Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

grattis med 14 uker!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tusen takk :)

Gratulerer med 14 uker :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kjønn ja... med førstemann ville jeg vite, gikk tom til privat ul for å finne utav det... antakeligvis jente, fikk jeg høre. Det viste seg jo å ikke stemme så jeg var glad jeg ikke hadde gått amok i den rosa avdelingen. :ler:

Med andremann slapp jeg å lure, for på UL var det INGEN tvil, og jeg så det selv før jordmor. :ler: Han var ikke redd for å vise fram stasen sin nei :ler: Den gangen fikk jeg det bekreftet mange ganger også ettersom jeg fikk rutinemessig UL hver 4 uke.

Takk :)

Ja det blir spennende å se om det plopper ut en gutt eller jente. Blir like glad uansett jeg :)

Jeg håper mine første uker neste gang går like fort som dine, for jammen har de 14 ukene gått fort :)  Synes jeg da :sjenert: Koselig at alt står bra til :klem: Har du gått mye i trapper og sånn, eller sitti for mye i ro med knærne bøyd? Eller gått mye oppover/nedoverbakker. Det er alltid da det pleier å skjære seg for mine knær, derfor jeg spør ;)

Det gikk ikke så fort frem til uke 12 da :sjenert:

Men nå flyr jo tiden avsted :ler:

14 uker! HURRA!!! :hoppe:

Ja :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 14 uker!!!

Vet alle rundt dere at dere venter nå eller?

Usj, de knærne dine hørtes ikke gode ut altså! :troest:

Nei, det er ikke så mange som vet det enda. Må vel fortelle det på jobben også. Resten av familiene våre får nok vite det i påsken tenker jeg.

Hurra for 14 uker! :hoppe:

:hoppe: for 14 uker :)

:klem:

Husker du vi diskuterte litt det med herding/klemming av brystvorter. Nå har jeg hørt at man skal være forsiktig med det hvis man har kynnere for det kan visst være riefremkallende.

Men det er jo uansett litt mer snakk om lenger ute i svangerskapet.

Ha en fin dag! :klem:

Ok, greit å vite det da :)

14 Uker!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herding av brystvorter tror jeg er fullstendig hensiktsløst!! De blir såre uansett!

Det vil jeg tro ja :ler:

Gratulerer med 14 uker! Ukene dine flyr jo av gårde! Hva slags kalender bruker du ? :ler:

Jeg fikk beskjed om å herde brystvortene av en av "tantene" som svinser rundt meg på jobben. Var visst veldig viktig...  :overrasket: De herder seg selv... Føles i alle fall sånn  :ler:

Min egen kalender vel :ler:

:hoppe: 14 uker :hoppe:

:hoppe:

Ja hørt det samme selv, at det bare er bullshit at man må herde brystvortene.. Og som smile sa så kan det faktisk virke rie-stimmulerende!

Men mamman min ville ikke høre på det, så jeg fikk beskjed om å herde :ler: Noen ting nekter hun å høre på!

Får vel høre med mamman min jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 14 uker!  :klem:

Herding av brystvortene er bare tull ja!

Man tager et stykke sandpapir, type grovt, og herder! :hoho:

Au, au.

*legger til på prevensjonslisten*

:hoho:

:legrine:

Aaaaaauuuu!!  :overrasket:  :hår:

Grattis med 14 uker! :gravid::klem:

:grine:

Hva er det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere holder liv i dagboka mi :)

Hadde tenkt meg innom i går kveld, men vi fikk middagsgjester, samt at vi monterte ny oppvaskmaskin. Deilig, endelig kortprogram. Vi skyller såpass godt av kopper og kar før det går inn i maskina, så vi trenger stort sett ikke noe mer enn ett kortprogram.

Neste innkjøp til kjøkkenet er ny komfyr. Den vi har er døra til stekeovnen litt utett, samt at vi tror den bruker litt mye strøm. Også er den vel sikkert snart 15 år gammel også, så...

Det eneste jeg ikke har bestemt meg helt for er om jeg vil ha induksjonstopp eller ikke :klø:

Er jo ikke vant til det, så jeg kalrer meg sikkert uten. Også er det jo litt billigere med vanlig kjeramisk topp også. Får fundere litt på det. Uansett så blir vil det jo sikkert koste en 10-15 000.

