Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Man vet vel litt om hva som går igjen av kjennetegn og egenskaper i slekta, selv om det ikke akkurat er noe sikkert å gå etter... Det ble allerede på UL konstatert at søsters mageboer er sta, noe som ikke overrasker noen -med det genmaterialet er det neppe til å unngå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man vet vel litt om hva som går igjen av kjennetegn og egenskaper i slekta, selv om det ikke akkurat er noe sikkert å gå etter... Det ble allerede på UL konstatert at søsters mageboer er sta, noe som ikke overrasker noen -med det genmaterialet er det neppe til å unngå... :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ryddet kontoret og har ingen mail i innboksen :)

Skal vente på noen kolleger som kommer kl 15, også skal jeg reise. Gleder meg bare til ferie, har nok ikke helt gått opp for meg at jeg skal være borte så lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg du kan regne med ;)

Har ikke tenkt å forsvinne sånn med en gang nei :)

God ferie du også forresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var det ferie :)

Har spist og sett Tour de France og gjort litt annet småtteri. Mannen er på vei hjem også. Skal bli godt å få ham hjem igjen :)

I morgen kommer brodern med familie igjen, og vi skal kjøre sammen nordover en gang på lørdag.

Blir nok lite nettid på meg ett par uker, men det overlever jeg nok :)

Babyen har vært aktiv idag, og det har vært deilig, for jeg syns den var litt stille i går selv om jeg kjente bevegelse flere ganger i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje babyen også gleder seg til pappa'n kommer hjem, og at det er derfor h*n er så livlig idag :)

Her inne var det til en forandring stille og rolig, så jeg skal heller sette meg og lese litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet å dere har skravlet mens jeg har vært på ferie da... :overrasket:

Og så har du hatt siste dag på jobben allerede. Nå får man virkelig følelesen av at det ikke er lenge igjen.

Kos deg masse på ferie, håper du får like bra vær som oss nordover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad av å lese her inne :)

Og nå er det ikke mer jobb på et år!! :juhu: Gratulerer med ferie og permisjon!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet å dere har skravlet mens jeg har vært på ferie da... :overrasket:

Og så har du hatt siste dag på jobben allerede. Nå får man virkelig følelesen av at det ikke er lenge igjen.

Kos deg masse på ferie, håper du får like bra vær som oss nordover :klem:

Håper også på bra vær nå, er lei av drittvær :sur:

Blir så glad av å lese her inne :)

Og nå er det ikke mer jobb på et år!! :juhu: Gratulerer med ferie og permisjon!!! :klem:

Takk for det :juhu:

:vinke:

Å, du er tilbake :hoppe:

Håper du nyter første feriedagen din.

:klem:

Det gjør jeg :)

GOD FERIE!!!

:sol: :juhu:

Takk for det :)

God ferie, vennen :juhu:

så snakkes vi på sms eller telefon :) nå drar jeg på ferie :hoppe:

stor :klem:

God tur, også snakkes vi ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det ikke så fryktelig lenge til vi skal kjøre nordover :)

Mannen er i dusjen, også er det bare å laste bilen, så vi er nok avgårde før 10:30 håper jeg.

Rekker ikke noen dagbokrunde nå, og vet ikke helt når jeg kommer innom igjen selv om mamma og pappa har pc og sånn. Det er jo flere gjester enn oss der også, så vi må jo være litt sosiale.

Håper på bedre vær enn vi har hatt her de siste ukene, men siden det har vært fint nordover en stund, så blir det vel drittvær der nå, og fint her nede :forvirret:

Alle som er innom må ha det riktig fint, også kommer jeg innom så fort jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...