Kylling Skrevet 6. april 2007 #781 Del Skrevet 6. april 2007 Håper dere koser dere i påska, på tross av at Kong Vinter har returnert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. april 2007 #782 Del Skrevet 6. april 2007 Vi har også fått igjen vinteren Er det noen som har sett at du er gravid, som ikke har vist det ennå? Jeg er så spent på når det skjer med meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. april 2007 #783 Del Skrevet 6. april 2007 Kos deg på påskeferie i vinterland Langfredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2007 #784 Del Skrevet 7. april 2007 *innom på oppdateringsrunde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. april 2007 #785 Del Skrevet 7. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 Forfatter #786 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har som du gjorde bytta utseende ja. Trives godt med denne Kos dere resten av påsken! Kjenner du og Liljen hverandre fra før forresten? ← Koser oss som bare det Nei, jeg og Liljen har blitt kjent her inne vi Hei vennen:) Riktig god tur til foreldrene dine. Kos dere masse. God påske. stor ← Takk for det Meldte nettopp litt med Impala, litt bekymret ettersom Kong Vinter kom på besøk igjen. De har kommet seg velskinnet fram til Impalaforeldrene. ← Ja, det var godt å komme frem Var overbevist om at jeg hadde vært innom her og ønsket god påske, men kanskje jeg glemte det. Flott at UL gikk bra. Håper dere koser dere på ferie hos foreldrene din. ← Takk for det Er det vinter hos dere Dallis? ← Ja, gjett da Må ha kommet en 30-40 cm de to siste døgnene, og det har enda ikke gitt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 Forfatter #787 Del Skrevet 7. april 2007 Håper dere koser dere i påska, på tross av at Kong Vinter har returnert! ← Ja, vi koser oss for det. Akkurat nå skinner sola, så det er sikkelig påskesteming ute Vi har også fått igjen vinteren Er det noen som har sett at du er gravid, som ikke har vist det ennå? Jeg er så spent på når det skjer med meg . ← Nei, det er vel egentlig ikke det. Har i såfall rukket å fortelle det først Men det vises ganske godt nå ja Kos deg på påskeferie i vinterland Langfredags ← Takk for det *innom på oppdateringsrunde* ← Hyggelig det da ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 Forfatter #788 Del Skrevet 7. april 2007 20 uker, og halvveis idag Ja her har det jammen meg blitt vinter igjen ja. Sikkert nesten 40 cm med snø ute nå, og her var det bart rett før helgen. Håper bare det ikke blir sånt vær når vi skal kjøre nedover igjen. Gikk egentlig ganske greit å kjøre oppover, bortsett fra ett parti med skikkelig drittvær, og kanskje 50 m med sikt. Men vi brukte ikke noe særlig lengre tid enn vi pleier. I går var vi og besøkte broder'n og de på hytte. De kjøpte seg hytte før påske. Den var kjempekoselig. Ikke vann eller strøm, men det er sånn jeg er vant til, og syns det skal være Idag har vi vært på byen en tur, og jeg traff blant andre Dallandra og englebarna, og tok en kaffe sammen med de. Var koselig å se henne igjen I kveld blir det tradisjonen tro lammestek med hele familien, og det gleder jeg meg masse til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. april 2007 #789 Del Skrevet 7. april 2007 Vi var hos foreldrene mine og spiste lammestek i går Kos deg hos familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. april 2007 #790 Del Skrevet 7. april 2007 Gratulerer med halvgått svangerskap! Nå er knøttet her før du vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2007 #791 Del Skrevet 7. april 2007 GRATULERER MED 20 UKER VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 Forfatter #792 Del Skrevet 7. april 2007 Vi var hos foreldrene mine og spiste lammestek i går Kos deg hos familien ← Det gjør vi også ja Gratulerer med halvgått svangerskap! Nå er knøttet her før du vet ordet av det! ← Ja, det har gått styggfort fram til nå, så da gjør vel siste halvdel også det GRATULERER MED 20 UKER VENNEN! ← Tusen takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 Forfatter #793 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Rekker ikke noen skikkelig runde idag heller, det tar jo flere timer Ska hjelpe mamma med å dekke bordet blant annet, også kommer jo gjestene om en time også, så jeg må skifte litt også. Kjenner spark i magen hver dag nå, så det er nok en aktiv liten krabat. Kjente det faktisk på utsiden også på torsdags morgen Har ikke kjent det etterpå, så det drøyer nok litt før mannen får kjenne også. Men nå syns magen såpass godt så han driver nå og koser med den og babyen innimellom. Tror det begynner å bli litt mer virkelig for ham også Får se om jeg får tid til å komme innom her i morgen, ellers kommer jeg sterkere tilbake over helga Endret 7. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2007 #794 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Så moro at mannen også endelig kan ta mere del i graviditeten. Det forandrer seg veldig når magen vokser og sparkene kjennes. Det blir mere virkelig på en måte. Endret 7. april 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2007 #795 Del Skrevet 7. april 2007 Idag har vi vært på byen en tur, og jeg traff blant andre Dallandra og englebarna, og tok en kaffe sammen med de. Var koselig å se henne igjen ← Som jeg nevnte et annet sted: Du kan umulig ha truffet meg og jeg kan umulig ha truffet deg i dag. For barna mine er alt annet enn englete (i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. april 2007 #796 Del Skrevet 7. april 2007 Gratulerer med halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2007 #797 Del Skrevet 7. april 2007 Som jeg nevnte et annet sted: Du kan umulig ha truffet meg og jeg kan umulig ha truffet deg i dag. For barna mine er alt annet enn englete (i dag). ← Er det prevensjonsbarn i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 7. april 2007 #798 Del Skrevet 7. april 2007 Blir bare sukk,sukk,sukk av de sparkene dine jeg! Ha en super påskeaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2007 #799 Del Skrevet 7. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. april 2007 #800 Del Skrevet 7. april 2007 gratulerer med 20 uker Her flyr ukene unna ja. Må være herlig å kjenne spark fra den lille hver dag Håper du får en fortsatt koselig påskefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå