Impala Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #361 Del Skrevet 26. februar 2007 14 uker idag Hatt en fin og avslappende helg Ble ikke noe Telemark-kjøring på meg da, men det skyldtes at jeg har så utrolig vondt i knærne for tida. Det er noe jeg har hatt itl og fra i mange år, men nå har det vært ille lengre enn jeg kan huske det har vært før. Å komme seg opp hvis man har sittet på huk er ikke godt for å si det sånn. Får se om jeg kanskje skal vurdere akupuktur eller noe. Ganske bra vær også, skyet og litt snø, men grei temperatur. Har ikke tid til å være her lenge nå, men lover å kommme sterkere tilbake i løpet av uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. februar 2007 #362 Del Skrevet 26. februar 2007 grattis med 14 uker!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. februar 2007 #363 Del Skrevet 26. februar 2007 Gratulerer med 14 uker :hoppe: Kjønn ja... med førstemann ville jeg vite, gikk tom til privat ul for å finne utav det... antakeligvis jente, fikk jeg høre. Det viste seg jo å ikke stemme så jeg var glad jeg ikke hadde gått amok i den rosa avdelingen. Med andremann slapp jeg å lure, for på UL var det INGEN tvil, og jeg så det selv før jordmor. Han var ikke redd for å vise fram stasen sin nei Den gangen fikk jeg det bekreftet mange ganger også ettersom jeg fikk rutinemessig UL hver 4 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. februar 2007 #364 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg håper mine første uker neste gang går like fort som dine, for jammen har de 14 ukene gått fort Synes jeg da Koselig at alt står bra til Har du gått mye i trapper og sånn, eller sitti for mye i ro med knærne bøyd? Eller gått mye oppover/nedoverbakker. Det er alltid da det pleier å skjære seg for mine knær, derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2007 #365 Del Skrevet 26. februar 2007 14 uker! HURRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #366 Del Skrevet 26. februar 2007 for 14 uker!!! Vet alle rundt dere at dere venter nå eller? Usj, de knærne dine hørtes ikke gode ut altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. februar 2007 #367 Del Skrevet 26. februar 2007 Hurra for 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. februar 2007 #368 Del Skrevet 27. februar 2007 for 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. februar 2007 #369 Del Skrevet 27. februar 2007 Husker du vi diskuterte litt det med herding/klemming av brystvorter. Nå har jeg hørt at man skal være forsiktig med det hvis man har kynnere for det kan visst være riefremkallende. Men det er jo uansett litt mer snakk om lenger ute i svangerskapet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #370 Del Skrevet 27. februar 2007 14 Uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 27. februar 2007 #371 Del Skrevet 27. februar 2007 Herding av brystvorter tror jeg er fullstendig hensiktsløst!! De blir såre uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 27. februar 2007 #372 Del Skrevet 27. februar 2007 Gratulerer med 14 uker! Ukene dine flyr jo av gårde! Hva slags kalender bruker du ? Jeg fikk beskjed om å herde brystvortene av en av "tantene" som svinser rundt meg på jobben. Var visst veldig viktig... De herder seg selv... Føles i alle fall sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. februar 2007 #373 Del Skrevet 27. februar 2007 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #374 Del Skrevet 27. februar 2007 HERDE BRYSTVORTENE? Auu... Mye jeg ikke vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 27. februar 2007 #375 Del Skrevet 27. februar 2007 Slappav Queenie, det der er bare tøys og ikke nødvendig i det hele tatt. Dvs, det er bortkasta energi!!! Ungen ordner det der selv den (au!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2007 #376 Del Skrevet 27. februar 2007 *puster lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2007 #377 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja hørt det samme selv, at det bare er bullshit at man må herde brystvortene.. Og som smile sa så kan det faktisk virke rie-stimmulerende! Men mamman min ville ikke høre på det, så jeg fikk beskjed om å herde Noen ting nekter hun å høre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2007 #378 Del Skrevet 27. februar 2007 Grattis med 14 uker! Herding av brystvortene er bare tull ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2007 #379 Del Skrevet 27. februar 2007 HERDE BRYSTVORTENE? Auu... Mye jeg ikke vet.. ← Man tager et stykke sandpapir, type grovt, og herder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2007 #380 Del Skrevet 27. februar 2007 Man tager et stykke sandpapir, type grovt, og herder! ← *legger til på prevensjonslisten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå