Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Hei hei, vennen :)

Gratulerer med ny ticker. Den var flott :)

Godt å høre du har mye melk. Ammeinnlegg er nok et must nå for tiden :ler: Og at lille snupp er så snill. :rødme: Kan tro vi gleder oss til å se henne. :)

Håper dere får en strålende søndag, og kos dere supermasse med besøket.

store store :klemmer:

Ammeinnlegg er ett must ja :ler:

Fiiin ticker ja, og fin tittel på db. :)

Takk for det :)

:jepp: Veldig fin tittel. Likte den veldig godt!! :)

:klemmer:

Takk, takk :)

Koselig å lese om hverdagen! Mimrer tilbake jeg...

Hvis du får samme problemet når hun blir litt eldre, at melka kommer for fort og for mye, så fikk jeg løsningen av en jordmor. Amme med barnet sittende! Vi gjør det på høyre pupp nå og hun slipper å drukne :fnise: Men de bør vel være litt større først...

Skal ta med meg det tipset. Håper det blir litt greiere å amme sittende når hhun blir litt større.

Så koselig lesing det er her da! Supert at du har så mye melk, jeg hadde aldri nok og gremmet meg mye over det. Amming er jo så mye enklere enn tillegg, sterilisering av flasker, smokker osv.

håper du koser deg med besøk! :klem:

Har kost oss masse med besøk :)

Så fin tittel og ticker. Ting har skjedd i min familie, så jeg vet ikke om jeg orker å være så aktiv her inne nå. På en annen side, kan det være terapi å skrive det av seg.. Står om det inne hos Jerle og meg

STOR :klem: til dere!!

Da må jeg forte meg inn og se hva det er for noe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre at alt er bra med dere :klemmer:

Hun er rett og slett nydelig!!! :rødme:

Takk for det vennen :)

Hihi, så koselig det var å lese her inne! :rødme: :klemmer:

Så koselig å høre om den lille snille frøkna. Håper du kanskje finner på å legge ut bilder av henne på spacet ditt.... :sjenert:

:klem:

Bilder kommer etterhvert.

Så koselig lesning dette er *mimre*

Godt å høre at dere koser dere :klemmer:

Ja, kan ikke klage :)

:hoppe: runde :ler:

:juhu:

GOD MORGEN! :kaffekopp:

Så tidlig oppe du er da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket reiste kl 09 idag, og det har vært veldig koselig, men også bittelitt slitsomt. Var litt godt å bli alene igjen også selv om det var mine egne foreldre.

I går lagde pappa god middag til oss. Kamskjell til forrett og biff til hovedrett. Drakk litt vin jeg også, og det smakte faktisk ganske godt. Prøvde ett lite glass på slutten av graivditeten, men det smakte ikke i det hele tatt. Skal bli deilig å kunne ta seg ett glass vin til god mat :)

Har ammet bare to ganger siden i dag tidlig, hun spiser stort sett hver 4. time nå, så innimellom må jeg pumpe meg litt for puppa blir så store og tunge :ler:

Så hvis dette fortsetter så kommer jeg til å ha masse morsmelk i fryseren. Fikk tips på helsestasjonen om å fryse den ned i isbitterningsposer, så da gjør jeg jo det. Blir jo lettvint når man skal bruke av den senere da.

Nydelig vær idag :sol: så vi har vært ute og trillet en tur også. Prøver å få til en tur hver dag da, men tiden flyr da så fort innimellom :ler:

I morgen skal jeg på linsekontroll, så da blir det nok en liten shoppingtur samtidig. Alltid noe småtteri man trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vist noen som var våkne og vil ha litt mat. Hm, er jo bare to timer siden sist, og da spiste hun godt. Ja, ja ikke noe å gjøre med det :)

Også er hun to uker idag, om 1 time og 8 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var stolte besteforeldre som var på besøk ja. Men deilig når de drar igjen også :)

Kan man ikke levere morsmelk til sykehuset dersom man har altfor mye? Men det er kanskje greit å ha det i fryseren sånn til å begynne med, for man vet jo aldri hvordan melkeproduksjonen utvikler seg.

Kos dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det vist noen som var våkne og vil ha litt mat. Hm, er jo bare to timer siden sist, og da spiste hun godt. Ja, ja ikke noe å gjøre med det :)

Også er hun to uker idag, om 1 time og 8 minutter :)

2 uker allerede?!?!?! Det går så innmari fort! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så ofte på KG som før men det høres da ut som om dere har det bra og koser dere! Så flott at du har masse melk. Det med isbiteposer var jo genialt. Den tar jeg med meg! ;)

Ha en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at hun er to uker allerede!

Det høres ut som om dere koser dere. :) Det er jo flott å ha så mye melk. Kjekt å ha i fryseren til en dag du får lyst på en kveld på byen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var stolte besteforeldre som var på besøk ja. Men deilig når de drar igjen også :)

Kan man ikke levere morsmelk til sykehuset dersom man har altfor mye? Men det er kanskje greit å ha det i fryseren sånn til å begynne med, for man vet jo aldri hvordan melkeproduksjonen utvikler seg.

