Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #281 Del Skrevet 16. februar 2007 Har ikke vært hos lege siden fastlegeordningen ble innført, men etter hva jeg har hørt, er ikke legen min så verst... ← Kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #282 Del Skrevet 16. februar 2007 Da er det lunsj. Er kjempesulten, er jo ett par timer siden jeg spiste sist Har enda ikke fått gjort noe fornuftig på jobben. Pratet med kolleger og satt sammen en datamskin da men... Etter lunsj skal jeg lese den rapporten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2007 #283 Del Skrevet 16. februar 2007 Vet kolleger at du er gravid enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #284 Del Skrevet 16. februar 2007 Vet kolleger at du er gravid enda? ← Nei, men må vel fortelle det snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2007 #285 Del Skrevet 16. februar 2007 Klarte du å skjule det i går, sånn som du glisa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 16. februar 2007 Klarte du å skjule det i går, sånn som du glisa? ← Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. februar 2007 #287 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #288 Del Skrevet 16. februar 2007 Er onnom på en snar visitt for å oppdatere meg litt, og jammen ser jeg at du har hatt UL og at alt står bra til Nyyyt helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #289 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg ← Takk det samme Er onnom på en snar visitt for å oppdatere meg litt, og jammen ser jeg at du har hatt UL og at alt står bra til Nyyyt helgen ← Ja, jeg har det helt strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #290 Del Skrevet 16. februar 2007 Måtte innom her en tur jeg for jeg holdt på å sovne på sofaen foran tv'n. Men jeg syns det var litt tidlig å sovne nå, så da gjør jeg alt for å holde meg våken Både jeg og mannen er helt oppi skyene av lykke etter å ha gløttet på den lille i går, og vi har det helt supert sammen (har jo hatt det før også da). Gleder meg til at magen skal vokse mer nå, og at jeg skla kjenne spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2007 #291 Del Skrevet 16. februar 2007 Å det er så godt å høre! Jeg blir glad jeg også. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 16. februar 2007 Takk for det loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. februar 2007 #293 Del Skrevet 16. februar 2007 Har du vært på UL!!?! Å, så fantastisk!! Må ha vært fælt da det begynte å blø, men desto bedre å se en sprell levende baby, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #294 Del Skrevet 16. februar 2007 Har du vært på UL!!?! Å, så fantastisk!! Må ha vært fælt da det begynte å blø, men desto bedre å se en sprell levende baby, tenker jeg! ← Ja, herregud det var helt jævlig når det begynte å blø, men det gikk jo heldigvis bra da Greit med en UL som ikke var planlagt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #295 Del Skrevet 16. februar 2007 Stille og rolig her i kveld Skal finne meg litt kveldsmat, også skal jeg se Nytt på Nytt, hvis jeg klare å holde meg våken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. februar 2007 #296 Del Skrevet 16. februar 2007 På KG er det stille og rolig mens kyllingen vandrer febrilsk rundt i dagbøker for å sjekke ståa. Kanskje jeg burde si opp jobben for å bli KG`er på heltid? Da ville jeg iallfall klart å henge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 #297 Del Skrevet 17. februar 2007 Virker som at legen var ganske fortvilet over seg selv, dersom han krisemaksimerte det ovenfor sykehuset. Han følte sikkert selv at det blødde veldig, og var nok redd han hadde gjort noe helt fryktelig. Men huff, det må ha vært en veldig skremmende opplevelse for deg og mannen. Men godt at alt gikk bra. Og så herlig at dere fikk se den lille! *gleder meg til det en gang blir min tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. februar 2007 #298 Del Skrevet 17. februar 2007 Ha en fin lørdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #299 Del Skrevet 17. februar 2007 På KG er det stille og rolig mens kyllingen vandrer febrilsk rundt i dagbøker for å sjekke ståa. Kanskje jeg burde si opp jobben for å bli KG`er på heltid? Da ville jeg iallfall klart å henge med. ← Ja, jobben tar alt for mye tid som man kunne brukt til mer fornuftige ting Virker som at legen var ganske fortvilet over seg selv, dersom han krisemaksimerte det ovenfor sykehuset. Han følte sikkert selv at det blødde veldig, og var nok redd han hadde gjort noe helt fryktelig. Men huff, det må ha vært en veldig skremmende opplevelse for deg og mannen. Men godt at alt gikk bra. Og så herlig at dere fikk se den lille! *gleder meg til det en gang blir min tur* ← Gled deg, det var en helt utrolig følelse Ha en fin lørdag!!! ← Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #300 Del Skrevet 17. februar 2007 Har vært å trent styrke idag jeg. Skulle egentlig på spinning, men det var fullt. Men har da ikke vondt av styrketrening heller Deilig var det. Håper bare jeg ikke blir alt for støl, for det var en stund siden sist. Trist å grått vær ute idag, så det er deilig å være inne. Har akkurat fyrt opp også, selv om det ikke er så kaldt som det har vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå