Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå drar jo vi fra et annet sted ennd ere da, og sikekrt til et litt annet sted også, men vi bruker ca 5 timer, med småstopp ;) ca 7,5 hvis vi skal helt ut på hytta ;) Og tiden vår påvirkes ikke av å kjøre den ene eller andre ruta. Det finnes jo ikke trafikk den andre veien, og ikke er det kontroller heller så ittno problem å trykke litt ekstra på gasspedalen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste arbeidsdag i dag før permisjonen :sjokk:. Du har klart deg hele tida uten sjukemelding du :klappe:. Det må kjennes så rart ut at du ikke skal dra på jobb på ett år.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jo vi fra et annet sted ennd ere da, og sikekrt til et litt annet sted også, men vi bruker ca 5 timer, med småstopp ;) ca 7,5 hvis vi skal helt ut på hytta ;) Og tiden vår påvirkes ikke av å kjøre den ene eller andre ruta. Det finnes jo ikke trafikk den andre veien, og ikke er det kontroller heller så ittno problem å trykke litt ekstra på gasspedalen ;)

Da skal vi vurdere den veien :)

Oi, tenk - siste arbeidsdag på jobb :overrasket: Håper det blir en bra siste dag og at du får det fint på ferie :klem:

Ja, dette blir en fin dag. Sitter på KG og koser meg :ler:

Siste arbeidsdag i dag før permisjonen :sjokk:. Du har klart deg hele tida uten sjukemelding du :klappe:. Det må kjennes så rart ut at du ikke skal dra på jobb på ett år.

Jeg har ikke vært sykemeldt nei :) Litt stolt av det egentlig.

Har vel vært borte fra jobb en halv dag pga uvelhet (ser bort fra kontrollene da), så det er ikke mye. Kunne helt sikkert ha jobbet de tre siste ukene også hadde det vært på en annen tid av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, det nærmer seg ja!!! Det er litt rart å ikke skulle tilbake på jobb ja eller synes du det er godt???

:kose:

Både rart og helt greit. Det kommer til å skje endel forandringer her nå utover, så det blir spennende å se hvordan ståa er når ejg komemr tilbake :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også tenkt å foreslå E6 av den enkle grunn at jeg har lyst til å møte deg, men ser at det er nyttesløst.. :ler:

Siste dagen ja.. Hmm, så "trist".. Og sikkert veldig godt. Gruver meg litt til det er jeg som skal si hadet til kollegaer og kontoret mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også tenkt å foreslå E6 av den enkle grunn at jeg har lyst til å møte deg, men ser at det er nyttesløst.. :ler:

Siste dagen ja.. Hmm, så "trist".. Og sikkert veldig godt. Gruver meg litt til det er jeg som skal si hadet til kollegaer og kontoret mitt..

Ja det er nok ganske nytteløst ja, men jeg skal se om jeg klarer det til nedoverturen da selv om jeg ikke tror det :ler:

Nesten ingen kolleger å si hadet til idag. Er jo ferietid. Men har sagt hadet til de før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok ganske nytteløst ja, men jeg skal se om jeg klarer det til nedoverturen da selv om jeg ikke tror det :ler:

Nesten ingen kolleger å si hadet til idag. Er jo ferietid. Men har sagt hadet til de før da :)

Ja, det kan du prøve på! Bare send meg en sms du, hvis det blir aktuelt.

Litt greit å slippe å si hadet også. Er bare rart det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig du kan være stolt av å ikke ha vært sjukemeldt. Jeg kommer til å være veldig fornøyd hvis jeg får lov til å jobbe fram til permisjonen, sjølom jeg måtte være sjukemeldt i starten. Kommer så veldig ann på hvilken jobb man har også, men jeg tror vi er heldige :). Jeg hadde aldri i livet holdt ut i den gamle jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du prøve på! Bare send meg en sms du, hvis det blir aktuelt.

Litt greit å slippe å si hadet også. Er bare rart det..

Klart jeg sender sms hvis det blir aktuelt :)

Synes virkelig du kan være stolt av å ikke ha vært sjukemeldt. Jeg kommer til å være veldig fornøyd hvis jeg får lov til å jobbe fram til permisjonen, sjølom jeg måtte være sjukemeldt i starten. Kommer så veldig ann på hvilken jobb man har også, men jeg tror vi er heldige :). Jeg hadde aldri i livet holdt ut i den gamle jobben.

Er veldig avhengig av jobben ja. Hadde nok ikke gått hvis det var mye tungt arbeid nei :)

Syns også du kan være stolt av deg selv, at man blir skikkelig kvalm en periode er ikke noe å gjøre med.

Det er vel bare det man hører at mange sykemelder seg uten at det egentlig er grunn til det. Graviditet er jo ingen sykdom, men klart har man store plager skal man slippe å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hvordan blir det med KG-tid på eg fremover, da?

Blir nok litt mulighet neste uke hos foreldrene mine, men ingenting uka etterpå.

Og fra uke 31 og frem til babyen kommer så blir det vel hver dag :ler:

Etter det er jeg mer usikker på :forvirret:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva tror du selv?

Om det blir gutt eller jente tenker du på?

Aner egentlig ikke. Hadde veldig guttefølelse i starten, men nå er det mer 50/50 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du heller ikke? Jeg mente mer personlighet, men det er jo enda vanskeligere å forutsi. Men man gjør seg kanskje noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du heller ikke? Jeg mente mer personlighet, men det er jo enda vanskeligere å forutsi. Men man gjør seg kanskje noen tanker?

Nei, det syns jeg er vanskelig å skulle si noe om ja. Den er nå aktiv, så sånn sett tror jeg h*n slekter veldig på mannen min, men om det blir sånn er jo ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...