Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har ikke husnummer... Men er ett av få hus her på stranda

Vi har husnummer på garasjen som står ved veien....nummeret har samme farge som husveggen :fnise: (Men hvis du går riktig tett inntil så ser du tallene, altså :jepp: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har husnummer på garasjen som står ved veien....nummeret har samme farge som husveggen :fnise: (Men hvis du går riktig tett inntil så ser du tallene, altså :jepp: )

Blir ratt anmeldt da for å snike rundt husveggen... :fnise:

Skal ta en :kaffekopp: nå og så skal jeg støvsuge bort kattehår fra gulvet. Gleder meg til besøk!! :)

Skrevet
Jammen hun vil jo ikke ha flaske heller må vite :sukk:

Har kost oss på trilletur ja :)

Så bra :)

:ler:

Har gått fra pupp til kopp med et par av mine, jeg :sjenert:

Kjenner at jeg er sliten og trøtt, så det blir ikke noe KG på meg i kveld. Skal bare slappe av og brodere litt tenker jeg. Og legge meg tidlig.

I morgen drar jeg og snuppa for å besøke Annie, så det er ikke sikkert jeg bli å se her inne i morgen heller.

Kos dere masse og kjør pent :klemmer:

Vi har ikke husnummer... Men er ett av få hus her på stranda

Bor du på stranda - så koselig :)

Skrevet

Snuppa mi drakk fra flaske bare når hun skulle ha melk, så når hun sluttet med det gikk hun rett til kopp for alt annet hun skulle drikke.

Skrevet
Snuppa mi drakk fra flaske bare når hun skulle ha melk, så når hun sluttet med det gikk hun rett til kopp for alt annet hun skulle drikke.

Samme her, han synes vann er kjempegodt, men ikke fra flaske, bare fra kopp :ler:

Skrevet
:sur: Må si at det er irriterende med hus som ikke har husnummer. Det er det samme som å kjøre bil uten skikkelig skilting og forvente at alle er lokalkjente :roll:

Det var omtrent den beskjeden jeg fikk da jeg skulle flytte til øya og ringte for å få nøyaktig adresse til huset jeg skulle leie. "Det er ikke veinavn og husnummer her -sentrum er så lite at man finner fram uansett". :murvegg: Det er en fin adresse å gi til flyttefolkene når jeg ikke aner hvordan det ser ut der selv heller... Også kjekt når man skal bestille drosje, levering av hvitevarer osv... :roll:

Skrevet

Samme her.:)

Kos dere masse i dag!

Skrevet

Det er det. Bor ikkr helt nede på stranda da. Har 70 m til vannkanten. Men deilig er det.

Skrevet

Håper dere får en fin tur oppover til Annie. Kos dere. :klem:

Skrevet

Klanen står i døra og ønsker velkommen hjem igjen :roser:

Skrevet

Tusen takk for i dag! Det var kjempehyggelig!! :klem: Og Lillesnupp er bare herlig!! :rødme:

Skrevet

:fnise:

Blir ratt anmeldt da for å snike rundt husveggen... :fnise:

Skal ta en :kaffekopp: nå og så skal jeg støvsuge bort kattehår fra gulvet. Gleder meg til besøk!! :)

Så ikke ett eneste kattehår jeg iallefall :)

Har prøvd litt med kopp med litt vann i til henne også, men hun har ikke helt skjønt poenget enda.

Har kjørt kjempepent, og kost oss masse :)

Så rare de er :ler:

Samme her, han synes vann er kjempegodt, men ikke fra flaske, bare fra kopp :ler:

:ler:

Det var omtrent den beskjeden jeg fikk da jeg skulle flytte til øya og ringte for å få nøyaktig adresse til huset jeg skulle leie. "Det er ikke veinavn og husnummer her -sentrum er så lite at man finner fram uansett". :murvegg: Det er en fin adresse å gi til flyttefolkene når jeg ikke aner hvordan det ser ut der selv heller... Også kjekt når man skal bestille drosje, levering av hvitevarer osv... :roll:

Veldig kjekt kan jeg tenke meg ja.

Håper turen har gått fint :)

Det har den :)

Skrevet
Samme her.:)

Kos dere masse i dag!

Det har vi gjort :)

Det er det. Bor ikkr helt nede på stranda da. Har 70 m til vannkanten. Men deilig er det.

Det er jo så godt som på stranda det da.

Håper dere får en fin tur oppover til Annie. Kos dere. :klem:

Vi har hatt en kjempefin tur :)

Klanen står i døra og ønsker velkommen hjem igjen :roser:

Takk for velkomsten :)

Tusen takk for i dag! Det var kjempehyggelig!! :klem: Og Lillesnupp er bare herlig!! :rødme:

Det var kjempekoselig ja :klem:

Bare husk å maile bildene til meg da :)

:vinke:

:vinke:

Skrevet

Godt at dere har kost dere. Og at turen har gått fint. :klemmer:

Skrevet

SÅ bra at dere har kosa dere, men hadde ikke venta annet heller da.

Skrevet

Da er vi hjemme igjen, og har spist pizza. Turen gikk kjempefint, og vi hadde det kjempekoselig hos Annie :)

Nå :snø: det faktisk litt ute. Tror ikke det kommer store mengder da. Var bare noen får fjoner i lufta når vi kjørte fra Annie.

Har meldt meg av spinningen i kveld. Kjenner at jeg ikke er klar for det etter å ha vært på farten mye av dagen. Så da skal jeg heller slappe av her hjemme.

Skrevet
Godt at dere har kost dere. Og at turen har gått fint. :klemmer:

Ikke noe problem å kose seg sammen med Annie da :)

Skrevet
Da er vi hjemme igjen, og har spist pizza. Turen gikk kjempefint, og vi hadde det kjempekoselig hos Annie :)

Nå :snø: det faktisk litt ute. Tror ikke det kommer store mengder da. Var bare noen får fjoner i lufta når vi kjørte fra Annie.

Har meldt meg av spinningen i kveld. Kjenner at jeg ikke er klar for det etter å ha vært på farten mye av dagen. Så da skal jeg heller slappe av her hjemme.

Det var sikkert lurt å avbestille den. Det tar på å være på tur..

Skal finne bildene og maile dem over nå :klem:

Ikke noe problem å kose seg sammen med Annie da :)

Så hyggelig sagt! :klemmer: I like måte!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...