Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Saa fint at alt sto bra til paa UL! Det var vel for tidlig aa se kjoenn, har dere tenkt aa finne det ut paa UL?

Kos deg i kveld og resten av helgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som trener! Håper jeg også har disiplin nok (og ikke minst er i form) til å trene under et evt. svangerskap.

Håper du får en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo snuppa :)

Er det fastelaven i dag?? :overrasket::ler: Hmm.. jeg må begynne å følge litt mer med hva som skjer i verden jeg :ler:

Håper du har en strålende søndag, og koser deg masse med mannen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som drar på trening. jeg tror jeg har vært på trening kun én gang etter at jeg ble gravid. snakker om å være sløv... :sjenert:

håper du har en super søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så godt å lese at alt står bra til med deg og magen!

Blir så glad av å lese her inne jeg! :)

Ha en god natt og en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Høres kjent ut!

:ler:

:ler: Ja høres kjent ut det ja!

Godt at jeg ikke er alene :ler:

Saa fint at alt sto bra til paa UL! Det var vel for tidlig aa se kjoenn, har dere tenkt aa finne det ut paa UL?

Kos deg i kveld og resten av helgen!

Ja, det var uansett for tidlig å se kjønn, men vi har bestemt oss for at vi ikke skal vite hva det er før den blir født :)

Så flink du er som trener! Håper jeg også har disiplin nok (og ikke minst er i form) til å trene under et evt. svangerskap.

Håper du får en fin søndag!

Hvis man er vant til å trene før man blir gravid (og det er jo du), så er ikke det noe problem :)

Jeg er også glad for at alt stod bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fiiiiin fastelavenssøndag  :klem:

Takk det samme :)

hallo snuppa :)

Er det fastelaven i dag??  :overrasket:      :ler:  Hmm.. jeg må begynne å følge litt mer med hva som skjer i verden jeg  :ler:

Håper du har en strålende søndag, og koser deg masse med mannen.

stor :klem:

Hei vennen :klem:

Hatt en fin søndag ja :)

så flink du er som drar på trening. jeg tror jeg har vært på trening kun én gang etter at jeg ble gravid. snakker om å være sløv...  :sjenert:

håper du har en super søndag  :klem:

Hvis man ikke er vant med å trene før man blir gravid, så er ikke det tidspunktet for å begynne heller. Også må man gjøre det man selv føler for :)

Så godt å lese at alt står bra til med deg og magen!

Blir så glad av å lese her inne jeg! :)

Ha en god natt og en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble gårsdagen av egentlig :ler:

Mannen dro til Elverum grytidlig for å se siste fartsprøven i Rally Norway. Jeg hadde ikke så veldig lyst til å være med, så jeg ble hjemme. Fikk selvfølgelig ikke sove etter at han dro, men jeg lå og dro meg til kl 09 før jeg stod opp.

Spiste forkost, også ble jeg plutselig forvandlet til den husmoren :ler:

Jeg hadde både arbeidslyst og energi, så da var det jo ingen vits i å sette seg nedpå. Fikk gjort rent hele huset, vasket klær, vakset litt ekstra på kjøkkenet, ryddet masse og lagde middag til de kom tilbake fra Rallyet.

Etter middag dro vi nort på kaffe og fastelavensboller, og var ikk hjemme igjen før utpå kvelden, og da var det bare å slappe av litt foran tv'n før vi fant senga.

En hektsik, men absolutt effektiv dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke er vant med å trene før man blir gravid, så er ikke det tidspunktet for å begynne heller. Også må man gjøre det man selv føler for :)

ja - jeg hadde egentlig hadde kommet inn i en fin treningsrutine før jeg ble gravid, men det stedet jeg trente på var ikke veldig gravid-vennlig... så da var det lett å nedprioritere...

men jeg er flink til å gå turer, da! det må jo telle litt det også :ler:

ha en flott :gravid: mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ja - jeg hadde egentlig hadde kommet inn i en fin treningsrutine før jeg ble gravid, men det stedet jeg trente på var ikke veldig gravid-vennlig... så da var det lett å nedprioritere...

men jeg er flink til å gå turer, da! det må jo telle litt det også  :ler:

ha en flott :gravid: mandag!

Klart det teller å gå turere, er jo trim det også :)

Det viktigste er vel at man ikke bare setter seg ned på sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings Impala! :vinke: Står det bra til med :gravid: ?

God morgen Annie, alt står bare bra til med den :gravid:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er det 13 uker idag :hoppe:

Nå må jeg ha litt mer mat (frokost nr. 2 :ler: ), og en liten kopp kaffe. Drikke kun en halv kopp kaffe på morgenen, og det har jeg alltid gjort. Er ikke noe kaffekjærring akkurat, og det er vel like greit det nå som jeg er gravid ;)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...