Daria Skrevet 12. juli 2007 #1941 Del Skrevet 12. juli 2007 Man vet vel litt om hva som går igjen av kjennetegn og egenskaper i slekta, selv om det ikke akkurat er noe sikkert å gå etter... Det ble allerede på UL konstatert at søsters mageboer er sta, noe som ikke overrasker noen -med det genmaterialet er det neppe til å unngå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1942 Del Skrevet 12. juli 2007 Man vet vel litt om hva som går igjen av kjennetegn og egenskaper i slekta, selv om det ikke akkurat er noe sikkert å gå etter... Det ble allerede på UL konstatert at søsters mageboer er sta, noe som ikke overrasker noen -med det genmaterialet er det neppe til å unngå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1943 Del Skrevet 12. juli 2007 Har ryddet kontoret og har ingen mail i innboksen Skal vente på noen kolleger som kommer kl 15, også skal jeg reise. Gleder meg bare til ferie, har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal være borte så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. juli 2007 #1944 Del Skrevet 12. juli 2007 God ferie da, først. Og så god permisjon - men innen den tid ser jeg jo deg her inne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1945 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, det tror jeg du kan regne med Har ikke tenkt å forsvinne sånn med en gang nei God ferie du også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. juli 2007 #1946 Del Skrevet 12. juli 2007 Tenk at du ikke skal på jobb igjen på lenge! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1947 Del Skrevet 12. juli 2007 Tenk at du ikke skal på jobb igjen på lenge! Kos deg! Har ikke gått opp for meg enda det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1948 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja, da var det ferie Har spist og sett Tour de France og gjort litt annet småtteri. Mannen er på vei hjem også. Skal bli godt å få ham hjem igjen I morgen kommer brodern med familie igjen, og vi skal kjøre sammen nordover en gang på lørdag. Blir nok lite nettid på meg ett par uker, men det overlever jeg nok Babyen har vært aktiv idag, og det har vært deilig, for jeg syns den var litt stille i går selv om jeg kjente bevegelse flere ganger i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #1949 Del Skrevet 12. juli 2007 Kanskje babyen også gleder seg til pappa'n kommer hjem, og at det er derfor h*n er så livlig idag Her inne var det til en forandring stille og rolig, så jeg skal heller sette meg og lese litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #1950 Del Skrevet 12. juli 2007 Herlighet å dere har skravlet mens jeg har vært på ferie da... Og så har du hatt siste dag på jobben allerede. Nå får man virkelig følelesen av at det ikke er lenge igjen. Kos deg masse på ferie, håper du får like bra vær som oss nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juli 2007 #1951 Del Skrevet 12. juli 2007 Blir så glad av å lese her inne Og nå er det ikke mer jobb på et år!! :juhu: Gratulerer med ferie og permisjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 12. juli 2007 #1952 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. juli 2007 #1953 Del Skrevet 13. juli 2007 Håper du nyter første feriedagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juli 2007 #1954 Del Skrevet 13. juli 2007 GOD FERIE!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juli 2007 #1955 Del Skrevet 13. juli 2007 God ferie, vennen :juhu: så snakkes vi på sms eller telefon nå drar jeg på ferie stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #1956 Del Skrevet 14. juli 2007 Herlighet å dere har skravlet mens jeg har vært på ferie da... Og så har du hatt siste dag på jobben allerede. Nå får man virkelig følelesen av at det ikke er lenge igjen. Kos deg masse på ferie, håper du får like bra vær som oss nordover Håper også på bra vær nå, er lei av drittvær Blir så glad av å lese her inne Og nå er det ikke mer jobb på et år!! :juhu: Gratulerer med ferie og permisjon!!! Takk for det :juhu: Å, du er tilbake Håper du nyter første feriedagen din. Det gjør jeg GOD FERIE!!! :juhu: Takk for det God ferie, vennen :juhu: så snakkes vi på sms eller telefon nå drar jeg på ferie stor God tur, også snakkes vi ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #1957 Del Skrevet 14. juli 2007 Da er det ikke så fryktelig lenge til vi skal kjøre nordover Mannen er i dusjen, også er det bare å laste bilen, så vi er nok avgårde før 10:30 håper jeg. Rekker ikke noen dagbokrunde nå, og vet ikke helt når jeg kommer innom igjen selv om mamma og pappa har pc og sånn. Det er jo flere gjester enn oss der også, så vi må jo være litt sosiale. Håper på bedre vær enn vi har hatt her de siste ukene, men siden det har vært fint nordover en stund, så blir det vel drittvær der nå, og fint her nede Alle som er innom må ha det riktig fint, også kommer jeg innom så fort jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. juli 2007 #1958 Del Skrevet 14. juli 2007 God ferie og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. juli 2007 #1959 Del Skrevet 14. juli 2007 Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juli 2007 #1960 Del Skrevet 14. juli 2007 GOD FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå