Nemmera Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal nå ta fatt på bacheloroppgaven min, og veileder vil ha oss til å skrive 10 (15-20 for dem som er flere) sider teori. Dette skal selvsagt kortes ned betraktlig i den endelige oppgaven. Jeg ble plutselig veldig usikker på hva som skal med i en teoridel når han mener man kan skrive opp til 20 sider om dette... Er det noen som kan hjelpe meg her? Oppgaven er under markedsføring/strategi (innen økonomi og administrasjonsfaget).
Respect Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Relevant teori som tar utgangspunkt i problemstillingen din og som du senere bruker for å analysere funnene.
Mischa Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Problemstillingen bør ha et teoretisk grunnlag, eks. ulike økonomiske/markedsføringsrelaterte teorier eller modeller, disse bør forklares og knyttes opp mot emnet du skriver om.
Gjesten29 Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Teoridelen er vel det letteste Værre med drøftingen gitt. Teorien du bruker skal seff være med i drøftingsdelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå