at det var morsomt! Har sittet flere timer foran pcen selv og sett på kjoler, blomster, frisyrer osv. Men det var voldsomt å miste bussen, tre ganger:)

Gifter meg 10. februar men stresset begynner å senke seg. Det er klart:)

Skrevet

Når jeg desperat leter etter en iglo som tar i mot to jenter :ler:

Iglojakt er gøy!

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Mente ikke noe negativt med at jeg sa at det var litt hysterisk! Sa at det var morsomt! Har sittet flere timer foran pcen selv og sett på kjoler, blomster, frisyrer osv. Men det var voldsomt å miste bussen, tre ganger:)

Gifter meg 10. februar men stresset begynner å senke seg. Det er klart:)

OK, er sikkert bare jeg som er litt overfølsom :sjenert: Var ikke meninga å være sur eller noe altså...

Når jeg desperat leter etter en iglo som tar i mot to jenter :ler:

Iglojakt er gøy!

Iglo?? Hehe...

Gjest Ballerina
Skrevet
Mente ikke noe negativt med at jeg sa at det var litt hysterisk!

Det er jo bare morsomt at vi er litt hysteriske... jada, jeg er en bridezilla... men bare nesten ;)

Skrevet

-Her er det bomba også.. Ting flyter rundt pc'n :sjenert:

-"Heldigvis" sykemeldt (influensa) og mannen er borte i to uker, så jeg har strort sett gjort ingenting annet enn å planlegge bryllup.

-Klarer heller ikke la være å prate bryllup med folk, akkurat som de er like intressert i det som meg ja... :forvirret:

Skrevet

Ha ha, jeg vet, og sambo er visstnok like ille i følge kollegaene hans.... men det er kos å være litt småbridezilla da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...