Annie Skrevet 16. juni 2007 #1461 Del Skrevet 16. juni 2007 Er på runde med Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. juni 2007 #1462 Del Skrevet 16. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. juni 2007 #1463 Del Skrevet 16. juni 2007 Så deg i sentrum her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1464 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Åh, nå fikk jeg lyst på jordbær. Men jeg tror jeg venter til prisen har falt under 50 kr kurven gitt. De jeg kjøpte kosta 40 kr. Her var det 39 kroner kurven i går, venter litt til.. Venter litt til med neste innkjøpet jeg også. Prisene faller vel raskt nå Var det noen som nevnte jordbær? Ikke pent å friste en annen stakkar sånn Ha en fin fredag, Impala. Hva er det egentlig med jordbær og amming? At de kan få vondt i magen? For jeg har ikke funnet noe sted på nettet at det står at man IKKE skal spise jordbær når man ammer :klø: Du ammer kanskje du ja..... Ikke mobbe nå Annie Aner ikke hva du snakker om.... Siste film vi så på kino var Narnia. Og det innebar 2 1/2 t med hyling for besteforeldrene Innom og ønsker deg ei god helg Takk for det Nå kjørte jeg jo forbi på litt avstand, så jeg skal ikke påstå at det lignet. Men er ganske sikker på at det var hunkjønn, og de er det vel ikke så mange av hos deg? Kos deg i helgen Nei, det er ikke så mange av oss. Men det var nok desverre ikke meg denne gang Er på runde med Jerle Hei på deg. Hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom Så deg i sentrum her i dag Meg Må ha vært den tvillingsøsteren jeg ikke har det da Endret 17. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2007 #1465 Del Skrevet 17. juni 2007 Meg Må ha vært den tvillingsøsteren jeg ikke har det da Du sto der utenfor Rema1000, rød og fin og uten tak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1466 Del Skrevet 17. juni 2007 Først for 30 uker :juhu: I går var vi en tur på IKEA. Endte ikke opp med så veldig mye egentlig. Det vi skulle ha, en hylle til badet, var selvfølgelig utsolgt Kjøpte sprinkelbeskytter og tisselaken til den lille da, og en lampe, kleshengere og servietter til oss. Så også på en stol som kan stå på barnerommet som jeg kan sitte i når jeg ammer, og siden vi må tilbake så kan vi kjøpe den da hvis vi ikke finner en annen som passer. Var på kino og så Piratene etterpå. Syns de to første filmene har vært best. Denne ble litt langdryg, også går de jo mer eller mindre ut på det samme. Men mannfolka er iallefall kjekke Idag har vi vært i Sverige. Fikk kjøpt litt mer barneklær i størrelse 50 0g 56, pysjer og bodyer + en lue. Så da tror jeg vi begynner å klare oss den første tida Nå skal jeg ha meg en KG-runde her, for mannen driver på uti garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1467 Del Skrevet 17. juni 2007 Du sto der utenfor Rema1000, rød og fin og uten tak :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2007 #1468 Del Skrevet 17. juni 2007 :klø: Det er en bil som heter Impala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1469 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er en bil som heter Impala!! Kan ikke påstå at jeg er så veldig interessert i biler nei. Gubben drev også og spurte om jeg viste hvordan en gammel Ford så ut idag, og der måtte jeg melde pass gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2007 #1470 Del Skrevet 17. juni 2007 Trodde kanskje dere hadde en Impala jeg, siden du har det nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1471 Del Skrevet 17. juni 2007 Trodde kanskje dere hadde en Impala jeg, siden du har det nicket. Nope! Har egentlig glemt hva det var som gjorde at jeg valgte det nicket også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1472 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er faktisk ett dyr også, kom jeg på. Type antilope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2007 #1473 Del Skrevet 17. juni 2007 Det viste ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #1474 Del Skrevet 17. juni 2007 Det viste ikke jeg. Godt å kunne opplyse deg litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. juni 2007 #1475 Del Skrevet 17. juni 2007 Hva er det egentlig med jordbær og amming? At de kan få vondt i magen? For jeg har ikke funnet noe sted på nettet at det står at man IKKE skal spise jordbær når man ammer :klø: Den beskjeden jeg fikk ang amming og jordbær, var at man skulle unngå det pga allergier. Har også hørt at småttinger kan få mageknip av det. Men sånn i bunn og grunn, så tester man ut hva sin unge tåler. Så det er ikke nødvendig å unngå alt som kan gi allergi eller mageknip. (He, he selv om MANGE, spesielt på KG, er helt uenig i dette ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. juni 2007 #1476 Del Skrevet 17. juni 2007 Det var da veldig som dere har fartet i helgen. Ikke glem at den er oppfunnet for å SLAPPE AV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #1477 Del Skrevet 18. juni 2007 Den beskjeden jeg fikk ang amming og jordbær, var at man skulle unngå det pga allergier. Har også hørt at småttinger kan få mageknip av det. Men sånn i bunn og grunn, så tester man ut hva sin unge tåler. Så det er ikke nødvendig å unngå alt som kan gi allergi eller mageknip. (He, he selv om MANGE, spesielt på KG, er helt uenig i dette ) Tror at de tidligere sa at man skulle holde seg unna bla. jordbær, men at det ikke gjelder lengre. Er stort sett samme råd for hva man skal unngå både når man er gravid og ammer nå, i følge mattilysnet sine sider. Det var da veldig som dere har fartet i helgen. Ikke glem at den er oppfunnet for å SLAPPE AV! Var da ikke noe stress dette Fikk slappet av masse også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #1478 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Da er det bare 4 jobbeuker igjen til ferien Og da skal jeg ikke tilbake på jobb før i juni 2008 Ser ut som det blir bedre vær igjen også, i går var det jo bare grått og trist. Men greit at plen og planter fikk litt vann kanskje. Fikk tilbud fra jordmor om omvisning på sykehuset neste onsdag. Og typisk nok er det den eneste dagen jeg hadde en annen avtale på kveldstid Skulle på ett møte med påfølgende middag med noen på jobben, men da må nok det utgå, for jeg syns det kan være greit med en omvisning på sykehuset jeg. Dumt, men sånn er det bare noen ganger Endret 18. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 18. juni 2007 #1479 Del Skrevet 18. juni 2007 Da er det bare 4 jobbeuker igjen til ferien Og da skal jeg ikke tilbake på jobb før i juni 2008 Det høres i grunn litt deilig ut! Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #1480 Del Skrevet 18. juni 2007 Det høres i grunn litt deilig ut! Ha en fin uke Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå