2små Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hjelp Jeg skal på jobbintervjue senere i dag. Og sitter og grubbler over mine svake sider. Vet jo hva det er men vil gjerne holde noe skjult, og heller snu det til litt positivt. Kan noen hjelpe meg. Hva svarer dere på dette spørsmålet? Dette er en drømme jobb man bare får mulighet til å få en gang i livet og vil jo så gjerne gjøre ett godt inntrykk
punktom Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Selv liker jeg ikke slike negative egenskaper som egentlig skal være positive. På mitt siste intervju var jeg ærlig og nevnte hva jeg mente ville være negative egenskaper for akkurat den stillingen, og hva jeg da burde jobbe mer med for å forbedre. For meg er slike svake sider forbedringspotensiale, iallfall hvis du er bevisst dem. Mine positive sider har gjerne kommet fram i søknad og cv, så da er den videre jobben på intervjuet å fortelle hvordan jeg i framtiden kan bli enda bedre ved å forbedre mine svakere sider. Jobbtilbud fikk jeg iallfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå