angelou Skrevet 12. juni 2007 #1401 Del Skrevet 12. juni 2007 Håper det holder seg på samme nivå, eller enda bedre - synker litt. Har du vondt i hodet og mye vann i kroppen og sånn nå da? Man får ofte det ved høyt blodtrykk, så om du ikke har det er det jo et godt tegn. Krysser fingre for at du slipper sykmelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #1402 Del Skrevet 12. juni 2007 Håper bt har holdt seg stabilt slik at du slipper sjukemelding. Kjempekjedelig å bare være hjemme og ikke kunne gjøre noen ting. Håper også å slippe det ja Håper det holder seg på samme nivå, eller enda bedre - synker litt. Har du vondt i hodet og mye vann i kroppen og sånn nå da? Man får ofte det ved høyt blodtrykk, så om du ikke har det er det jo et godt tegn. Krysser fingre for at du slipper sykmelding Nei, ingen plager, så det lover jo egnetlig ganske bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. juni 2007 #1403 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei hei, vennen Håper du har en fin dag på jobb. Pass på deg selv nå i varmen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. juni 2007 #1404 Del Skrevet 12. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. juni 2007 #1405 Del Skrevet 12. juni 2007 Så heldig du er som er så sprek. Jeg skal krysse fingrene for at du ikke trenger å bli sykemeldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. juni 2007 #1406 Del Skrevet 12. juni 2007 Her er alt bare bra skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2007 #1407 Del Skrevet 12. juni 2007 Innom med en hilsen i natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 13. juni 2007 #1408 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei vennen! Hvordan gikk det i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juni 2007 #1409 Del Skrevet 13. juni 2007 Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 13. juni 2007 #1410 Del Skrevet 13. juni 2007 Å, er det i dag du er hos legen! Trodde det var i går.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #1411 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei hei, vennen Håper du har en fin dag på jobb. Pass på deg selv nå i varmen. stor stor Har det fint jeg ja Koselig å se deg Så heldig du er som er så sprek. Jeg skal krysse fingrene for at du ikke trenger å bli sykemeldt! Ingen sykemelding nei Her er alt bare bra skjønner jeg! Alt er bar strålende Innom med en hilsen i natta Ingen bombe at det kommer hilsninger fra deg om natta Hei vennen! Hvordan gikk det i går? Se under. Lykke til hos legen Takk, det gikk fint det Å, er det i dag du er hos legen! Trodde det var i går.. Lykke til! Ammetåke allerede eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #1412 Del Skrevet 13. juni 2007 Gikk bra hos legen. Blodtrykket var det samme som det har vært tidligere (130/80), så da var det nok bare tilfeldig at det var litt høyere i forrige uke. Legen var iallefall fornøyd, og ingen tiltak nødvendig Babyen er jo aktiv, og magen rører på seg jevnlig, så jeg regner med at h*n trives der inne Aktiviteten har tatt seg opp igjen etter varmeperioden også, den ble vel litt sløv av varmen den også tenker jeg Har ikke tid til en full runde nå, plutselig masse å gjøre på jobb, men jeg kommer tilbake senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juni 2007 #1413 Del Skrevet 13. juni 2007 Jippi - DET var gode nyheter Ha en fortsatt fin fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #1414 Del Skrevet 13. juni 2007 Jippi - DET var gode nyheter Ha en fortsatt fin fin dag på jobb Ja, jeg er kjepmeglad for det jeg også Ha en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. juni 2007 #1415 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei hei vennen så bra nyheter dette var da :juhu: Da er det bare å slappe av Håper du får en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 13. juni 2007 #1416 Del Skrevet 13. juni 2007 Så godt å lese snuppa! Deilig å være i så god form som du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 #1417 Del Skrevet 13. juni 2007 så flott at alt gikk bra hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #1418 Del Skrevet 13. juni 2007 Gleder meg med deg over at det gikk så bra hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. juni 2007 #1419 Del Skrevet 13. juni 2007 Så fint at det gikk bra hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. juni 2007 #1420 Del Skrevet 13. juni 2007 Så fint at du slapp sykemelding da. Og nå blir det heldigvis litt kjørligere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå