Gå til innhold

Impala's nye dager

Impala

Anbefalte innlegg

Glemte å si i lykkerusen i går at alt var bra ellers :ler:

Fint blodtrykk (128/87), fin urin, kjempefin blodprosent, også har jeg gått opp ca 3 kilo så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!!! Herlig å lese at det gikk bra i går! Han legen hørtes ordentlig uproff ut!!!

Han går bare under navnet dustelegen hos meg iallefall :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi gravide kvinner er jo ekstra sårbare og følsomme, hvilket enkelte leger ikke tar så mye notis av  :troest:

Han prøvde jo å trøste så godt han kunne, men det var ikke akkurat han jeg ville ha trøst av for å sid et sånn :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han følte seg skikkelig dum!

Gubben skulle bytte fastlege i går. Legen min er en av de med flest ledige plasser. Ikke så overraskende.... Hun er medlem i "dummelegene", hun også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han følte seg ganske dum ja :roll:

Hun gynekologen på sykehuset ble overrasket når jeg sa at jeg ikke blødde lenger, for på legen hadde det hørtes ut som det var enorme mengder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gå og drikke litt kaffe og spise litt :)

Etterpå får jeg prøve å være litt effektiv. Litt usikker på om jeg skal lese en svær rapport (som er viktig) eller få unna papirer på pulten. Hmm, får tenke på det.

Har vært litt rundt nå, og de jeg ikke har besøkt kommer jeg innom i løpet av helgen. Så dere er ikke glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hyggelig å komme inn her og lese alle positive innlegg! Blir både sippete og glad av å være her et par minutter jo! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enorme mengder? Hm... kanskje han måtte overdrive litt for å få deg inn på UL? Han måtte jo tross alt få ryddet opp i rotet sitt.

Min erfaring er at krisemaksimering hjelper mer enn å spille heltinne og si at "det er blør ikke SÅ mye" osv. :ler:

Kanskje på tide å jobbe litt, ja....

Du får ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så hyggelig å komme inn her og lese alle positive innlegg! Blir både sippete og glad av å være her et par minutter jo! ;):klem:

Så koselig da :klem:

Enorme mengder? Hm... kanskje han måtte overdrive litt for å få deg inn på UL? Han måtte jo tross alt få ryddet opp i rotet sitt.

Min erfaring er at krisemaksimering hjelper mer enn å spille heltinne og si at "det er blør ikke SÅ mye" osv.  :ler:

Kanskje på tide å jobbe litt, ja....

Du får ha en fortsatt fin dag  :klem:

Ja, han følte nok at han måtte rydde opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg byttet fastlege, så da slipper jeg nok han mer uansett !!

Det er bare en norsk lege ved vårt legesenter, og han har ikke hatt ledige plasser. Men nå var det 19 ledige plasser, så da har jeg byttet for både meg og mannen :)

Så får vi bare håper at ikke han også har tenkt å slutte da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*glad jeg har hatt leger jeg har vært fornøyd med de siste 4,5 årene*

Hadde det jeg også innen jeg flyttet til den kommunen jeg bor i nå :forvirret:

Men damene på legesenteret er verdens søterste og snilleste da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos lege siden fastlegeordningen ble innført, men etter hva jeg har hørt, er ikke legen min så verst... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...