Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Det er så stille hos kuppmakerne, så jeg kom inn hit med :kaffekopp: min. Hvordan lager du middelhavsbrød?

Rart at det er stille der inne gitt :hoho:

Brukte en oppskrift fra en av kokebøkene til Fedon Lindberg. Brødet ble kjempegodt. Kan legge ut oppskrift senere hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke den mest heldige kommentaren jeg har hørt :ler:. Så lenge du ikke har lagt på deg mer enn det du har, så kan jeg ikke skjønne at det er noen vits å si slikt.... Jeg har en veldig smal mage og et eller annet sted må Trollet gjøre av seg, det kan jo være slik med deg også :)

Ja, jeg bryr meg ikke noe om det jeg altså. Men jeg kunne jo vært en nærtagende person, så jeg syns det er litt unødvendig.

Men nå studerte jeg heleskortet mitt, og når jeg var hos jordmora så var jeg jo nesten 33 uker på vei, og hun har krysset av mellom uke 31 og 32, så hvis jeg "flytter" krysset, så ligger jeg nå innenfor det grønne selv om det er i utkanten :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne! Jeg er glad i å bake, men i går gikk jeg tom for mel. :ler:

Da skal jeg prøve å huske det senere idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: For siste jobbuke før ferie! Så bra at alt var i orden på kontroll - men for en unødvendig kommentar da, men,men - man lærer å heve seg over slikt når man er gravid.

Veldig spent på SF - målet mitt på onsdag nå altså :sjenert:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da leder jeg SF-målkonkurransen :hoppe:

:hoho:

Tror uansett ikke det har noe å si i forhold til hvor stor ungen evt er da.

:juhu: For siste jobbuke før ferie! Så bra at alt var i orden på kontroll - men for en unødvendig kommentar da, men,men - man lærer å heve seg over slikt når man er gravid.

Veldig spent på SF - målet mitt på onsdag nå altså :sjenert:

Ha en fin dag :klem:

Ja, det er bare å heve seg over sånne kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i helgen! Greit å være i så god form som du er før fødselen altså. Håper jeg også klarer å holde ditt tempo! Tydeligvis bare jeg som ikke har skjønt at det er så spennende med SF-mål.. :ler:

Ha en fin dag vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror uansett ikke det har noe å si i forhold til hvor stor ungen evt er da.

Det tror ikke jeg heller. Grunnen til at jeg tror Trollet blir stor er at jordmor antyda det og at det er unge absolutt over alt :ler:. Jeg har en vanvittig kompakt mage. Blir veldig spennende å se :). (vil ikke klemme ut en ungen over 4kg!!!)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i helgen! Greit å være i så god form som du er før fødselen altså. Håper jeg også klarer å holde ditt tempo! Tydeligvis bare jeg som ikke har skjønt at det er så spennende med SF-mål.. :ler:

Ha en fin dag vennen!

Ja jeg er glad for at formen er så bra :)

Bryr meg egentlig ikke noe særlig om SF-målet altså.

Det tror ikke jeg heller. Grunnen til at jeg tror Trollet blir stor er at jordmor antyda det og at det er unge absolutt over alt :ler:. Jeg har en vanvittig kompakt mage. Blir veldig spennende å se :). (vil ikke klemme ut en ungen over 4kg!!!)

:klem:

Hos meg er magen myk unntatt øverst der den har rumpa si.

Blir spennende å se hvor store de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører mye snakk om SF-mål, men har ikke helt fått med meg hva det er? Skjønner at det har noe med størrelse å gjøre, men.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symfyse - fundus mål - de måler vel egentlig hvor stor magen/livmora er. Sikkert en altfor enkel forklaring men :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører mye snakk om SF-mål, men har ikke helt fått med meg hva det er? Skjønner at det har noe med størrelse å gjøre, men.. :klø:

Riktig som angelou sier :)

Symfyse - fundus mål - de måler vel egentlig hvor stor magen/livmora er. Sikkert en altfor enkel forklaring men :ler:

Det enkle er ofte det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for forklaring. Det enkle er ofte det beste, ja! :ler:

Forøvrig helt enig i at skambein er et fælt ord. *grøss*

Synes de kan finne et nytt navn på det, skambein er alt for gammeldags! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere der ja. Bruker ikke det ordet i det hele tatt jeg, klarer nesten ikke å utalte det :ler:

Nå er det lunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å si symfysen jeg - sambo mener det er bare fordi jeg vil briefe med ordforrådet mitt, helt til jeg sa hva det betydde, da var det helt greit at jeg kalte det symfysen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...