Kos dere :klem:

Jo, man får levert morsmelk til sykehuset, men føler ikke at det er så mye at jeg trenger det da. Kjekt å ha litt i fryseren også :)

2 uker allerede?!?!?! Det går så innmari fort! :klemmer:

Tiden går knallfort!!

Innom med en :kaffekopp:

Tusler etter Multi og legger igjen en :klem:

Jeg er ikke så ofte på KG som før men det høres da ut som om dere har det bra og koser dere! Så flott at du har masse melk. Det med isbiteposer var jo genialt. Den tar jeg med meg! ;)

Ha en fin dag videre!

Ja, vi koser oss masse :)

Tenk at hun er to uker allerede!

Det høres ut som om dere koser dere. :) Det er jo flott å ha så mye melk. Kjekt å ha i fryseren til en dag du får lyst på en kveld på byen. ;)

Tror ikke det er noen umiddelbar fare for at jeg får lyst til en kveld på byen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov hun fra kl 22 til 04:30 før hun skulle ha mat :overrasket:

Og da var det veldig på tide for min del, puppa var jo helt sprengt :ler:

Men også deilig å få sove så lenge :)

Var på en liten shoppingtur i går siden jeg var på linsekontroll. Kjøpte babycall, ammepute, og votter. Vi fikk en babycall av en venninne, men den funka ikke ordentlig, og det kan vi ikke ha noe av. Hun skal jo sove i andre etasje, og vi har tv'en i kjelleren, så vi har ikke sjans til å høre henne hvis hun skriker. Fikk testet den litt i går kveld, og det ser ut til at den funker bra.

Kjøpte også ammepute, og testet den såvidt i går, og jeg tror den kommer til å fungere bra også :)

Idag har jeg bestilt ny bærbar pc, også får vi trådløst nett og bredbåndstelefoni også om ikke lenge. Så da kan jeg sitte nede og være på nett, og er ikke avhengig av å sitte oppe i andre etasje. Det blir deilig det :)

Alt er bare bra med oss, og vi koser oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk fått vært her inne en god stund, og har oppdatert meg sånn passelig.

Håper lille snupp har tenkt å våkne snart, for venstre pupp er veldig klar for å gi mat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg faktisk fått vært her inne en god stund, og har oppdatert meg sånn passelig.

Håper lille snupp har tenkt å våkne snart, for venstre pupp er veldig klar for å gi mat :ler:

Så sjefen gir deg litt KG-fri innemellom? :klemmer:

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i byen må man levere minst 4 liter i mnd for å kunne gi melk til morsmelkbanken.. Jeg var inne på tanken da jeg hadde den voldsomme produksjonen i høyre pupp, men kunne ikke levere da pga åpent sår og sopp. Men nå har jeg ikke melk nok, og det er egentlig deilig å slippe å pumpe så mye :sjenert:

Trådløst nett og laptop er genialt! Det samme er babycall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseli å lese her inne. :rødme: Så god å høre det går bra med dere.

2 uker allerede, jøssemeg så tiden flyr :)

Trådløst nett og laptop kan virkeli anbefales :tommelsmil: Geniale greier spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom med en :klem: *

Takk for det :klem:

Så sjefen gir deg litt KG-fri innemellom? :klemmer:

:roser:

Ja, innimellom er hun snill sånn :fnise:

:hallo:

:vinke:

Her i byen må man levere minst 4 liter i mnd for å kunne gi melk til morsmelkbanken.. Jeg var inne på tanken da jeg hadde den voldsomme produksjonen i høyre pupp, men kunne ikke levere da pga åpent sår og sopp. Men nå har jeg ikke melk nok, og det er egentlig deilig å slippe å pumpe så mye :sjenert:

Trådløst nett og laptop er genialt! Det samme er babycall!

Tror ikke det er noen minimumsmengde, men jeg føler ikke at det er så mye for mye, og det vil forhåpentligvis justere seg også.

Så koseli å lese her inne. :rødme: Så god å høre det går bra med dere.

2 uker allerede, jøssemeg så tiden flyr :)

Trådløst nett og laptop kan virkeli anbefales :tommelsmil: Geniale greier spør du meg.

Ja, det går over all forventning syns jeg :)

Har laptop fra før av, men den har ikke trådløst nettverkskort, også begynner den å være endel år, så den skal få fri snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag kommer svigers på besøk da, så når mannen kommer tilbake fra det ærendet han skulle, så må vi jammen meg shine hus igjen. Men det er jo uansett på tide, så det gjør ikke noe :)

Svigers kommer i bobil, så de skal sove der. Det var vist for å ikke forstyrre oss for mye. Hyggelig av de det da, men det hadde gått greit at de bodde inne også da. Også tror jeg de skal til Sverige i morgen, så da får vi litt "fri" da også.

Idag tidlig knota vi fælt med amminga. Vi holdt på i 30 min og hun klarte ikke å få ordentlig tak på puppen. Når hun fikk tak, så kjente jeg at tunga hennes lå feil, så da måtte jeg løsne henne for det er ikke godt. Hun sliter litt med å gape ordentlig innimellom, men så ille har det ikke vært før. Gikk greit ved neste amming da, så håper det bare var en engangshendelse.

Ellers så sover hun en 4-6 timer fra siste amming på kvelden til hun vil ha mat igjen, og det er utrolig behagelig, for da får jeg også sovet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...