Gå til innhold

Jeg skal gifte meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg endelig slutte med sniktitting i bryllupsforumet, og heller være her med god samvittighet :)

Har den siste uka vært på ferie sammen med familien min + sambo (har vært sammen i 2,5 år). Og mandag for en uke siden ville sambo ha meg med ut og gå tur på kvelden. Jeg ble selvfølgelig med - vi gikk og prata og kosa oss.

På feriestedet var det en øy formet som et hjerte, og akkurat i det vi gikk ut på denne øya kom det et stjerneskudd! Faktisk første gang i hele mitt liv jeg har sett stjerneskudd!! Sambo stoppa helt opp han også, og ba meg ønske meg noe.

(Skal sies at jeg på dette tidspunkt begynte å tenke hva som kanskje skulle skje..hehe.. :ler: )

Så da gikk sambo ned på kne, tok frem en ring og spurte om jeg ville dele resten av livet mitt med ham.. noe jeg selvfølgelig ville :-D

Husker egentlig svært lite av hva som egentlig ble sagt, begge gråt og var bare veldig veldig glade!! Det var superromantisk (en side kjæresten min ikke viser frem sååå ofte), og jeg kunne virkelig ikke fått det finere.

En uke etter svever jeg fortsatt rundt på en rosa sky. Alle er så glade på vår vegne, familiene våre er lykkelige, og vi har aldri følt noe som så riktig før.

Siden vi bor et stykke unna familiene våre for tiden er jeg også glad han gjorde det på et tidspunkt vi kunne fortelle dette til familien ansikt til ansikt. Han har virkelig planlagt slik at alt skulle bli perfekt...

Rart å tenke på at man er forlovet. At man skal gifte seg! Rart, men fint :)

Ikke satt dato enda, men vi skal sette oss ned denne uke og titte på det. Vi venter uansett til vi er ferdig på skolen, så blir tidligst sommer 2008.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med det forestående bryllupet!!! :hjerter: For et utrolig romantisk frieri :) Det er veldig forståelig at du ikke har kommet ned fra den rosa skyen din, det kan nok ta litt tid ;) KOS DEG! :klem:

Endret av Ballerina
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Ååå... Kjemperomantisk :) Gratulerer sååå mye med forlovelse, og velkommen som "lovlig" bryllupsforum-titter :danse:

Vi gifter oss 30.08.08, og er allerede langt på vei i planlegginga, vil kunne kose meg de siste mnd også, ikke bare stresse rundt :)

Skrevet (endret)

*smelt* Det er jo like romantisk som en film....

Velkommen hit! :)

Endret av amles
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hørtes veldig fint ut :) En rar følelse å være nyforlova.

Skrevet

Sååå romantisk!! Gratulerer så mye!! Og lykke til med planleggingen!

Skrevet

Slenger meg på resten jeg, gratulerer og lykke til!!!

Skrevet

Hei.Gratulerer så mye.Jegog forloveden gifter oss 18.08.07

Skrevet

Tusen takk alle sammen :klem:

Blir nok mye titting her etter tips, og en dagbok etterhvert! Men passer på å ikke ta heeelt av enda, regner vel egentlig med at det ikke blir bryllup før 2009. Så jeg har relativt god tid :ler:

Har tittet etter ringer i dag, siden forloveden (uvant!!) også vil ha. Koselig, og heldigvis ser det ut som om vi har lik smak på området.

Så langt liker vi disse godt! Klassiske, men likevel litt annerledes enn mange andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...