Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. april 2007 #881 Del Skrevet 20. april 2007 God helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. april 2007 #882 Del Skrevet 21. april 2007 Ha en fin-fin helg, Impala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. april 2007 #883 Del Skrevet 21. april 2007 God helg! Berget løkene du satte ned før påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 Forfatter #884 Del Skrevet 22. april 2007 Det er så morro med liv!!! ← Ja, det er kjempegøy Så bra! ← Ja ikke sant Det er nok ikke mange dagene til mannen kjenner noe nei og nå blir det mer og mer liv hver dag utover, helt til de deilige ribbeina! Ha en super helg! ← Får håpe det er enda en stund til den når ribbeina. moro med masse liv!! ha en super helg ← Takk for det DET kan jeg gjøre ja! Heldigvis sparka ikke Prinsessa mi i ribbeina mine. Ikke på blæra heller ← Da er det lov å håpe på at det ikke skjer her i gården heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 Forfatter #885 Del Skrevet 22. april 2007 Så skjønt det må være med masse liv! Satser på at mannen også får kjenne snart. Håper dere får en fin helg! ← Ja, jeg tror han gleder seg til det ja. Så herlig med masse spark!! God helg. ← Ja, kjempeherlig God helg vennen!! ← God helg til deg også Ha en fin-fin helg, Impala! ← Takk det samme God helg! Berget løkene du satte ned før påske? ← Takk for det Ja løkene lever som og blomstrer som bare det. Egentlig helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 22. april 2007 For ett møkkavær det er idag Har vært og hentet to hengerlass med bjørkeved både i går og idag (og ja, jeg kjører selv med henger hvis noen lurte). Vi sagde jo opp veden i fjor høst, så nå gjenstår å få kløvvd den, lagt den i sekker og stablet på plass for tørking. Vi har vel igjen ved til nesten en vinter til fra før av, men så vil det jo gå mer ved til vinteren også siden jeg er hjemme hele dagen Vi har mer som kan hentes også, så kanskje vi sager opp en ny runde, hvis vi gidder. Var også og klippet emg i går, og det ble litt kortere enn jeg hadde tenkt. Frisøren min har en tendens til å klippe det kortere enn jeg vil, så nå får hun en sjanse til, ellers bytter jeg. Ikke det at det ser ille ut altså, er bare litt uvant. Nå er mannen hos ett par kompiser, så da unner jeg meg litt tid her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. april 2007 #887 Del Skrevet 22. april 2007 æsj, ja... skikkelig drittvær men det skal visst bli bedre i morgen allerede! ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2007 #888 Del Skrevet 22. april 2007 Hvorfor skjønner ikke frisører at de tjener mer på å klippe som kundene ønsker enn det de selv vil ta? De får jo ikke god reklame om kundene ikke er fornøyde. Kjører med henger jeg også, men liker ikke å rygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 Forfatter #889 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) æsj, ja... skikkelig drittvær men det skal visst bli bedre i morgen allerede! ha en fin søndag! ← Ja jeg har skjønt at det skal bli bedre i morgen. De melder visst ganske varmt også Hvorfor skjønner ikke frisører at de tjener mer på å klippe som kundene ønsker enn det de selv vil ta? De får jo ikke god reklame om kundene ikke er fornøyde. Kjører med henger jeg også, men liker ikke å rygge. ← Nei det skjønner ikke jeg heller. det er noen ganger nå at jeg har sagt at jeg gjerne vi ha litt lengre hår, men det går vist ikke helt inn. Er ikke noe flink til å rygge med henger jeg for jeg har nesten ikke gjort det. Men jeg prøver når det er muligheter for det da Mannen er en racer til å rygge med alle slags hengere og biler, han gjør jo det på jobb flere ganger i uka. Til og med naboen er dypt imponert Endret 22. