Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1021 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikk ikke opp bilde i linken din jeg.. En annen ting: Det står at du er 24 + 1 i tickeren din. Har du bytta? Hadde ikke du ukeskifte på mandager? ← Du må klikke der det står flere bilder eller noe. Bytter på lørdager nå, ble jo flyttet to dager frem Vi betalte nesten 3 000 for vårt stellebord, men vet jo ikke om det var billig eller dyrt, for vi hadde bestemt oss for at vi skulle ha DET ← Sånn var det her også. Siden jeg regner med at jeg kommer til å steller ungen mest, så vil jeg har noe som jeg tror funker og som jeg blri fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1022 Del Skrevet 6. mai 2007 Må gå og hente paien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1023 Del Skrevet 6. mai 2007 Spiser fullkornspai med kylling og grillede grønnsaker (sånn liten pai man finner i frysedisken) og couscous med masse godt i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. mai 2007 #1024 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det stellebordet var jo kjempesmart da! I nyhuset vårt får vi eget vaskerom hvor det er stor benkeplass. Bare å legge på en stellematte Så nå trenger jeg bare å bli gravid først... : Søndags Endret 6. mai 2007 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mai 2007 #1025 Del Skrevet 6. mai 2007 kjempefint stellebord!! kos deg med paien og ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1026 Del Skrevet 6. mai 2007 Det stellebordet var jo kjempesmart da! I nyhuset vårt får vi eget vaskerom hvor det er stor benkeplass. Bare å legge på en stellematte Så nå trenger jeg bare å bli gravid først... : Søndags ← Vi har også eget vaskerom, men det er nedi kjelleren og der fyrer vi ikke. Klart du blir gravid snart du også kjempefint stellebord!! kos deg med paien og ha en fortsatt fin søndag ← Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #1027 Del Skrevet 6. mai 2007 Da skal jeg gå og sette på oppvaskmaskinen, også skal jeg koke pasta til mannen, for han skal ha med seg en pastasalat i morgen og jammen ligger det vist litt klær i vaskemaskinen også. Må ta meg en også, har ikke vasket håret på flere dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. mai 2007 #1028 Del Skrevet 7. mai 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1029 Del Skrevet 7. mai 2007 God morgen! ← God morgen, morgenfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. mai 2007 #1030 Del Skrevet 7. mai 2007 Mornings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1031 Del Skrevet 7. mai 2007 Da er det kontoret en dag, før det blir to dager i Bergen. Blir deilig det, for da går uka så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1032 Del Skrevet 7. mai 2007 Mornings ← Good morning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 7. mai 2007 #1033 Del Skrevet 7. mai 2007 Og det har sluttet å regne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mai 2007 #1034 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå leder du på utstyrsfronten , men du er jo tross alt to dager lengre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #1035 Del Skrevet 7. mai 2007 God morgen!! Det er SOL her i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. mai 2007 #1036 Del Skrevet 7. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mai 2007 #1037 Del Skrevet 7. mai 2007 God tur til Bergen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 7. mai 2007 #1038 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei bærta! Har vært borte i min egen verden en stund jeg nå. Men har vært innom for å lese altså! Jeg sendte deg en pm nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1039 Del Skrevet 7. mai 2007 Og det har sluttet å regne her ← Har bare vært noen dråper her også idag. Nå leder du på utstyrsfronten , men du er jo tross alt to dager lengre enn meg ← Leder og leder. Vi har kjøpt to ting, eller 5 faktisk. Har kjøpt en pysjamas og to helsetepper også God morgen!! Det er SOL her i dag!! ← Heldiggris ← God tur til Bergen i morgen ← Takk for det Hei bærta! Har vært borte i min egen verden en stund jeg nå. Men har vært innom for å lese altså! Jeg sendte deg en pm nå ← Så koselig å se deg!! Har svart deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1040 Del Skrevet 7. mai 2007 Da har jeg trent styrke og spinning etter jobb, spist middag, dusjet og pakket til i morgen. Måtte også betale ett par regninger, så da kunne jeg jo liksågodt stikke innom her en tur også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå