Annie Skrevet 13. mars 2007 #541 Del Skrevet 13. mars 2007 Du må ta hensyn til knærne dine. Du blir ikke lettere nå som månedene går, og det kan være kjekt å kunne gå om 3-5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #542 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja , det er sant Annie. Får se om jeg finner en akupunktør, og høre om de kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2007 #543 Del Skrevet 13. mars 2007 Lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #544 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, jeg har ikke så lyst til å gå til legen og kanskje få en eller annen medisin mot det. Føler for å putte minst mulig ukjent i kroppen min for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2007 #545 Del Skrevet 13. mars 2007 Bra innstilling, med mindre du har en god lege som virkelig vet hva h*n gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #546 Del Skrevet 13. mars 2007 Det vet jeg jo ikke enda, for jeg har nettopp byttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2007 #547 Del Skrevet 13. mars 2007 Da ville jeg venta litt og sett ja. Men akupunktur er ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #548 Del Skrevet 13. mars 2007 Nei, det er jo ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. mars 2007 #549 Del Skrevet 13. mars 2007 Vet ikke om du har prøvd akupunktur før jeg? Men hvis du synes det er skummelt, kan jeg forsikre deg om at jeg ikke burde vært så dum når jeg gikk gravid. For jeg nektet plent å høre på mamma, svigermor, mannen osv Jeg brukte krykker i 3-4 mnd pga bekkenet og hadde stort sett vondt. Men akupunktur? Nei fy, det turde jeg ikke. *skikkelig pyse* Så på fødehjemmet ble jeg "tvunget" av en jordmor å prøve det, og det hjalp SÅ bra! Jeg var et nytt menneske, jeg kunne til og med gå litt, og det kun etter en gang. Ikke at jeg skal bli gravid igjen, men skulle jeg bli det springer jeg til akupunktøren med en gang jeg får vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #550 Del Skrevet 13. mars 2007 Vet ikke om du har prøvd akupunktur før jeg? Men hvis du synes det er skummelt, kan jeg forsikre deg om at jeg ikke burde vært så dum når jeg gikk gravid. For jeg nektet plent å høre på mamma, svigermor, mannen osv Jeg brukte krykker i 3-4 mnd pga bekkenet og hadde stort sett vondt. Men akupunktur? Nei fy, det turde jeg ikke. *skikkelig pyse* Så på fødehjemmet ble jeg "tvunget" av en jordmor å prøve det, og det hjalp SÅ bra! Jeg var et nytt menneske, jeg kunne til og med gå litt, og det kun etter en gang. Ikke at jeg skal bli gravid igjen, men skulle jeg bli det springer jeg til akupunktøren med en gang jeg får vondt. ← Nei, jeg har ikke prøvd det før, og jeg er ikke noe redd for det heller, har egentlig stor tro på at det skal hjelpe. Må bare få bestilt meg en time snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. mars 2007 #551 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, man kan jo ikke vite om det hjelper. Men det er virkelig verdt å prøve. *sparker deg bak for å få bestilt den timen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. mars 2007 #552 Del Skrevet 13. mars 2007 Kjenner mange som har hatt god hjelp av akupunktur. Jeg selv også, men problemene mine satt et litt annet sted enn vi trodde, tydeligvis, så det fungerte ikke optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2007 #553 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg fikk akupunktur for nakken og ble kjempekvalm. Faktisk så kvalm at han måtte avbryte, men det var sikkert fordi de satt i nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. mars 2007 #554 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg fikk akupunktur i høst og var veldig fornøyd med effekten altså. Hjalp meg opp igjen etter sinnsyk hodepine og nakkeplager. Så kan anbefale det på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #555 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, man kan jo ikke vite om det hjelper. Men det er virkelig verdt å prøve. *sparker deg bak for å få bestilt den timen * ← Skal sjekke det i morgen, hvis jeg rekker det Kjenner mange som har hatt god hjelp av akupunktur. Jeg selv også, men problemene mine satt et litt annet sted enn vi trodde, tydeligvis, så det fungerte ikke optimalt. ← Det er iallefall verdt ett forsøk Jeg fikk akupunktur for nakken og ble kjempekvalm. Faktisk så kvalm at han måtte avbryte, men det var sikkert fordi de satt i nakken. ← Det var det sikkert. Jeg fikk akupunktur i høst og var veldig fornøyd med effekten altså. Hjalp meg opp igjen etter sinnsyk hodepine og nakkeplager. Så kan anbefale det på det varmeste! ← Det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #556 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå er det litt hektisk for meg her med KG, Liljen på msn og brodern på telefonen Skal uansett gå og ordne meg litt kveldsmat, og ta en dusj og finne senga etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. mars 2007 #557 Del Skrevet 13. mars 2007 Mange jern i ilden ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. mars 2007 #558 Del Skrevet 13. mars 2007 Det vet jeg jo ikke enda, for jeg har nettopp byttet ← Så bra at du har fått byttet lege, håper virkelig at denne er bedre enn de andre du har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. mars 2007 #559 Del Skrevet 13. mars 2007 Hallo snuppis tusen takk for koseli prat på msn. Må absolutt gjentas stor stor natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #560 Del Skrevet 14. mars 2007 Mange jern i ilden ja ← Ja det ble det gitt Så bra at du har fått byttet lege, håper virkelig at denne er bedre enn de andre du har hatt ← Det håper jeg også! Hallo snuppis tusen takk for koseli prat på msn. Må absolutt gjentas stor stor natta ← Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå