Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

At du er vant til å våkne tidlig i helgene også kan vel komme godt med til høsten... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du er vant til å våkne tidlig i helgene også kan vel komme godt med til høsten... ;)

Ja vil tro det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gå og begynne på middagen. Skal lage fiskekaker til i morgen også, og kanskje bake horn hvis jeg gidder.

Kunne egentlig tenkt meg en uke fri nå slik at jeg kunne tatt ett skikkelig raid her hjemme, men får bare skvise inn ting innimellom når jeg orker.

Ha en fortsatt fin søndag dere som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære Impala! Kjenner tanken om å ønske fri for å komme ajour med andre gjøremål. Men jeg synes virkelig du er flink. Horn hørtes godt ut. :sikle:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en søndags- :klem:

Takk for det :klem:

Ha en fin søndagskveld :klem:

Takk for det :klem:

Hei, kjære Impala! Kjenner tanken om å ønske fri for å komme ajour med andre gjøremål. Men jeg synes virkelig du er flink. Horn hørtes godt ut. :sikle:

Ha en fin kveld!  :klem:

Ble ingen horn i går. Får ta det en annen dag :)

Innom med en diiiiger søndags- :klem:

:hoppe: runde :Hehe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker idag :hoppe:

Syns tiden flyr avgårde jeg nå :ler:

Idag måtte jeg legge vekk den første dongeribuksa som jeg ikke fikk igjen. Litt rart, men det er jo bare sånn det skal være :)

Får vel se å få kjøpt meg noen flere gravidbukser. Har bare to så langt, en dongeri og en bomull. Kunne også tenkt meg noen skjørt, men har ikke funnet noen fine enda. Eller er det for tidlig slik at de ikke har fått inn i butikkene enda :klø:

Kort KG-runde nå på morgenen før jeg skal være supereffetiv på jobb denne uka.

Skal ikke trene, ihvertfall ikke i morgen, for å se om knærne bedrer seg. Hvis ikke får jeg finne en akupunktør eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med vonde knær. Du får ta det med ro et par dager, og se det ann som du sier selv.

15 uker?? Er det mulig? Da er du snart ferdig med 2 trimester også.... ;) Ok, så var jeg litt ivrig nå, men det har gått så fort. :ler:

:hoppe: for 15 uker!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med vonde knær. Du får ta det med ro et par dager, og se det ann som du sier selv.

15 uker?? Er det mulig? Da er du snart ferdig med 2 trimester også.... ;) Ok, så var jeg litt ivrig nå, men det har gått så fort. :ler:

:hoppe: for 15 uker!!! :klem:

Jeg har slitt med de knærne så lenge je gkan huske, men det har alltid gitt seg etter en kort periode med skikkelig vondt, men det har det ikke gjort nå :forvirret:

Er nok en liten stund til 2. trimester er over ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 15 uker? her går det virkelig unna!!

ha en flott uke - får håpe knærne dine blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis :hoppe:

Nå synes jeg også at tida går altfor fort.

Jeg synes det var på tide at du måtte legge vekk ei bukse :ler:, jeg har lagt bort alle bortsett fra ei ordentlig og noen kosebuser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Den skriveleifen synes jeg sjøl var så morsom at jeg ikke gidder å rette den opp :hoho:

*holder på å ramle av stolen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Grattis med 15 uker! Skal si det går unna her nå ja!!! :Nikke:

Og godt du begynner å gå i mammabukser. Jeg begynte vel i uke 12-13 :sjenert:

Ha en super dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...