Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen! Fått gjort unna litt shopping i helgen ser jeg! Så greit da. 30 uker! Er det muuulig!! Føles som om det ikke er lenge siden du ble gravid jo! Dette går fort! :hoppe:

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kino og så Piratene etterpå. Syns de to første filmene har vært best. Denne ble litt langdryg, også går de jo mer eller mindre ut på det samme. Men mannfolka er iallefall kjekke :ler:

Utrolig hvor mye de hevet filmen ja :sikle: Ellers så var det stort sett mye vås, og en time for langt...

Kan ikke påstå at jeg er så veldig interessert i biler nei.

Godt det ikke bare er meg :ler: Jeg har ikke peiling på biler, jeg legger sjelden merke til biler, og ser bare dumt på folk som spør meg om biler. Jeg vet da ikke hvordan bil x har, selv om jeg satt på i den for en time siden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :)

God kveld :)

God morgen! :klem:

God kveld :)

Hei vennen! Fått gjort unna litt shopping i helgen ser jeg! Så greit da. 30 uker! Er det muuulig!! Føles som om det ikke er lenge siden du ble gravid jo! Dette går fort! :hoppe:

Ha en fin mandag!

Nei, det føles ikke så lenge siden jeg ble gravid nei. Utrolig hvor fort tiden har gått etter uke 12 altså :ler:

30 uker allerede!!!! :overrasket:

Nå kommer tiden til å fly avgårde fremover!!!

Ha en fin, siste uke på jobb!!! :klem:

Skal jobbe 4 uker til, men de går nok fort de også :)

Utrolig hvor mye de hevet filmen ja :sikle: Ellers så var det stort sett mye vås, og en time for langt...

Godt det ikke bare er meg :ler: Jeg har ikke peiling på biler, jeg legger sjelden merke til biler, og ser bare dumt på folk som spør meg om biler. Jeg vet da ikke hvordan bil x har, selv om jeg satt på i den for en time siden... :ler:

Enig i at filmen var 1 time for lang ja :Nikke:

Godt det ikke er bare meg som ikke er bilinteressert :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom sola igjen :sol:

Ikke for det, det er litt skyet nå, men det har jo vært kjempefint etter at jeg kom hjem fra jobb.

Har shoppet litt idag også, på nettet. Har kjøpt en Mai Tai (bæresele) og ett lammeskinn fra Barnas Hage. Lammeskinnet var på tilbud, derfor ble det derfra, og ikke fra Nøstebarn som jeg egentlig hadde tenkt.

Da gjenstår stort sett møbler til barenrommet (som vi tror vi vet hva blir), stelleting, noe sengetøy og selvfølgelig amme-bh. Andre kjekke ting får vi ta etterhvert som vi eventuelt får bruk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Ja, det gjorde vel det. Men har likevel, eller kanskje derfor? bestemt meg for å sende en mail i kveld eller i morgen med et :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde vel det. Men har likevel, eller kanskje derfor? bestemt meg for å sende en mail i kveld eller i morgen med et :riste:

Ja, du vet selv best hva du vil og hva som passer for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille og rolig på KG for tida, men sånn er det vel hver sommer.

Har vært på spinning idag, som vanlig nær sagt. Magen begynner å bli litt i veien nå, så det spørs hvor mye lengre jeg får drevet på med det. Tenkte jeg skulle snakke med de, og få fryst medlemsskapet fra juli, også satse på gåturer istedet. Og blir det en god og varm sommer i tillegg, så sliter jeg mer med å komme meg avgårde på trening også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde da ikke være noe problem å fryse medlemsskapet på det grunnlaget? Men jeg må si jeg er imponert over hvor lenge du har holdt på med treningen. Og spinning er jo ikke akkurat lett trening heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene! Jeg klarer det jo ikke uten mage en gang... Heldigvis litt enklere å komme seg ut en tur når man skal ha med vogn, da. Litt koseligere å gå tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er utrolig flink til å trene :Nikke:

leser en bok nå, hvor det stod om en Chevrolet Impala - 63-modell. tenkte på deg med en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei vennen :)

Jeg er og imponert over hvor lenge du har holdt ut treninga. Flink er du :klappe:

:hoppe: for 30 uker :hoppe:

Tiden går fort nå fremover :)

Ha en flott kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde da ikke være noe problem å fryse medlemsskapet på det grunnlaget? Men jeg må si jeg er imponert over hvor lenge du har holdt på med treningen. Og spinning er jo ikke akkurat lett trening heller.

Nei, det er ikke noe problem. Det står i medlemsbetingelsene deres også. Får stikke innom og ordne det en dag.

Så flink du er til å trene! Jeg klarer det jo ikke uten mage en gang... Heldigvis litt enklere å komme seg ut en tur når man skal ha med vogn, da. Litt koseligere å gå tur da.

Spørs hvor lett det blir å komme igang igjen etter fødselen da :forvirret:

du er utrolig flink til å trene :Nikke:

leser en bok nå, hvor det stod om en Chevrolet Impala - 63-modell. tenkte på deg med en gang :ler:

:ler:

Hei hei vennen :)

Jeg er og imponert over hvor lenge du har holdt ut treninga. Flink er du :klappe:

:hoppe: for 30 uker :hoppe:

Tiden går fort nå fremover :)

Ha en flott kveld

Der var du ja :)

Tenkete akkurat på deg, og at det var lenge siden jeg ahdde sett deg her inne :)

30 uker! :-D

Fint at alt er bra med deg!

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg sånn sliten igjen. Og jeg og mannen "kranglet" flere ganger. Vi kranglet egentlig ikke altså, det ble bare litt diskusjon, og siden jeg var sliten, så kom jo tårene trillende for ingenting. Men det er vel bare sånn det er, bryr meg ikke om det.

Idag skal mannen møte sin personalkonsulent på jobben slik at vi får ferdig søknaden til NAV. Han får lønn fra NAV under pappapermisjonen, mens jeg er så heldig at jeg får lønn som vanlig fra arbeidsgiver. Vil jo miste noen tillegg som jeg har, men det skal jeg nok overleve.

Merker at jeg virkelig savner å kunne kjøre motorsykkel til jobb nå når det er så fint vær. Men det er jo ett lite offer det, med tanke på hva man får igjen for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...