Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #401 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva griner du for???? ← Husker ikke!! Hmm, var det herding av brystvorter?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. februar 2007 #402 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei hei, vennen for 14 uker Bare vent, nå kommer jeg sikkert snart etter kanskje. Tusen takk for fine sms i dag, det satte jeg ubeskriveli stor pris på. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #403 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, denne herdingen av brystvorter er bare tull. Men jeg kan trøste alle vordende mødre med at den smerten du føler i begynnelsen går fort over om alt går normalt (Og det gjør det jo stort sett.) Ha en super dag, Impala ← Ja, alt ordner seg sikkert isj - herding av brystvorter høres ikke digg ut. ingen som har sagt noe om det til meg, så det dropper jeg ha en fantastisk dag!! ← Klarer du å skjule magen til da altså??? Skulle ønske jeg også klarte det men min struttet i tillegg til at jeg ikke klarte å holde tett Jeg kjente nok også noe så tidlig. Noen påstår det er altfor tidlig mens andre mener det er det. Jeg er rimelig sikker på at jeg kjente noe så jeg levde i troa på det. Angående herding av brystvorter... ja sår blir man nok uansett... Usj.. ← Familiene våre bor ikke der vi bor, så derfor er det ikke så vanskelig å ikke si noe. Ja, jeg kjenner noe inni magen innimellom, men om det er den lille finner jeg nok ut senere ← Husker ikke!! Hmm, var det herding av brystvorter?.. ← Da så Hei hei, vennen for 14 uker Bare vent, nå kommer jeg sikkert snart etter kanskje. Tusen takk for fine sms i dag, det satte jeg ubeskriveli stor pris på. stor ← Hei, hei Klart du snart komemr etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 2. mars 2007 Som vanlig bare innom en kort tur på morgenen Kveldene denne uka har jeg vært opptatt med andre ting, så da har det ikke blitt noe KG tid gitt. Men det kommer da nye uker Alt står bare bra til som vanlig nær sagt, og jeg håper bare at den gode formen holder seg hele svangerskapet. Kommer sterkere tilbake i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. mars 2007 #405 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja du må bare nyte den gode formen og graviditeten!!! Ha en kjempefin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja du må bare nyte den gode formen og graviditeten!!! Ha en kjempefin helg!!! ← Takk det samme Nå må jeg logge meg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. mars 2007 #407 Del Skrevet 2. mars 2007 Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. mars 2007 #408 Del Skrevet 2. mars 2007 Ha en fin helg,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2007 #409 Del Skrevet 3. mars 2007 Ha en nydelig helg Impala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 3. mars 2007 Ha ei fin helg ← Ha en fin helg,vennen! ← Ha en nydelig helg Impala! ← Takk det samme til dere alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #411 Del Skrevet 3. mars 2007 Har vært på shopping idag. Endte opp med 3 lydbøker og 2 pocketbøker. Var jo halv pris på lydbøker, så da var det greit å slå til. Har hørt ferdig alle jeg har fra før også, så det passet bra. Kjøpte også en bh og noen strøpmebukser på Lindex (kjekt med 30% rabatt på bh'en), samt 2 mammatopper på H&M. Kjøpte meg også ferske reker, så det har jeg kost meg med til lunsj idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. mars 2007 #412 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei hei Ååå reker hørtes digg ut Håper det smakte knallgodt Ha en aldeles strålende helg, vennen min. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #413 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei vennen Rekene var kjempegode Nå skal jeg gå og legge meg nedpå litt og se om den hodepinen jeg har slitt med noen dager gir seg, eller om jeg må ta en paracet. Skal til ett vennepar som vi ikke har sett på en stund på middag i kveld. Det blir koselig Kommer nok innom igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 #414 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Så hyggelig med vennemiddag! Synes det er den aller koseligste måten å tilbringe en helg på. Håper du har en flott søndag! Endret 4. mars 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #415 Del Skrevet 4. mars 2007 Så hyggelig med vennemiddag! Synes det er den aller koseligste måten å tilbringe en helg på. Håper du har en flott søndag! ← Det var kjempekoselig med vennemiddagen i går. Må prøve å få til det litt oftere tror jeg Ha en fin søndag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 4. mars 2007 Hadde det som sagt kjempekoselig i går, og var ikke i seng før 01:30! Ikke ofte jeg er så sent i seng nei Ulempen er at jeg alltid våkner i 8-tia i helgene uansett hvor sent eller tidlig jeg legger meg da Har fått vasket huset idag, noe vi skal prøve å gjøre før helga, men det er ikke alltid vi klarer det. Hadde vært deilig å ha helga fri til andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #417 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei hei vennen Hørtes ut som dere har kost dere skikkeli i går. Det er bra, du fortjener det Håper vi sees på msn snart stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #418 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei hei vennen Hørtes ut som dere har kost dere skikkeli i går. Det er bra, du fortjener det Håper vi sees på msn snart stor ← Forter meg å logge meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. mars 2007 #419 Del Skrevet 4. mars 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #420 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for det Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå