Skravla Skrevet 9. juli 2007 #1821 Del Skrevet 9. juli 2007 Finn én feil... Jeg vet :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. juli 2007 #1822 Del Skrevet 9. juli 2007 Den brødoppskrifta så veldig god ut.. Spørs om jeg ikke må teste ut den ja Så flink du er som fortsatt trener. Jeg er sikker på at det har mye å si for å holde seg i fin form i svangerskapet og er sikker på at du kommer til å være i kjempe form raskt etter fødselen også!! Håper du får en koselig kveld Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juli 2007 #1823 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg vet :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2007 #1824 Del Skrevet 9. juli 2007 God kveld, vennen Å det er ikke mangen ukene igjen nå, ser du. Tenk at neste måned har du termin :hoppe: Gleder meg jeg!! kjempestor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2007 #1825 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg???????? Ta deg en kaffe du Annie. :kaffe: :kaffe: Har åpna en Corona og har lime i i stedet! Finn én feil... :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. juli 2007 #1826 Del Skrevet 10. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. juli 2007 #1827 Del Skrevet 10. juli 2007 Termin, neste måned? Og du skulker ikke treninga slik som jeg gjorde i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2007 #1828 Del Skrevet 10. juli 2007 :slåss: Var det for vanskelig for deg? Det slo meg forresten at kombinert med får en helt ny betydning... Termin, neste måned? Og du skulker ikke treninga slik som jeg gjorde i går? Jeg overser stort sett treningsiveren til Impala jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 10. juli 2007 #1829 Del Skrevet 10. juli 2007 Pga regn så droppa jeg turen til Oslo i dag. Jeg vil ha fiiint vær så jeg kan surre rundt, shoppe, sitte ute og bare se på folk. Men det blir en av dagene. Jeg sier i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. juli 2007 #1830 Del Skrevet 10. juli 2007 Det slo meg forresten at kombinert med får en helt ny betydning... Du er jaggu mer kinky enn jeg er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2007 #1831 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Du er jaggu mer kinky enn jeg er!! Jeg hadde egentlig tenkt å svare: :slåss: med , men så fant jeg ut at det fort kunne feiltolkes... Endret 10. juli 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. juli 2007 #1832 Del Skrevet 10. juli 2007 Det slo meg forresten at kombinert med får en helt ny betydning... Sjekk signaturen til Bellatrix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. juli 2007 #1833 Del Skrevet 10. juli 2007 Har sett den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. juli 2007 #1834 Del Skrevet 10. juli 2007 Ler av Daria!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1835 Del Skrevet 10. juli 2007 De brødene ser gode ut! Bruker du form eller former du bare brødene? Takk for oppskriften! Jeg bare former dem Gir du bort senga di?? Du er jammen snill! Det er fordi det er mest praktisk. Vi har to soverom opp, og ett nede. Jeg kupper da ikke. Er fullstendig uskyldig. Hvem har "kuppmaker" i signaturen sin? Ikke jeg.... Ja, du ser jo bare snill og grei ut Den brødoppskrifta så veldig god ut.. Spørs om jeg ikke må teste ut den ja Så flink du er som fortsatt trener. Jeg er sikker på at det har mye å si for å holde seg i fin form i svangerskapet og er sikker på at du kommer til å være i kjempe form raskt etter fødselen også!! Håper du får en koselig kveld Impala Brødene var kjempegode Håper også at jeg skal kunne komme fort i form etter fødselen ja. God kveld, vennen Å det er ikke mangen ukene igjen nå, ser du. Tenk at neste måned har du termin :hoppe: Gleder meg jeg!! kjempestor Nei, herregud. Tiden fremover kommer til å fly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1836 Del Skrevet 10. juli 2007 Termin, neste måned? Og du skulker ikke treninga slik som jeg gjorde i går? Nei, jeg prøver å ikke skulke. Blir værre fra uka av, når vi reiser bort på ferie. Får prøve å være flinke til å gå turer istedet. Det slo meg forresten at kombinert med får en helt ny betydning... Jeg overser stort sett treningsiveren til Impala jeg... Det er lov det Pga regn så droppa jeg turen til Oslo i dag. Jeg vil ha fiiint vær så jeg kan surre rundt, shoppe, sitte ute og bare se på folk. Men det blir en av dagene. Jeg sier i fra. Skjønner at du vil ha fint vær ja. Ser vel ikke så lovende ut fremover heller syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1837 Del Skrevet 10. juli 2007 Hadde faktisk ikke tid til å innom her på jobb idag Var og trente som jeg hadde tenkt, og det var deilig. Satser på spinning på torsdag morgen også. Fra neste uke må jeg bli flink til å gå turer, har jo frys på SATS-medlemsskapet fra da også, så da er det litt tyngre å kommme seg ut. Men det går nok bra Ligger godt an på jobben, og kan nok avspasere med veldig god samvittighet på fredag, forutsatt at det ikke dukker opp noe. Må skrive noen brev i morgen, og da er det vel stort sett rydding av komtoret som gjenstår. Rart, men også deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 10. juli 2007 #1838 Del Skrevet 10. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1839 Del Skrevet 10. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. juli 2007 #1840 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvor ofte pleier du å trene? God morgen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå