Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke fått med meg at du er sykkel-bærte! Kult! :briller:

Ha en fin ettermiddag/kveld med sol og lost! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei vennen :)

Hvordan går det med deg i dag?? Tenker på deg, vettdu.

Gleder meg til jeg skal få sitte på med deg på sykkel en gang jeg :juhu: (husker du at du lovte meg det for leeeenge siden ;) )

Ha en flott dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er visst litt treg... :sjenert:

HA! Daria er like treg ;)

Treginger :erter:

Jeg har heller ikke fått med meg at du er sykkel-bærte! Kult! :briller:

Ha en fin ettermiddag/kveld med sol og lost! :klem:

Det er jo ens tund siden det har vært nevnt også da.

Jeg sa at jeg ikke la merke til biler o.l. :sjenert:;)

Du er unnskyldt :ler:

Hvordan går det med deg i dag?? Tenker på deg, vettdu.

Gleder meg til jeg skal få sitte på med deg på sykkel en gang jeg :juhu: (husker du at du lovte meg det for leeeenge siden ;) )

Ha en flott dag.

Går bare bra med meg vettu. Sender deg sms hvis det er noe spesielt :)

Klart du skal få sitte på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg :juhu:

Idag reiser mannen på guttetur til England. De skal bort og se på motorsykkelløp. Det blir nok ganske stille og rolig, for de to andre har med seg sine sønner. Trodde han kom hjem på søndag jeg da, men så viser det seg at de ikke er hjemme før sent på mandag :sur:

Mannen trodde også at de skulle hjem på søndag, for det var vist forutsetningen hans for at han vle med, men, men. Ikke noe å gjøre med det.

Har planer om å stikke innom Plantasjen en tur etter jobb idag. I morgen blir det nok en shoppingtur tenker jeg. Har noe småtteri vi skal ha, og siden det er meldt drittvær, så passer det jo bra å dra på shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skal man jo bruke regnværsdagene til også ;) Er det deg selv eller babyen det skal shoppes til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg akutt lyst til å shoppe litt også :ler: Får vente litt vel, har shoppa litt allerede på denne lønninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skal man jo bruke regnværsdagene til også ;) Er det deg selv eller babyen det skal shoppes til?

DEt blir nok mest til meg, eller til oss tipper jeg. Men ser ikke bort fra at det kan bli noe til babyen også :)

Nå fikk jeg akutt lyst til å shoppe litt også :ler: Får vente litt vel, har shoppa litt allerede på denne lønninga :)

Var jo så stor lønning denne gang, så litt shopping merkes ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer feriepengene til ferien jeg da - får heller handle litt da :)

Skal ikke på noen spesiell ferie i år vi, så det går nok ikke mer penger enn til vanlig.

Dessuten er det jo greit å få handlet inn det meste til babayen nå mens jeg enda er i god form :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg i skikkelig shoppe humør også.. Det er så trist og tungt her i dag. Bare synd at det ikke er helt de store shoppe mulighetene.. :ler:

Du som har litt erfaring.. Kan jeg bade mens jeg er i Hellas? Leste ett sted at man skulle passe seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan helt sikkert bade Dronninga! Hvorfor skulle man passe seg?

Tror uansett det er viktig å ikke bli hysterisk jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nok veldig lurt - det er jo ikke såååå lenge igjen for deg nå vet du :)

Nei, jeg håper de siste 9 ukene går fort :ler:

Nå ble jeg i skikkelig shoppe humør også.. Det er så trist og tungt her i dag. Bare synd at det ikke er helt de store shoppe mulighetene.. :ler:

Du som har litt erfaring.. Kan jeg bade mens jeg er i Hellas? Leste ett sted at man skulle passe seg..

Klart du kan bade. Har svart deg i dagboka di også :)

Du kan helt sikkert bade Dronninga! Hvorfor skulle man passe seg?

Tror uansett det er viktig å ikke bli hysterisk jeg. :)

Man kan jo stort sett leve som man er vant til ja. Det eneste er at jeg har bltt flinkere til å vaske frukt og grønt.

Spiste salat i Hellas også jeg, enda jordmora mente at det ikke var så lurt. Når man er i Hellas, så MÅ man jo bare ha Gresk salat og Tzatsiki da :sikle:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med shopping da, og så er det så mye fint på plantasjen. Tenkte meg en tur der i neste uke jeg :)

Så du blir alene hjemme til helgen. Hva skal du finne på da ?

Ha en flott dag, og kos deg på shopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg fikk svar i dagboka ja:) Jeg er ikke hysterisk Annie. Bare sjekker jeg.

Det skader ikke å sjekke ting. MAn er jo litt mer følsom og sårbar når man er gravid :)

Så gøy med shopping da, og så er det så mye fint på plantasjen. Tenkte meg en tur der i neste uke jeg :)

Så du blir alene hjemme til helgen. Hva skal du finne på da ?

Ha en flott dag, og kos deg på shopping

Har ingen planer for helgen, skal bare gjøre det jeg har lyst til og føler for der og da hadde jeg tenkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt så mye prat om hvor omfattende den papirmølla i forhold til permisjon osv er.. Jeg vet ikke engang hva jeg skal søke om eller noe jeg.. :ler: Kanskje du som er en erfaren søker har en link eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt så mye prat om hvor omfattende den papirmølla i forhold til permisjon osv er.. Jeg vet ikke engang hva jeg skal søke om eller noe jeg.. :ler: Kanskje du som er en erfaren søker har en link eller noe?

Du kan jo begynne å lese på sidene til NAV.

Også må dere finne ut om jobbene deres betaler lønna (og om dere da også får det som evt. er over 6G) eller om dere får den fra NAV i permisjonstida(da kun opp til 6G). Det tror jeg har betyding for de fleste om de velger 80 eller 100% dekning.

Vi har valgt 100% lønn, også bruker jeg mye av ferien min for å forlenge permisjonen. Så da vil vi kunne være hjemme med den lille til uti august, forutsatt at den ikke blir født alt for tidlig da.

Vi kan diskuterer dette på msn en gang når du har fått litt mer klarhet i ting :)

Og du har enda gooooo tid.

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...