Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Gjest Flying Queen

Hei snuppa! Så effektive dere er altså! Så gøy å ordne og stelle litt. Få ferdig barnerommet, handle klær, ha stor mage osv.. :ler:

Åh, hørtes helt greit ut med ferie nå ja.. Her er det sååå grått, trist og kjedelig i dag. Det er kaldt og regnet høljer ned.. Jeg vil også ha sooool!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, hvor skal dere???

Jeg digger åinnrede som selv jeg da. Synes det er helt greit at mannen ikke blander seg. :ler:

Skal til Skiathos :)

Ingen fare for at mannen blander seg her nei :ler:

Vi har ikke begynt å tenke på barnerom i det hele tatt vi  :forvirret:. Vi tror vi vet hvilket av soverommene vi skal bruke da :ler:, og hvis det blir det vi hadde tenkt så trenger vi ikke male det om. Blir jo ei lita stund til Trollet flytter over til eget rom, så vi klarer vel å ordne oss for det :)

:klem:

Det klarer dere helt sikkert :)

du skal snart på ferie du, ja! så digg :)

ha en fin mandag!  :klem:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen :)

Ja, nå er det ikke lenge til dere reiser :hoppe: Dere kommer til å få en knalltur tror jeg !!! :Nikke:

Så flink du er til å ordne :klappe:  Er sikker på at barnerommet blir lekkert.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Det blir helt sikkert en fin tur. Hører det er varmt der nede nå, men overlever vel det også :)

Å, så digg med ferie - håper du får kost deg masse :klem:

Det håper jeg også :)

Hei snuppa! Så effektive dere er altså! Så gøy å ordne og stelle litt. Få ferdig barnerommet, handle klær, ha stor mage osv..  :ler:

Åh, hørtes helt greit ut med ferie nå ja.. Her er det sååå grått, trist og kjedelig i dag. Det er kaldt og regnet høljer ned.. Jeg vil også ha sooool!

Ja det er kjempegøy å ordne til den lille :)

Har vært drittvær her også idag, så sånn sett blir det utrolig deilig å reise vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg tror jeg holder på å bli syk :sur:

Kjenner det kiler i halsen, og nesa har blitt mer rennende. Passer litt dårlig da, men hvis jeg skulle bli syk så er det bedre nå enn neste uke da.

Var og trente styrke etter jobben selv om jeg kjente antydingen i halsen. Håper ikke det gjorde det værre :forvirret:

I morgen kommer en kompis av mannen for å legge flisene på badegulvet. Det blir deilig. Litt rart å ikke kunne dusje hjemme, og fra i kveld ikke gå på do (må bruke bøtte). Men det er heldigvis kort tid det pågår. Blir deilig å få det gjort.

Må rundvaske badet og gangen etterpå, for det har støvet endel når han har fjernet limrester. Men det er greit, for det hadde jeg tenkt å gjøre uansett, og nå må jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke blir syk. :klem:

Lykke til med nytt bad. :) Det blir nok deilig når det er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får håpe du holder deg frisk til ferien!!

-og du burde absolutt kjøpe deg et par støttestrømper å ha på flyturen - bedre føre var osv... :ler:

ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke blir syk.  :klem:

Lykke til med nytt bad.  :)  Det blir nok deilig når det er ferdig.

Jeg ble syk :tristbla:

God bedring!!! :troest:

Så deilig med nytt bad!!! :hoppe:

Ja det blir deilig med nytt badegolv.

får håpe du holder deg frisk til ferien!!

-og du burde absolutt kjøpe deg et par støttestrømper å ha på flyturen - bedre føre var osv...  :ler:

ha en fin tirsdag!

Ja, det er jo enda en uke til. Må jo bli frisk på den tiden :)

Skal se om jeg finner støttestrømper i helgen. Apotek som har det da eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme og jeg er syk :forkjola:

Halsen er helt tett, men nesa er åpen og jeg hoster ikke. Men jeg har nok litt feber også kjennes det ut som. Håper bare det ikke blir verre, for da går det kanskje fort over :forvirret:

Passa litt dårlig siden det var endel ting jeg ville bli ferdig med på jobb før ferien, men det løper da ingen steder. Så egentlig ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe mer i størrelse 50 nei. De trenger vel ikke å bytte hver dag heller hvis de ikke søler seg ut da.

Du kommer nok til å bytte mer enn en gang om dagen tipper jeg... ;)

Så kjedelig at du har blitt syk! :troest: Får håpe det går fort over, sånn at ikke ferien blir ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da... :troest:

du får ha god bedring!!! støttestrømper får du kjøpt på apoteket, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å bytte mer enn en gang om dagen tipper jeg... ;)

Så kjedelig at du har blitt syk! :troest: Får håpe det går fort over, sånn at ikke ferien blir ødelagt.

Ja vi får nå se angående mer klær. Butikkene er ikke så langt unna heller. Lettere å kjøpe når h*n er født også, siden det finnes så lite i nøytrale farger :forvirret:

Håper også at det går fort over!

uff da... :troest:

du får ha god bedring!!! støttestrømper får du kjøpt på apoteket, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dere får mye klær. Det gjør alle. Da kommer naboer man ikke kjenner, kolleger, venner man ikke har sett på 100 år osv med en liten ting, så vent med å kjøpe ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Regner med at dere får mye klær. Det gjør alle. Da kommer naboer man ikke kjenner, kolleger, venner man ikke har sett på 100 år osv med en liten ting, så vent med å kjøpe ja. :Nikke:

Ja vi får helt sikkert endel også. Men det er jo ikke godt å si hvilken størrelse folk kjøper heller.

Når jeg kjøper babyklær så pleier jeg alltid å kjøpe noen størrelser større, for det har folk som regel ikke fra før. Hvis det blir krise så får bare pappaen trå til og gå i butikken, selv om det nok er noe av det verste han gjør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå og legge meg på sofaen og se en film tenker jeg :)

Får ta med meg "vekk i morgen"-tablettene også, og se om det hjelper.

føler meg ikke så illle, men vet at det ville vært slitsomt å være på jobb, så da har jeg ikke dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Stakkars deg som har blitt syk da, men veldig fornuftig å holde deg hjemme :) :)

Håper du blir raskt frisk.

Ikke lenge til dere reiser nå. Send meg ett par varme tanker her hjemme da.

Ha en strålende dag, God bedring

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...