Da skal jeg ta en kjapp runde. De jeg ikke rekker innom nå, lover jeg å komme tilbake til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at vi har induksjonstopp, og er kjempefornøyd med det altså. Nå blir jeg nesten "gal" av å bruke komfyrer uten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

God morgen! :)

Jeg er akkurat ferdig på jobb og skal straks stupe i senga. Men måtte selvfølgelig innom kg en tur.

Det eneste jeg ikke har bestemt meg helt for er om jeg vil ha induksjonstopp eller ikke :klø:

Er jo ikke vant til det, så jeg kalrer meg sikkert uten. Også er det jo litt billigere med vanlig kjeramisk topp også. Får fundere litt på det. Uansett så blir vil det jo sikkert koste en 10-15 000.

Og så må du vel kjøpe nye stekepanner og kasseroller som passer til induksjonstopp?

Det er veldig kjekt med induksjon da,og jeg tror jeg ville valgt det hvis jeg skulle kjøpt ny.men så er det disse pengene da...

Ha en fin dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Du Impala, husker du forresten henne jeg spurte deg om du kjente en gang? Ei som tidligere jobbet i samme bedrift som deg, bare i hovedstaden? Vel, hun venter også i august :) Hun fortalte det her forleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Er så herlig å se at du er i fin form! Måtte det fortsette på samme viset! (bank i bordet)

Ja, det håper virkelig jeg også.

Må bare si at vi har induksjonstopp, og er kjempefornøyd med det altså. Nå blir jeg nesten "gal" av å bruke komfyrer uten :ler:

Ja, det kan jeg tenke meg. Men det krever vel litt tilvenning har jeg hørt.

God morgen! :)

Jeg er akkurat ferdig på jobb og skal straks stupe i senga. Men måtte selvfølgelig innom kg en tur.

Og så må du vel kjøpe nye stekepanner og kasseroller som passer til induksjonstopp?

Det er veldig kjekt med induksjon da,og jeg tror jeg ville valgt det hvis jeg skulle kjøpt ny.men så er det disse pengene da...

Ha en fin dag vennen! :klem:

Hod morgen ja :)

Ja, det er endel dyrere, men har heldigvis ganske mange kjeler som kan brukes hvis vi velger induksjon. :forvirret:

Du Impala, husker du forresten henne jeg spurte deg om du kjente en gang? Ei som tidligere jobbet i samme bedrift som deg, bare i hovedstaden? Vel, hun venter også i august :) Hun fortalte det her forleden.

Ja, jeg husker du spurte. Men jeg visste vel ikke hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så begynner jeg å lure på om jeg kjenner bevegelse inni magen eller om det bare er luft :klø:

Er vel kanskje litt tidlig også, blir spennende tider nå fremover :)

Nå skal jeg logge av og drikke kaffe og spise litt igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, denne herdingen av brystvorter er bare tull. Men jeg kan trøste alle vordende mødre med at den smerten du føler i begynnelsen går fort over om alt går normalt :) (Og det gjør det jo stort sett.)

Ha en super dag, Impala :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isj - herding av brystvorter høres ikke digg ut. ingen som har sagt noe om det til meg, så det dropper jeg :ler:

ha en fantastisk dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så mange som vet det enda. Må vel fortelle det på jobben også. Resten av familiene våre får nok vite det i påsken tenker jeg.

Klarer du å skjule magen til da altså??? Skulle ønske jeg også klarte det men min struttet i tillegg til at jeg ikke klarte å holde tett ;)

Ellers så begynner jeg å lure på om jeg kjenner bevegelse inni magen eller om det bare er luft :klø:

Er vel kanskje litt tidlig også, blir spennende tider nå fremover :)

Jeg kjente nok også noe så tidlig. Noen påstår det er altfor tidlig mens andre mener det er det. Jeg er rimelig sikker på at jeg kjente noe så jeg levde i troa på det.

Angående herding av brystvorter... ja sår blir man nok uansett... Usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...