Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Ja mange er nok det, men jeg har ikke merket så mye til hverken det, eller andre "typiske" graviditetstegn.

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg reise :)

Ligger godt i toppen på topp 20 idag også faktisk :sjenert:

Må innom butikken og se om jeg finner noe middag jeg har lyst på. Syns det er så kjedelig å ordne til abre meg, men mat må man jo ha.

Stikker sikkert innom senere idag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at jeg går normalt, men mannen påstår at jeg vugger :sur:

:ler: Kjenner igjen det ja!

Jeg aner da ikke om de gravide jeg ser, er høygravide. Kan da ikke gå bort og spørre dem heller.. ;)

Kan hende de hadde blirr sure også da ja :ler:

Vi er vist rene hormonbombene, sies det :hoho:

:Nikke:

Er dere virkelig det? *forsøker å lære litt i dag*

OH YES!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner da ikke om de gravide jeg ser, er høygravide. Kan da ikke gå bort og spørre dem heller.. ;)

Størrelsen er vel et hint... :ler:

Faren min, som har jobbet på flere kvinnedominerte arbeidsplasser, påstår at gravide har en egen måte å gå på, selv om de ikke har fått noe særlig mage, og at han faktisk har avslørt kollegaer på gangen, før magen er blitt synlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, det var imponerende :overrasket:

Tror jeg hadde blitt litt rar hvis det var en mann som kom bort og spurte meg om jeg var gravid før det syntes ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har også sett det på flere, før det var "offentlig", men jeg har ikke sagt noe. Er så utrolig flaut å ta feil... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er det jammen.

Ei venninne av meg la på seg pga noen tabletter hun gikk på og gjett om hun fikkd et spørsmålet mange ganger. De som spurte ble ganske flaue ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spørsmålet i sikkerhetskontrollen på flyplassen en gang. jeg hadde på meg en strikkejakke som var strikket glatt ned og litt mer posete oppe. Jeg så visst svært himmelfallen ut, for dama begynte å unnskylde seg for spørsmålet med en gang. :hoho: Det verste var jo at hun gjorde meg nervøs, så gjett om jeg var lettet en ukes tid senere.

Endret av multitasking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå og se den andre filmen vi fikk låne av jordmora. Vi skal jo levere de tilbake på fredag, så mannen min rekker ikke å sen den likevel.

Vi så den om svangerskap og fødsel på lørdag, og jeg gråt som bare det når ungene ble født. Mannen bare lo av meg han :forvirret:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spørsmålet i sikkerhetskontrollen på flyplassen en gang. jeg hadde på meg en strikkejakke som var strikket glatt ned og litt mer posete oppe. Jeg så visst svært himmelfallen ut, for dama begynte å unnskylde seg for spørsmålet med en gang. :hoho: Det verste var jo at hun gjorde meg nervør, så gjett om jeg var lettet en ukes tid senere.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal gå og se den andre filmen vi fikk låne av jordmora. Vi skal jo levere de tilbake på fredag, så mannen min rekker ikke å sen den likevel.

Vi så den om svangerskap og fødsel på lørdag, og jeg gråt som bare det når ungene ble født. Mannen bare lo av meg han :forvirret:

LITT ekstra følsom periode du er i nå ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ler nok ikke når det er alvor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LITT ekstra følsom periode du er i nå ja :Nikke:

Ja, jeg er nok det. Gråter av fødselshistoriene i Gravid-bladet også jeg.

Men merker ikke så mye til det ellers da. Men hvis jeg er veldig sliten en dag, så kommer tårene lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ler nok ikke når det er alvor. :)

Det tror ikke jeg heller. Tipper han kommer til å være ganske rørt han også når den lille har kommet ut :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad for at det har vært endel liv i magen i kveld. Begynte nesten å bli bekymret tidligere idag, for den var så veldig rolig. Reagerte ikke når jeg dyttet på den engang.

Men den har det nok helt fint der inne :)

I morgen er siste arbeidsdag på en lang stund :juhu: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...