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2007 #890 Del Skrevet 22. april 2007 Sånn er det med Sambo her også. Selvom han ikke jobber med det. Tror det ligger latent hos enkelte jeg, og spesiellt menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. april 2007 Forfatter #891 Del Skrevet 22. april 2007 Det tror jeg også Annie. Nå har jeg fått tatt meg en skikkelig runde. Lenge siden sist faktisk. Har mye å gjør på jobben for tida, og siden det har vært fint og varmt vær, så kan man da ikke sitte inne foran pc'en. I går morges fikk jeg ett par spark av den lille til høyre for navlen som jeg kjente godt på utsiden. Fikk mannen til å legge hånden der, men da snudde den seg selvfølgelig Eller går han og tar masse på magen for tida. Han syns det er så koselig, også er det mer virkelig for ham nå enn det har vært før Koselig det Veide meg i dag da, og har lagt på meg 6,7 kg så langt. Er vel ikke så ille egentlig. Vet ikke hvor kiloene sitter, for føler ikke at jeg har lagt på meg noe særlig utenom magen :klø: Må vel begynne å tenke på å lage middag snart, men må vite at mannen er på vei hjem først. Lagde vafler tidligere idag, så det er ingen krise med middag enda akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. april 2007 #892 Del Skrevet 22. april 2007 Skal gå å lage kjøttkaker nå jeg. Gleder meg til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. april 2007 #893 Del Skrevet 22. april 2007 Det høres ut som om det er helt normalt det du har lagt på deg ja. Jeg tror det legger seg litt mer på hoftene og lårene enn en merker. Det er visst der det lagrer seg til vi skal amme Så flink dere er med veden da. Det er ganske mye jobb egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. april 2007 Forfatter #894 Del Skrevet 23. april 2007 Skal gå å lage kjøttkaker nå jeg. Gleder meg til middag. ← Det er det jammen meg sjelden jeg spiser. Ikke akkurat favoritten til mannen, men noen ganger må han spise det likevel. Det høres ut som om det er helt normalt det du har lagt på deg ja. Jeg tror det legger seg litt mer på hoftene og lårene enn en merker. Det er visst der det lagrer seg til vi skal amme Så flink dere er med veden da. Det er ganske mye jobb egentlig... ← Merker det nok ikke så godt på hofter og lår siden jeg ikke bruker mine egne bukser heller. Men så lenge jeg ikke eser ut overalt så er det helt greit egentlig Ja, det er mye jobb med veden, og hvis man tar den tiden man bruker på det, så kunne man egentlig kjøpt ferdig ved i sekker. Men når man får det gratis så er det jo greit å utnytte også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. april 2007 Forfatter #895 Del Skrevet 23. april 2007 Trodde det skulle bli bedre vær idag jeg, men det vist ikke før litt senere. Akkurat nå er det tåkete, grått og trist. Merker at arbeidslysten ikke er helt på topp når det er sånt vær jeg Men det ser ihvertfall ut som det skal bli bedre til helgen, og det er viktigst syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #896 Del Skrevet 23. april 2007 Stusslig vær her også, og det var jo meldt så fint idag - kanskje det kommer på ettermiddagen da *håpe* Man legger på seg i ulikt tempo vet du, når begynte kiloene å komme med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. april 2007 Forfatter #897 Del Skrevet 23. april 2007 Man legger på seg i ulikt tempo vet du, når begynte kiloene å komme med deg da? ← De har kommet sånn jevnt og trutt egentlig, ikke noen store sprang, så håper det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #898 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg venter bare på at vekta skal gå i pluss jeg nå, men foreløpig skjer det ingenting. Med den junkfood-trangen jeg har så kommer de nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #899 Del Skrevet 23. april 2007 God morgen! Det viktigste i forhold til vekta er vel at man følger sin egen kurve, og at den ikke avviker for mye fra normalkurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. april 2007 Forfatter #900 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg venter bare på at vekta skal gå i pluss jeg nå, men foreløpig skjer det ingenting. Med den junkfood-trangen jeg har så kommer de nok snart ← De kommer nok før du aner det ja God morgen! Det viktigste i forhold til vekta er vel at man følger sin egen kurve, og at den ikke avviker for mye fra normalkurven. ← Fant en vektkurve på nettet for ikke så lenge siden, og den følger jeg ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå