Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Innom og oppdaterer meg! Gjett om jeg fikk dårlig samvittighet siden jeg skippa spinningtimen i dag.. Du er kjempeflink!

God tur til Bergen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og oppdaterer meg! Gjett om jeg fikk dårlig samvittighet siden jeg skippa spinningtimen i dag.. Du er kjempeflink!

God tur til Bergen!  :klem:

Ikke noen vits i å ha dårlig samvittghet.

God tur til Bergen!

Takk for det :)

Og takk for koselige pm'er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå tror jeg at jeg snart må finne kofferten jeg skal pakke sakene mine i.

Må opp tidlig i morgen også, flyet går 07:45 :Gjesp:

Mannen er vel hjemme om en halvtime eller noe, så da blir det vel senga ikke lenge etterpå tenker jeg.

Kommer ikke innom før tidligst torsdag tror jeg, så dere får ha det bra så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, vennene :)

Å shit jeg skvatt. . Trodde du hadde reist til syden nå uten at jeg fikk ønsket dere god tur. Ble ganske så svett her :legrine: Å så er du "bare" i Bergen :ler:

Håper du koser deg masse.

store store :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Det går visst år og da i mellom besökene mine her...

Håper du og den lille i magen har det fint. Vet dere kjónn forresten, eller vil dere ikke vite? (Eller er det tidlig kanskje? Hmmmmm.... vet nok fint lite om graviditeter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg!

Ha en fin tur til Bergen!

Ha det fint i Bergen! :):klem: God tur!

håper du koser deg i bergen!

:klem:

Heldiggrisen som skal til Bergen - god tur :klem:

Har hatt det fint, og kost meg ja :)

Hei hei, vennene :)

Å shit jeg skvatt. . Trodde du hadde reist til syden nå uten at jeg fikk ønsket dere god tur. Ble ganske så svett her  :legrine:  Å så er du "bare" i Bergen  :ler:

Håper du koser deg masse.

store store :klem:  fra meg

Klart jeg ikke reiser til syden uten å si fra :ler:

Hei, hei! Det går visst år og da i mellom besökene mine her...

Håper du  og den lille i magen har det fint. Vet dere kjónn forresten, eller vil dere ikke vite? (Eller er det tidlig kanskje? Hmmmmm.... vet nok fint lite om graviditeter...)

Jeg og den lille i magen har det kjempefint :)

Vi vil ikke vite kjønn vi, det skal være en overraskelse. Man kan se kjønn på ordinær ultralyd i uke 17-19 hvis babyen ikke ligger og gjemmer "kjønnet" da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra Bergen.

Fikk opplevd skikkelig Bergensvær også selvfølgelig, men det gjør ikke så mye når man stort sett sitter inne hele dagen.

Var interressant det jeg var på da, og kjekt å møte kolleger man ikke ser så ofte.

Har vært på spinning i dag før jobben også, så formen er enda fin.

Babyen har vært veldig aktiv disse dagene også, og forrige kveld tror jeg til og med at jeg kjente den på utsiden når den drev og snudde seg. Ganske merkelig følelse egentlig.

Nå er jeg bare kjapt innom for å lese en PM, men kommer sterkere tilbake senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

:vinke:

Hender barnet viser overraskelsen på ul også da, sånn selv om man ikke har tenkt å finne utav det, mener jeg. Jeg rakk aldri å lure på hvilket kjønn lilllegutt var, for å si det slik! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender barnet viser overraskelsen på ul også da, sånn selv om man ikke har tenkt å finne utav det, mener jeg. Jeg rakk aldri å lure på hvilket kjønn lilllegutt var, for å si det slik! :ler:

:ler:

Det var ingen fare hos oss iallefall. Vet ikke om vi hadde fått vite hvis vi ville heller jeg.

Velkommen tilbake :klem:

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da er jeg tilbake fra Bergen.

Fikk opplevd skikkelig Bergensvær også selvfølgelig, men det gjør ikke så mye når man stort sett sitter inne hele dagen.

Bergensvær er vel en del av opplevelsen... ;)

Eksibisjonist allerede før fødselen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergensvær er vel en del av opplevelsen... ;)

Ja det er vel det :ler:

Var der en hel helg for, tja 15 år siden, og da hadde vi knallvær hele helgen, så det kan vel være litt ymese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Eksibisjonist allerede før fødselen?  :ler:

Jess. Ikke like mye nå lenger, men han kommer nok til å løpe barbeint mesteparten av sommeren så noen deler av kroppen hans vil iallfall være synlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lunsj, litt forsinket da, men sånn er det når folk ringer i lunsjen :forvirret:

Håper jeg rekker innom en tur i kveld, ellers så stikker jeg ihvertfall innom en tur i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...