angelou Skrevet 27. mars 2007 #701 Del Skrevet 27. mars 2007 18 uker Å, skulle ønske tiden gikk like fort i angelou - huset ja Spennende med UL på fredag da Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mars 2007 #702 Del Skrevet 27. mars 2007 Du må ta bilder og lage space, sånn at vi får sett hvor fint det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #703 Del Skrevet 27. mars 2007 Så fint at du er i god form! Tenk at det har gått 18 uker allerede. ← Ja, herregud 18 uker Å, skulle ønske tiden gikk like fort i angelou - huset ja Spennende med UL på fredag da Ha en fin dag ← Bare vent, så går tiden fort for deg også Du må ta bilder og lage space, sånn at vi får sett hvor fint det blir ← Spaca har jeg, men dårlig med bilder, enda da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #704 Del Skrevet 27. mars 2007 Bare kjapt innom for å si at jeg kjente skikkelig spark i går kveld Lå på magen og leste før jeg la meg, som jeg pleier, også kjente jeg litt aktivitet i magen, la hånda under, og der kom det jammen meg en 3-4 spark gitt Kjente de ikke på utsiden da, men kjente godt hva det var likevel. Herregud for en herlig og merkelig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 27. mars 2007 #705 Del Skrevet 27. mars 2007 Tro meg, den følelsen av ungen som sparker er mest herlig de første månedene. De siste månedene mister de mye av sjarmen *minnes tydelig følelsen av liten fot mot blære* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 27. mars 2007 Tro meg, den følelsen av ungen som sparker er mest herlig de første månedene. De siste månedene mister de mye av sjarmen *minnes tydelig følelsen av liten fot mot blære* ← Det kan jeg tenke meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #707 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei vennen! Lenge siden. Har nesten ikke vært her i det siste. Så ble jeg litt paranoid og slettet meg.. Du har kjent sparking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mars 2007 #708 Del Skrevet 27. mars 2007 Sparking!!! Ble nesten litt vemodig og husket når Prinsessa spsrket første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #709 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei vennen! Lenge siden. Har nesten ikke vært her i det siste. Så ble jeg litt paranoid og slettet meg.. Du har kjent sparking! ← Jeg har jo sett deg i ligadagboka og bloggen da Skal vi ta oss sammen og få tatt en kaffe rett over påske?? Sparking!!! Ble nesten litt vemodig og husket når Prinsessa spsrket første gang. ← Ja, det er helt herlig. Kjenner litt bobler i magen nå også, regner med at det er den lille det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #710 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har jo sett deg i ligadagboka og bloggen da Skal vi ta oss sammen og få tatt en kaffe rett over påske?? Ja, det er helt herlig. Kjenner litt bobler i magen nå også, regner med at det er den lille det også ← Har nesten ikke vært der heller.. Men nå er det skjerpings! Synes absolutt vi skal møtes snart ja! Jeg er i Oslo mye etter påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #711 Del Skrevet 27. mars 2007 Har nesten ikke vært der heller.. Men nå er det skjerpings! Synes absolutt vi skal møtes snart ja! Jeg er i Oslo mye etter påske!! ← Bra! Da har vi en foreløpig "date" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. mars 2007 #712 Del Skrevet 27. mars 2007 Bare kjapt innom for å si at jeg kjente skikkelig spark i går kveld ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 27. mars 2007 #713 Del Skrevet 27. mars 2007 Å, så herlig det må være å kjenne spark!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 27. mars 2007 #714 Del Skrevet 27. mars 2007 Har du vaert på ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #715 Del Skrevet 27. mars 2007 Bra! Da har vi en foreløpig "date" da ← Yes, det har vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. mars 2007 #716 Del Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg trasker i FQ's fotspor i kveld.... Er bare innom for å oppdatere meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 27. mars 2007 #717 Del Skrevet 27. mars 2007 Tror jeg trasker i FQ's fotspor i kveld.... Er bare innom for å oppdatere meg litt ← Koselig det Jerle! Alt for lenge siden jeg har sett deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. mars 2007 #718 Del Skrevet 27. mars 2007 Koselig det Jerle! Alt for lenge siden jeg har sett deg! ← Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #719 Del Skrevet 28. mars 2007 ← Ja gjett da Å, så herlig det må være å kjenne spark!!! ← Ja, helt utrolig deilig, og rart Har du vaert på ultralyd? ← Ikke ordinær nei. Det er på fredag Men vi var på en i uke 12 pga blødninger (legen sin feil), og da så vi ett lite vesen som rørte på seg inni der Yes, det har vi!! ← Supert Tror jeg trasker i FQ's fotspor i kveld.... Er bare innom for å oppdatere meg litt ← Koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. mars 2007 #720 Del Skrevet 28. mars 2007 Mornings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå