Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gleder meg til fredag!!

Me too :juhu:

Men lille snupp blir ikke med da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å..... Bra vi ikke har gitt skjønningen forhåpninger om at hun skulle få ei lita venninne :fnise:

Skrevet
Å..... Bra vi ikke har gitt skjønningen forhåpninger om at hun skulle få ei lita venninne :fnise:

:fnise:

Skrevet

Her er jo alt bare fryd og gammen om dagen. Kjenner jeg blir litt misunnelig på alle som har begynt på julegavene allerede... :sjenert:

Skrevet
Her er jo alt bare fryd og gammen om dagen. Kjenner jeg blir litt misunnelig på alle som har begynt på julegavene allerede... :sjenert:

Skjønner godt at du vil vente litt med julegavene ja.

Skrevet (endret)

Idag tidlig var det egentlig ganske koselig å gå ut og hente avisen, for det var rim på alle trær og busker, og jeg fikk nesten julesteming :)

Men nå er det bare grått og tåkete, og egentlig ganske trist :forvirret:

Lille snupp har sovet i snart 3 timer ute i vogna!! Så nå skal jeg gå og hente posten og se om det er noe spennende der, også våkner hun vel snart :)

Endret av Impala
Skrevet

Er bare innom fra pc'n til mamma. Måtte se hvordan det var med deg og lille snupp! Godt å se at dere koser dere! Stooor klem :klemmer:

Skrevet

Hei hei, vennen :)

Innom med en liten hilsen sånn på tampen av dagen. Skal ta meg en skikkelig oppdateringsrunde her i morgen :)

store :klemmer:

Skrevet
Er bare innom fra pc'n til mamma. Måtte se hvordan det var med deg og lille snupp! Godt å se at dere koser dere! Stooor klem :klemmer:

Ja, jeg kan ikke klage akkurat :rødme:

Hei hei, vennen :)

Innom med en liten hilsen sånn på tampen av dagen. Skal ta meg en skikkelig oppdateringsrunde her i morgen :)

store :klemmer:

Det var en sjelden dame å se her inne :)

God morgen! :sol:

Ingen :sol: her gitt :sur:

Tåke, ett tynt hvitt lag på bakken og snøfnugg i lufta..

Skrevet

Nå prøvde jeg å legge lille snupp ute i vogna uten å gå tur. Måtte ut og vugge henne litt ett par ganger, men nå sover hun, håper jeg da :fnise:

Gadd ikke å gå tur, for det har snødd litt, og veien er skikkelig møkkete og grisete.

Skrevet
Nå prøvde jeg å legge lille snupp ute i vogna uten å gå tur. Måtte ut og vugge henne litt ett par ganger, men nå sover hun, håper jeg da :fnise:

Gadd ikke å gå tur, for det har snødd litt, og veien er skikkelig møkkete og grisete.

Å, jeg er så misunnelig på alle dere det har snødd hos :sur:

Skrevet
Å, jeg er så misunnelig på alle dere det har snødd hos :sur:

Det er ikke akkurat skiføre da, mest griseri.

Skrevet

Her inne er det godt og varmt :ler:

Er ikke sånn frysepinne heller jeg da :sjenert:

Skrevet
Det er ikke akkurat skiføre da, mest griseri.

Trenger ikke skiføre...bare at det er hvitt liksom...

Skrevet
Trenger ikke skiføre...bare at det er hvitt liksom...

Da så. Er jo forsåvidt hvitt da, men det skinner godt igjennom hva som er under ja :fnise:

Skrevet

Skal det snø, kan det like gjerne komme skikkelig! MINST 30 cm!

Skrevet

Ja, det snødde sånn nesten snøing når jeg var ute og gikk tur i går kveld, og da kjente jeg på den følelsen av virkelig HVOR glad jeg ville blitt dersom det hadde lavet ned i store flak *drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...