Kylling Skrevet 12. mai 2007 #1081 Del Skrevet 12. mai 2007 Ha en god helg, Impalavenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. mai 2007 #1082 Del Skrevet 12. mai 2007 gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1083 Del Skrevet 13. mai 2007 Oi, du har allerede begynt med oppdragelsen? Ha en fin dag, Impalamor! ← Ja, det er best å begynne tidlig syns jeg Er ute på Jerlestalking i dag! Det er kjempegøy når det sparker og beveger seg der inne. Ha en fin helg Impis ← Det er kjempgøy ja SÅ koselig med en liten romsterende baby :rødme: Må av deg som allerede har begynt barneoppdragelsen, lykke til hos jordmor idag og ha ei fin helg ← Takk for det Blir spennende å høre hvordan det var hos jordmor. God helg!!! ← Skriver om det nedenfor God helg til deg og bebisen! ← Takk for det Åh, nå er jo du hos jordmor du!! Så kos:) Ha en super helg. ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1084 Del Skrevet 13. mai 2007 Før i dag var det Jerle jeg stalket, nå er det FQ. Noe sier meg at jeg burde skaffe meg et liv.... Hvordan gikk det? ← Har du ett liv altså Liv? Er det noe jeg burde skaffe meg istedet for å sitte på KG og diskutere Grand Prix, Mette-Marits navn og kleskolleksjonen til Kate Moss? ← Høres ut som et flott liv spør du meg... ← God helg! ← Takk for det Ha en god helg, Impalavenn! ← Takk for det gooood helg ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1085 Del Skrevet 13. mai 2007 Først, 25 uker Har hatt tid til å komme innom før i helgen, men har vært litt deilig å gjøre andre ting også Jordmortimen gikk bra, alt var bare bra. Blodtrykket var 130/80 (og det er der det har vært siden jeg ble gravid), ingenting i urinen, og hjerter slo. Det siste viste jeg jo selvfølgelig siden det er så livlig der inne for tida. Hun sa bare at hjerteslagene kom opp mot 160 på slutte, for babyen likte hvis ikke at hun drev og lyttet, og sparket tilbake Men hun sa at det var bra at fosterlyden gikk opp når den var aktiv. Ellers så ligger jeg i det hvite feltet (over kurven altså) på symfyse/fundusmål, så hun sier jeg er stor. Men det var bedre enn at jeg var for liten, så da bryr jeg meg ikke noe om det egentlig I går var jeg inni Oslo for å se litt i butikker der. Blir litt lei av de samme butikkene hele tiden. Så da fant jeg meg, endelig ett dongeriskjørt og en shorts, så da har jeg nok gravidklær til å klare meg gjennom sommeren tror jeg. Mulig jeg må ha noen t-skjorter til, men det får jeg ta etterhvert. Kjøpte også to bodyer, en sparkebuske og to luer til den lille i størrelse 50. Får kjøpe ett par plagg i størrelse 56 også, også får vi ta resten etter fødselen. Da er det lettere å kjøpe også siden vi vet kjønnet. Det floerer ikke akkurat med nøytrale klær for å si det sånn. Enda jeg gikk masse i går, så var jeg bare bittelitt sliten i ryggen så det lover bra Har hatt en muskel på venstre side som har vært litt øm innimellom, og jordmor sa at når bekkenet løsner, så vil musklene rundt kompensere for det, så det var helt normalt. Og å gå var det beste man kunne gjøre. Så det forklarer at jeg er mer sliten når jeg har sittet mye en dag på jobb. Nå driver mannen og river opp flisene på badet og fjerner flislimet. Mye jobb, så det er bra vi ikke har så stort bad. Jeg skal male litt mer på barnerommet (må ta en gang til på listene bl.a.), og derfor er jeg innom her en tur nå først, for det er der vi også har pc'en, enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1086 Del Skrevet 13. mai 2007 Da skal jeg også begynne virke. Får litt dårlig samvittighet når mannen jobber så mye, men samtidig vet jeg jo at jeg heller ikke orker like mye engre. Også var det lenge siden jeg tok en ordentlig runde her inne :sjenert; Men nå skal jeg henge opp en maskin med klær, lage vaffelrøre, male listene på barnerommet, også blir det vel middagslaging også litt senere. I morgen tidlig skal jeg til tannlegen, får håper jeg ikke har noen hull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. mai 2007 #1087 Del Skrevet 13. mai 2007 Så gøy å kjøpe inn små klær!!! Jeg har også slitt litt med å finne nøytrale klær men jeg fant litt så trenger en vel ikke så mye i begynnelsen heller kanskje. Uansett er det gøy med disse små nusselige plaggene. Så godt at du holder deg i form! Nyt hver en dag sier jeg! Lykke til hos tannlegen i morra! Husker du forresten denne, (kom på nå.. ) Tygg Tyggis Til Tannlegen Den hadde vi i mange minnebøker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. mai 2007 #1088 Del Skrevet 13. mai 2007 Der jeg bor tygget vi Toy til tannlegen. Og Impala: Husk at knøttet kan være for stor for str 50, og at hvis du bruker tørketrommel så krymper fort klærne en størrelse (kommer an på merket da). Dessuten så får dere sikkert en god del klær i barselgave. Men Det er jo så gøy å kjøpe sånne små