Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:overrasket: 15 uker? her går det virkelig unna!!

ha en flott uke - får håpe knærne dine blir bedre snart!

:klem:

Knærne kjennes litt bedre ut faktisk :)

Grattis :hoppe:

Nå synes jeg også at tida går altfor fort.

Jeg synes det var på tide at du måtte legge vekk ei bukse :ler:, jeg har lagt bort alle bortsett fra ei ordentlig og noen kosebuser  :sjenert:

:klem:

Regner med at de andre buksene følger etter om ikke lenge :grine:

:kvalm::hoho:

Så stygg du er :fy_fy:

:ler:

Skrevet
:ler: Tror jeg putter det i avdelingen for TMI...

:hoho: Den skriveleifen synes jeg sjøl var så morsom at jeg ikke gidder å rette den opp :hoho:

*holder på å ramle av stolen*

Hihi, helt enig :ler:  :ler:

Herregud, jeg ler meg neste ihjel her tidlig på morgenen :hoho::legrine:

:hoho:

Grattis med 15 uker! Skal si det går unna her nå ja!!! :Nikke:

Og godt du begynner å gå i mammabukser. Jeg begynte vel i uke 12-13 :sjenert:

Ha en super dag!!!

Har ikke begynt å bruke mammabukser enda da, men nå er det nok ikke lenge igjen.

*oppdaterer meg*

Da er du på nett igjen :hoppe:

Skrevet

Var på Mammutsalget i går, og kunne brukt maaaaasse penger hvis jeg ville det, men mange av de bøkene jeg hadde lyst til å kjøpe, finnes jo i pocketutgaver til 99 kr, så da har det ikke noen hast akkurat.

Endte opp med en hagebok, Til fots i Norge fra Turistforeningen, samt enda en lydbok til halv pris.

Imponert over meg selv for at jeg ikke kjøpte en eneste kokebok :overrasket:

Skrevet

Da skal jeg være like flink og effektiv på jobben som jeg var i går!

See you later :)

Skrevet

Flink pike!!

Det er i grunn en befrielse å begynne å bruke mamma bukser, For de er så mye mer behagelig.

Ha en fin dag :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Helt enig Jerle. I svangerskap nr to tror jeg faktisk mammabuksene dukket opp sånn smått ca rundt uke 9-10. Den magen kom fort gitt!!

Skrevet
Helt enig Jerle. I svangerskap nr to tror jeg faktisk mammabuksene dukket opp sånn smått ca rundt uke 9-10. Den magen kom fort gitt!!

Samme her :ler:

Men det var vel ingen bombe??

Gjest Dallandra
Skrevet

Nei, det er jo bare å prøve med en ballong det, den er mye lettere å blåse opp andre gangen. :ler:

Skrevet
Nei, det er jo bare å prøve med en ballong det, den er mye lettere å blåse opp andre gangen. :ler:

Ja det har du rett i :ler: , selv om jeg fikk tidelig mage første gang også. Men da kunne man tror jeg hadde lagt meg ut rundt magen. Andre gang var det ingen tvil hva det var...

Skrevet

Oi, jeg som tenkte at ved neste svangerskap skal jeg holde hemmelig litt lenger....

Ha en fin dag Impala!!

Skrevet
Var på Mammutsalget i går,

Eller som jeg leste: "Var på mammautsalget i går". Lurte litt på hva det kunne være, og om det hadde noen sammenheng med mammabuksene som måtte fram...

Ha en fin dag.

Skrevet
Eller som jeg leste: "Var på mammautsalget i går".

:ler: det leste jeg også...

Skrevet
Lykke til! :)

Takk, var ikke like flink som i går da :sjenert:

Flink pike!!

Det er i grunn en befrielse å begynne å bruke mamma bukser, For de er så mye mer behagelig.

Ha en fin dag :)

Det er jeg sikker på at de er. Men så lenge jeg har normale bukser som ikke er ubehagelige, så bruker jeg de lengst mulig. Kanskje max en uke til :ler:

Oj da :overrasket:

Oi, jeg som tenkte at ved neste svangerskap skal jeg holde hemmelig litt lenger....

Ha en fin dag Impala!!

Takk for det :)

Eller som jeg leste: "Var på mammautsalget i går". Lurte litt på hva det kunne være, og om det hadde noen sammenheng med mammabuksene som måtte fram...

Ha en fin dag.

Takk :)

:ler:  det leste jeg også...

Skrevet

Det plaskregner ute. Men det betyr jo bare at snøen forsvinner og våren er ett skritt nærmere :hoppe:

Men det kan vel enda komme mer snø :forvirret:

Skrevet

Gleder meg til vi kan sitte ute på verandaen igjen :)

Da skal jeg gå og finne meg noe kveldsmat, også er det nok ikke veldig lenge til jeg skal finne senga. Er litt trøtt for tida :Gjesp:

Skrevet

Blir tidlig kvelden her og ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...