Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Var så opptatt av meg selv før helga jeg, at jeg glemte helt å ønske deg god tur!! Kos deg, slapp av og nyt at det er leeeenge til du skal på jobb! :ler:

Takk for det :)

Så kos at du er på nett selvom du er på ferie! Kos dere maks!!! :klem:

Må jo innom litt når jeg har mulighet til det :)

:sol:

Jeg bakte forresten middelhavsbrødet i helga, mn jeg brukte kanskje litt litt lite mel for det fløt litt utover. Men det var veldig godt! :)

Mitt fløt ikke utover det jeg kan huske, men jeg brukte nok litt mer mel enn oppskriften ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rakk jo ikke festen i min egen dagbok jo :sur:

Måtte la være å sitere dere, for det ble aaaalt for mange smilyer.

Grådighet straffer seg... :ler:

:ler:

Jeg vil også være med på fest! :hoppe:

:juhu:

Hei Impala! Jeg hadde ikke fått med meg för i dag at du hadde et space som jeg faktisk hadde tilgang til. :sjenert: Veldig morro å se magebilder og utviklingen! :) Håper du koser deg masse under "innspurten" og slapper av i ferien din. :klem:

Jeg var faktisk innom spcet ditt for en stund siden :sjenert:

Storkoser meg for tida jeg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at jeg ikke rakk min egen fest da :ler:

Ja, ja sånn er det når man har ferie.

Har kost meg og slappet av masse. Mannen min har hjulpet pappa endel med den redskapsbua, så da har jeg kunnet sitte og lese og se på Tour de France. Perfekt :)

På tirsdag traff jeg Mrs. Darcy og tok en kaffekopp med henne. Var koselig å se henne igjen :)

I går var vi og besøkte onkelen og bestefaren min. Onkelen min har kreft og driver med cellefgift og greier, men han blir helt frisk igjen. Han så overraskende godt ut syns jeg :)

Etterpå var vi en tur på byen og kikka litt, og vi kjøpte oss bla sko.

Var og beøkte brodern med familie på kvelden før vi var ute og spiste sammen med mamma, pappa, tante og onkel. Var ikke så veldig godt service, men maten var helt ok.

Idag har jeg igjen vært på shopping og kjøpte ett badehåndkle med hette til babyen, burdagsgave til niesa mi, ett par sko, en bukse, en topp, noen sokker og en ammebh til meg selv. Det er jo salg :

Nå skal jeg surre her inne til det blir middag. Idag får jeg klubb og duppe (en trøndersk spesialitet) og det er noe av det beste jeg får :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skeptisk til klubb&duppe-delen (dårlige folkehøgskole-minner :ler:), men eller høres det ut som en deilig ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skeptisk til klubb&duppe-delen (dårlige folkehøgskole-minner :ler:), men eller høres det ut som en deilig ferie :)

Er ikke alle som liker det heller, så det er lov å være skeptisk :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg er stappmett :sprettoy:

Spiser alltid for mye når vi har klubb og duppe, og nå merker jeg at det ikke er like mye plass til mat i magen som det pleier å være :ler:

Mini i magen er veldig aktiv for tida, h*n romsterer fælt der inne, også er det flere runder med hikking i løpet av en dag. Men det er bare gøy det :)

Nå kommer brodern med familie på besøk snart, så da får jeg vel slå av pc'n. Kommer nok innom en tur i morgen også håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en ting da, jeg er per definisjon høygravid :sjokk:

Det føles ikke akkurat sånn da, men man er vist det når det er 40 dager igjen (og det var i går)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som høygravid! Nå går det unna her!!! Tenk, snart er du mamma!!! :hoppe:

Klubb og duppe er vel favoritten her også!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For at du er høygravid, for det er vel ikke like lett for deg lenger? :ler:

:klem:

Ikke like lett, men føler ikke at det er så tungt enda heller da, men det komme nok :forvirret:

Gratulerer som høygravid! Nå går det unna her!!! Tenk, snart er du mamma!!! :hoppe:

Klubb og duppe er vel favoritten her også!!! :sikle:

Ja, nå håper ejg den siste tiden går fort :)

:hoppe: for høygravid!! :klem:

:juhu:

klubb og duppe, er det det Elling og Kjell Bjarne spiste? :klø:

:hoppe: også for høygravid!

De kalles det det også ja, men det vi spiser er en slags brunostsaus. Tror det er bare i deler av Trøndelag det brukes.

I dag er vi begge to høygravide :overrasket:. Jeg synes jeg føler meg slik også jeg :sjenert:, alt er liksom slitsomt......

:klem:

Litt mer slitsomt er det jo, men jeg syns da egentlig det går greit enda :)

:overrasket: Høygravid, ja, og de sier det går fort i dagboka mi :ler: håper du koser deg :klem:

Koser meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får :hoppe: litt på forskudd for 35 uker, for i morgen rekker jeg ikke innom :)

Nå kommer jeg ikke innom den neste uken, for på sørlandet er det ikke innlagt nett, og jeg tar ikke med meg pc.

Har vært og besøkt farmor idag, så nå er alle "pliktbesøkene" unnagjort. Stod bra til med henne også og det er godt. Hun ahr jo blitt 87 år, så det er en brukbar alder det syns jeg. Farmora til mannen min er også like gammel faktisk.

Var en liten tur på byen idag også, for mannen min ville innom Felleskjøpet og Plantasjen. Kjøpte ingenting på Felleskjøpet, men han kjøpte ett partytelt på 3x6 m på Plantasjen, så nedover blir det ganske fullt i bilen :ler:

Også vi som skal svippe innom Ikea i Trondheim for å se om de har den hylla vi skal ha til badet der :forvirret:

Men det blir nok plass.

Fikk også kjøpt oss ett par sko til hver, så nå har han kjøpt to par og jeg har kjøpt tre. Jeg får vist aldri nok sko :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå kommer jeg ikke innom den neste uken, for på sørlandet er det ikke innlagt nett, og jeg tar ikke med meg pc.

Sivilisasjonen har ikke kommet til den kanten av landet ennå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivilisasjonen har ikke kommet til den kanten av landet ennå? :ler:

Jo den har nok det, men ikke på hytta der vi er :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg logge meg av, og da kommer jeg ikke tilbake på over en uke :overrasket:

Pappa kommer hjem fra jobb snart, og da var det snakk om at vi skulle kjøre oss en tur. Er ikke så fint vær da, mend et regner ikke. Er abre 14 grader ute ogs. Huttetu.

Håper temperaturen er høyere på sørlandet iallefall, hvis ikke må vi sikkert fyre.

Ha det fint så lenge alle sammen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...