Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har slappet litt av etter at vi kom hjem, spist middag og dusjet, men har ikke fått sovet noe, er jo ikke trøtt. Har noen små modningsrier innimellom, men veldig svake og uregelmessige, så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet,

Og jeg lover at sladrisene får beskjed med en gang det blir mer action :ler:

Tålmodighet er en dyd sies det... Men akk så kjedelig! Prøver å være tålmodig, men innrømmer at jeg er elendig på det! :sjenert:

Håper det skjer snart for din del. Føde er vondt, men det er en god smerte og det er så verd det!! Ønsker deg lykke til igjen! :klemmer: Og bare for å ha sagt det, det er aldri feil tidspunkt å få melding på at noe skjer. Natt eller dag er like bra!! :tommelopp::klemmer:

:klemmer: til verdens beste impala :)

Snart er impalille her. Skal love deg sladdrisene er kjempemegaklar!! Det har gått i en del sms i dag :fnise:

Vi gleder oss såååååååå :juhu:

Bare slapp av og kos deg du. Hils mannen ;) Her hilses det også fra, og lykkeønskinger kommer og.

Vi er KJEMPEKLARE!! Er så glad jeg har med meg deg på dette vennen! :klem: Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig imponert over hvor tålmodig du er. Jeg må nok innrømme at jeg hadde blitt veldig skuffa hvis jeg hadde fått samme beskjedene :sjenert:. Uansett nå er det ikke lenge igjen :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Godt du har motet oppe!!!

Du er sikker på at det ikke er tyntflytende sekret da? Det fikk jeg på slutten og jeg trodde vannet var gått. Det er visst helt vanlig og en del førstegangsfødende som tar feil av det sa de på føden til meg.

Uansett lykke til!!! SPENNENDE!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Jeg har ikke fulgt med deg, men nå så jeg hos Pi@ at ting nærmer seg kraftig, så jeg ville bare sende litt urkvinnestyrke og ønske lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*intet sett, inetet hørt..*

Det betyr vel at det ikke er noe nytt det?..

Lurer på hvordan natten har vært jeg..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ ER DET I GANG :juhu:

Sms fra Impala kl 8.58:

"Har hatt rier i hele natt. 4.min. mellom hver, så nå reiser vi til sykehuset. Håper at det er såpass godt igang nå slik at vi ikke blir sendt hjem igjen. Det er ihvertfall vondt, men jeg er ved godt mot :)"

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :juhu: nå skjer det noe.

Snart er lille impalille her, lykke til, vi heier på deg!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame: :juhu: :juhu: Heia Impala!

Å, blir helt rørt av å tenke på at lille Impalille snart kommer :)

masse lykke til vennen - sender all urkvinnekraft jeg har å oppdrive til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...