Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dakkars... Håper hun blir frisk snart. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig med syk snuppe. Håper hun blir raskt frisk igjen. :klem:

Skrevet

Godt at hun virker litt bedre i dag. Da er hun forhåpentligvis snart frisk igjen. :kose:

Skrevet
Dakkars... Håper hun blir frisk snart. :klem:

Det håper jeg også.

Så kjedelig med syk snuppe. Håper hun blir raskt frisk igjen. :klem:

Kjempekjedelig. Og spesielt siden hun har vært syk i over en uke nå stakkars.

Godt at hun virker litt bedre i dag. Da er hun forhåpentligvis snart frisk igjen. :kose:

Håper det.

Skrevet

Hun har ikke villet spise eller drikke siden før forrige dupp :forvirret:

Hun fikk noen få eplebiter i 14-tia, men det resulterte i at hun kastet opp litt igjen.

Nå sover hun igjen, også håper ejg hun vil ha litt mat etterpå. Dette er iallefall utrolig frustrerende.

Skrevet

Hei vennen! Måtte bare innom for å si at jeg tenker på deg! Har savnet KG gjengen i det siste! Dagene går så fort og det går i jobb, bhage og andre ting.. Er så alt for skjelden innom KG. Stakkars, er hun syk. Har hatt det en uke hjemme hos oss nå også.. God bedring til snuppa!

Skrevet
Hei vennen! Måtte bare innom for å si at jeg tenker på deg! Har savnet KG gjengen i det siste! Dagene går så fort og det går i jobb, bhage og andre ting.. Er så alt for skjelden innom KG. Stakkars, er hun syk. Har hatt det en uke hjemme hos oss nå også.. God bedring til snuppa!

Så koselig å se deg :)

Har ikke noe særlig tid til nett eller KG jeg heller, så du er ikke alene der.

Skrevet

Mannen er hjemme med snuppa idag. Startet bra med at hun spiste litt grøt til frokost, men hun kastet det opp igjen en times tid senere. Stakkars :kose:

Så da spørs det om det ikke blir flere hjemmedager for oss. Og jeg har knalldårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort det jeg burde.

Skrevet
:klemmer:

Det skal du ikke ha!

Jeg vet at jeg ikke skal ha det, for snuppa går foran alt annet. Men jeg har det nå likevel :sjenert:

Skrevet

Mannen fikk i snuppa litt mat i 13:30-tia, men når vi spiste middag kl 16:30 kasta hun opp igjen :frown:

Så mannen ringte legevakta, så vi skal ned dit for en sjekk kl 19:30. Merker på henne at hun begynner å bli litt slappere og mer kosete en tidligere også, så skal bli godt å få henne vurdert av en lege.

Skrevet

Ja greit å få det sjekket opp når hun har kastet opp i så mange dager!

Skrevet (endret)

Det er nok best nå ja.

:troest:

Endret av loffen
Skrevet

Var heldigvis ikke infeksjon, og det hadde jeg ikke trodd heller siden hun ikke har feber. Legen sa at alt så bra ut, og at det bare var ett litt gjenstridig virus. Skulle fortsette å gi henne masse drikke, også forsøke med litt mat innimellom.

Hun har sovet ganske bra i natt, og sover allerede første duppen. Er jo bare litt over en time siden vi stod opp :ler:

Fikk i henne grøt også, men turte ikke gi så mye selv om hun ville ha mer. Får ta det gradvis, og bare håpe på at hun ikke kaster opp idag.

Skrevet

:kose:

Det er jo ikke så greit selv om det 'bare' er virus heller. :klem:

Skrevet

Vondt når de små har det sånn altså. Skjønner du har dårlig samvittighet.. Slik har jeg hatt det nå også. Men for noe tull! Kos deg hjemme og drit i jobb. Snart er prinsessa frisk igjen og du er back in business.

Skrevet (endret)
:kose:

Det er jo ikke så greit selv om det 'bare' er virus heller. :klem:

Nei det er ikke det :)

Vondt når de små har det sånn altså. Skjønner du har dårlig samvittighet.. Slik har jeg hatt det nå også. Men for noe tull! Kos deg hjemme og drit i jobb. Snart er prinsessa frisk igjen og du er back in business.

Jeg koser meg ikke akkurat, siden hun er syk.

Endret av Impala
Skrevet

Hadde fått i henne litt mer mat i løpet av dagen, også løfta jeg henne opp for at vi skulle spise middag. Og da spydde hun igjen gitt :frown:

Syns så utrolig synd på henne altså.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke mulighet til å holde meg oppdatert i dagbøker/blogger for tida. Det er ikke det at jeg ikke vil besøke dere altså, men tiden strekker bare ikke til.

Kommer sterkere tilbake senere :)

Endret av Impala
Skrevet

Det må du da ihvert fall ikke tenke på!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...