klær!! Det minner meg forresten på at jeg har lovet N å kjøpe klær til dukka hans. Og HM har jo litt klær i str 44 også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1089 Del Skrevet 13. mai 2007 Så gøy å kjøpe inn små klær!!! Jeg har også slitt litt med å finne nøytrale klær men jeg fant litt så trenger en vel ikke så mye i begynnelsen heller kanskje. Uansett er det gøy med disse små nusselige plaggene. Så godt at du holder deg i form! Nyt hver en dag sier jeg! Lykke til hos tannlegen i morra! Husker du forresten denne, (kom på nå.. ) Tygg Tyggis Til Tannlegen Den hadde vi i mange minnebøker!!! ← Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe mer i størrelse 50 nei. De trenger vel ikke å bytte hver dag heller hvis de ikke søler seg ut da. Nyter at formen er fin ja. Husker ikke den regla nei. Kanskje jeg må se om jeg finner minnebøkene mine Der jeg bor tygget vi Toy til tannlegen. Og Impala: Husk at knøttet kan være for stor for str 50, og at hvis du bruker tørketrommel så krymper fort klærne en størrelse (kommer an på merket da). Dessuten så får dere sikkert en god del klær i barselgave. Men Det er jo så gøy å kjøpe sånne små klær!! Det minner meg forresten på at jeg har lovet N å kjøpe klær til dukka hans. Og HM har jo litt klær i str 44 også! ← Er klar over at h*n kan være for stort til 50 ja, men greit å ha ett par plagg sånn i tilfelle. Vi får arve litt klær også, men det er etter en gutt, så vi må se hva vi får brukt av det. Så at HM hadde størrelse 44 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1090 Del Skrevet 13. mai 2007 Nå har jeg malt ferdig barnerommet. Syns det ble bra Må nok male vinduet også, det er vel minst 3 forskjellige farger på det nå, i tillegg til at de som har bodd her før har festet ett myggnett eller noe, og det limet sitter igjen Har akkurat spist middag (finnbiff med potetmos og brokkoli), og nå skulle mannen se ett motorsykkelløp på tv, så da kan jo jeg liksågodt sitte her litt. Må bare huske på at jeg driver og koker pasta som han skal lage salat av. Er ferdig om 4 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. mai 2007 #1091 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvilken farge har dere valgt på barnerommet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1092 Del Skrevet 13. mai 2007 Fargen heter Inspirasjon (Jotun). De er lys med litt gulskjær i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. mai 2007 #1093 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tror jeg vet hvilken det er. Kjekt med en nøytral farge så kan dere friske opp med farger som passer kjønn etterhvert Så gøy å innrede barnerom da!!! Vi har ikke laget noe barnerom enda men jeg gleder meg til vi skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1094 Del Skrevet 13. mai 2007 Blir nok en stund til vi også får innredet det, men må iallefall begynne å planlegge hva vi trenger. Har allerede en sovesofa som vi tenkte bare kunne stå. Sprinkelseng og vugge får vi jo låne, så da må vi ha en kommode iallefall og kanskje en hylle. Og gardiner, og sikkert noen bilder Det er sånt jeg får gå og finne, for det gidder ikke mannen å være med på. Han har butikkangst tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #1095 Del Skrevet 13. mai 2007 Da tror jeg at jeg skal gå og lese litt Og kanskje spise litt is, har jo antydning til halsbrann Kun en, og jammen igjen kort, uke på jobb, også er det straks ferie. Kun bittelitt over en uke til vi reiser. Gleder meg Er så glad for at jeg er i fin form, for da får jeg nytt ferien til fulle. Får se om det blir noen utflukter på oss også. Kjedelig og bare ligge på stranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. mai 2007 #1096 Del Skrevet 13. mai 2007 Oi, hvor skal dere??? Jeg digger åinnrede som selv jeg da. Synes det er helt greit at mannen ikke blander seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 #1097 Del Skrevet 14. mai 2007 Vi har ikke begynt å tenke på barnerom i det hele tatt vi . Vi tror vi vet hvilket av soverommene vi skal bruke da , og hvis det blir det vi hadde tenkt så trenger vi ikke male det om. Blir jo ei lita stund til Trollet flytter over til eget rom, så vi klarer vel å ordne oss for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 14. mai 2007 #1098 Del Skrevet 14. mai 2007 du skal snart på ferie du, ja! så digg ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. mai 2007 #1099 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei hei vennen Ja, nå er det ikke lenge til dere reiser Dere kommer til å få en knalltur tror jeg !!! Så flink du er til å ordne Er sikker på at barnerommet blir lekkert. Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. mai 2007 #1100 Del Skrevet 14. mai 2007 Å, så digg med ferie - håper du får kost deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå