Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1701 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Dårlig start på dagen. Sovna seint og har sovet dårlig, og det hadde mannen også. Og i tillegg så skulle han plutselig ligge like lenge som meg enda han hadde vekt meg med vekkeklokka si. Og det er det verste jeg vet, så da ble det litt munnhuggeri på morgenen Men det går fort over da Og det fortsetter å pøse ned. Når jeg ser på værvarslet så blir jeg rett og slett derprimert altså. Nå har det kommer mer enn nok regn for resten av året!! Endret 4. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. juli 2007 #1702 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan få litt sol og varme fra meg. Det er hundre grader på kontoret og temperaturen bare stiger utover dagen, før det tar helt av ved 2-tida for da kommer sola rett inn . Jeg VIL ha aircondition og persienner . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1703 Del Skrevet 4. juli 2007 Du kan få litt sol og varme fra meg. Det er hundre grader på kontoret og temperaturen bare stiger utover dagen, før det tar helt av ved 2-tida for da kommer sola rett inn . Jeg VIL ha aircondition og persienner . Ja takk Selv om jeg også hadde kommet til å klage hvis det var sol og varmt her, for jeg merker at jeg generelt er varmere enn jeg pleier å være. Vi har heller ikke aircondition på jobb, men ett slags lufteanlegg. Må sette på en bordvifte når det er som varmest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. juli 2007 #1704 Del Skrevet 4. juli 2007 ønsker meg bordvifte......dumme meg snakka nettopp med sjefen og glemte å spørre om det. Tror det hadde hjulpet en del i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1705 Del Skrevet 4. juli 2007 Det koster jo ikke så mye det da, så det burde jo være mulig å få ville jeg tro Hjelper iallefall en hel del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. juli 2007 #1706 Del Skrevet 4. juli 2007 Lurter på om noen noengang er fornøyd med været? :klø: Her har det vært sommer og rundt 20 grader noen få dager, og folk klager på varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. juli 2007 #1707 Del Skrevet 4. juli 2007 Dårlig start på dagen. Sovna seint og har sovet dårlig, og det hadde mannen også. Og i tillegg så skulle han plutselig ligge like lenge som meg enda han hadde vekt meg med vekkeklokka si. Og det er det verste jeg vet, så da ble det litt munnhuggeri på morgenen Trodde et øyeblikk der at det var jeg som hadde skrevet dette innlegget Synes det er deilig med regn jeg, er skrudd sammen litt feil. Synd for de som har ferie da, men jeg har ikke det - og det er mye bedre å være på jobb når det er slikt. For ikke å snakke om at det er den perfekte unnskyldning for ikke å gjøre noe annet enn å dasse på sofaen når man kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1708 Del Skrevet 4. juli 2007 Lurter på om noen noengang er fornøyd med været? :klø: Her har det vært sommer og rundt 20 grader noen få dager, og folk klager på varmen Nei, man blir aldri fornøyd Trodde et øyeblikk der at det var jeg som hadde skrevet dette innlegget Synes det er deilig med regn jeg, er skrudd sammen litt feil. Synd for de som har ferie da, men jeg har ikke det - og det er mye bedre å være på jobb når det er slikt. For ikke å snakke om at det er den perfekte unnskyldning for ikke å gjøre noe annet enn å dasse på sofaen når man kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. juli 2007 #1709 Del Skrevet 4. juli 2007 Snålt at man aldri blir fornøyd ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1710 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1711 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei, nå er det lunsj. Suuulten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. juli 2007 #1712 Del Skrevet 4. juli 2007 God lunsj, jeg ryddet akkurat vekk frokosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1713 Del Skrevet 4. juli 2007 Takk, den var veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 4. juli 2007 #1714 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er også glad for dette været! Nå sitter jeg på kontoret og planlegger ettermiddagen/ kvelden. Jeg skal tappe i badekaret, høre på deilig musikk, legge meg på sofaen med GOD samvittighet, se på tv og spise en god middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1715 Del Skrevet 4. juli 2007 Hørtes deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. juli 2007 #1716 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er fint vær ute til å være inne i. Men jeg vil være UTE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1717 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #1718 Del Skrevet 4. juli 2007 Da skal jeg hjem Skal bake brød idag, får se hva annet jeg gidder, for jeg er trøtt som en strømpe her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. juli 2007 #1719 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei hei, vennen Nå er det snart ferie, og da skel du se godværet kommer Gleder meg spesiellt til slutten av Juli Blir kooooooseli!!! stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juli 2007 #1720 Del Skrevet 4. juli 2007 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå