Impala Skrevet 23. april 2007 Forfatter #901 Del Skrevet 23. april 2007 Nei, da er det på tide å gjøre noe fornuftig. Har ett stort møte på fredag som vi skal begynne å forberede idag, så det er nok å henge fingrene i. Men litt KG tid må det da bli tid til likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2007 #902 Del Skrevet 23. april 2007 Hei vennen! Takk for besøk i boka vår Får besøk av en venninne snart og så skal vi farge håret. Gleder meg til å bli kvitt etterveksten.. Ha en strålene dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. april 2007 #903 Del Skrevet 23. april 2007 God morgen! Ha en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. april 2007 #904 Del Skrevet 23. april 2007 *spor* Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. april 2007 #905 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. april 2007 #906 Del Skrevet 23. april 2007 ha en super mandag, Impala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. april 2007 #907 Del Skrevet 24. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. april 2007 #908 Del Skrevet 24. april 2007 Så flink som du er til å trene, hadde jeg ikke vært bekymret for vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 Forfatter #909 Del Skrevet 24. april 2007 Hei vennen! Takk for besøk i boka vår Får besøk av en venninne snart og så skal vi farge håret. Gleder meg til å bli kvitt etterveksten.. Ha en strålene dag på jobb! ← Ettervekst er noe dritt God morgen! Ha en fin dag på jobb! ← Takk for det *spor* Ha en fin mandag ← Alltid koselig med spor ← ha en super mandag, Impala!! ← Tusen takk ← Så flink som du er til å trene, hadde jeg ikke vært bekymret for vekta ← Tror ikke treninga har så mye innvirkning heller, siden jeg ikke trener så hardt som før, men jeg bekymrer med uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 Forfatter #910 Del Skrevet 24. april 2007 Huff, det har vært en litt treg start på dagen, så da fant jeg ut at jeg liksågodt kunne gå inn her en tur før lunsj, også satse på å være supereffektiv ette lunjs. Stedet vi hadde bestilt sydentur til fikk ikke nok reisende, så det reisemålet ble kansellert, men vi fikk tilbud om ett annet reisemål vi, så tur blir det uansett Også får vi besøk av Liljen og Liljemannen i morgen ettermiddag Det blir kjempegøy å se dem igjen, selv om det ikke er så lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. april 2007 #911 Del Skrevet 24. april 2007 godt det blir tur uansett, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. april 2007 #912 Del Skrevet 24. april 2007 Ettervekst er noe dritt ← Nå er jeg like fjong igjen Så bra at dere fikk nytt reisemål. Er det like bra som det dere hadde bestillt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 Forfatter #913 Del Skrevet 24. april 2007 godt det blir tur uansett, da ← Ja, det er det viktigste Nå er jeg like fjong igjen Så bra at dere fikk nytt reisemål. Er det like bra som det dere hadde bestillt? ← Kanskje til og med bedre Det er iallefall mer kjent, og lettere og finne info om. Så lenge det er kort vei til strand og kort restauranter, så spiller det egentlig ikke så stor rolle for meg hvor vi drar hen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. april 2007 #914 Del Skrevet 24. april 2007 Høres herlig ut med tur, uansett hvilket reisemål det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 Forfatter #915 Del Skrevet 24. april 2007 Høres herlig ut med tur, uansett hvilket reisemål det er. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. april 2007 #916 Del Skrevet 24. april 2007 Så fint at det blir tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. april 2007 Forfatter #917 Del Skrevet 24. april 2007 Så fint at det blir tur ← Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. april 2007 #918 Del Skrevet 24. april 2007 godt å reise bort innimellom når er det avreise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. april 2007 #919 Del Skrevet 24. april 2007 Bare loffer innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. april 2007 #920 Del Skrevet 24. april 2007 HVor skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå