Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkars liten! Du, jeg mente ikke kose deg som i kose deg. Men kose deg som i salppe av og ikke tenk på jobb.. jaja..

God bedring til den lille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det må du da ihvert fall ikke tenke på!! :klem:

Takk søte du :klem:

Stakkars liten! Du, jeg mente ikke kose deg som i kose deg. Men kose deg som i salppe av og ikke tenk på jobb.. jaja..

God bedring til den lille!

Nei, jeg regna egentlig ikke med det :ler:

:klemmer: Håper snuppa er bedre i dag.

Det vil vise seg utover dagen.

Skrevet

Idag er det mannen som er hjemme med snuppa, og jeg skal prøve å få oppdatert meg litt på jobb. Frykter at jeg må være hjemme med henne i morgen, og i neste uke skal jeg på jobbtur mandag-onsdag, og sannsynligvis kurs på torsdag.

Puh. Skjer egentlig litt for mye nå.

Skrevet

Håper virkelig at Snuppa blir bra igjen snart nå. Er ikke noe kjekt når hun er syk så lenge. :kose:

Skrevet
Håper virkelig at Snuppa blir bra igjen snart nå. Er ikke noe kjekt når hun er syk så lenge. :kose:

Nei det er ikke det :frown:

Skrevet

Hun hadde vist gulpa litt når hun hadde spist noe kjeks, men det var iallefall ikke i nærheten av de mengdene som det har vært de siste dagene. En kan jo lure på hvordan det er mulig at en så liten mage klarer å inneholde såpass mye.

Vi ser også helt klart at hun har blitt tynnere nå, men det er vel ikke så rart når hun nesten ikke har spist på 1,5 uke.

Skrevet
4 år??? Håper hun har sluttet før hun blir så stor!!!

Vi får håpe hun har fornuftige foreldre :fnise:

Idag er det mannen som er hjemme med snuppa, og jeg skal prøve å få oppdatert meg litt på jobb. Frykter at jeg må være hjemme med henne i morgen, og i neste uke skal jeg på jobbtur mandag-onsdag, og sannsynligvis kurs på torsdag.

Puh. Skjer egentlig litt for mye nå.

Ille at Snuppa ikke blir frisk. Synes du skal bestemme deg for å holde henne hjemme i morgen også, viktig at hun får ro på seg når hun har hanglet så lenge. :klemmer:

Skrevet
Vi får håpe hun har fornuftige foreldre :fnise:

Ille at Snuppa ikke blir frisk. Synes du skal bestemme deg for å holde henne hjemme i morgen også, viktig at hun får ro på seg når hun har hanglet så lenge. :klemmer:

Har allerede sagt til sjefen at det er liten sjanse for at jeg kommer i morgen :)

Skrevet

Da tror jeg det er siste dagen snuppa må være hjemme :)

Hun kasta ikke opp i går, og spiste litt grøt flere ganger. Har spist grøt til frokost idag, og det blir nok grøt til lunsj også. Hun spiser ikke så my hver gang enda, men det kommer seg nok.

Tenkte vi skulle dra en liten tur i barnehagen litt senere, så hun fikk hilse på de om ikke annet.

Skrevet

Da er hun nok i god form snart igjen! :kose:

Skrevet
Godt å høre. :klemmer:

:klem:

Da er hun nok i god form snart igjen! :kose:

:jepp:

Skrevet

Snuppa storkoste seg den stunda vi var i barnehagen :smilorange:

Hun lekte masse alene, og hang ikke i beina mine som hun gjør hjemme. Tror det var godt for henne og se noen andre fjes også.

Hun er nå i seng, og jeg har fått tatt meg en dusj. Får se hva jeg skal fylle kvelden med etterhvert.

Skrevet

God helg.

Så bra at snuppa er bedre. Håper hun kommer seg i barnehagen hele mandagen. :klem:

Skrevet
God helg.

Så bra at snuppa er bedre. Håper hun kommer seg i barnehagen hele mandagen. :klem:

God helg ja.

Tror nok hun skal klare seg fint i barnehagen på mandag nå ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...