Tabris Skrevet 31. januar 2007 #21 Skrevet 31. januar 2007 Det varierer litt, med foretrekker å handle på plasser som Maxi, Helgø og Meny - de har flott utvalg innenfor økologiske og vegetarvarer. Ellers handler vi for det meste på Mega og Rimi, og innom Sunkost for å kjøpe vegetarprodukter.
Gjest Nattblomst Skrevet 4. februar 2007 #22 Skrevet 4. februar 2007 Spar, Rema1000, Ultra. Foretrekker helt klart Ultra- men det gjør ikke lommeboka...
Amanlis Skrevet 4. februar 2007 #23 Skrevet 4. februar 2007 Jeg handler det meste på KIWI, men skal jeg har ferskvarer eller spesielle varer kjøper jeg det på MENY
Gjest Emera Skrevet 4. februar 2007 #24 Skrevet 4. februar 2007 Vi handler mestparten på OBS og Maxi, av og til Ultra eller Bunnpris&Gourmet på Tyholt (som er veldig gode på kjøtt&ost) og innimellom tar vi oss en tur til Smart Club.Jeg pleier i tillegg ofte å stikke innom "innvandrerbutikker" i byen og plukke opp diverse. ← Det var ganske likt meg. Handler på OBS! en god del, noe på MAXI Tiller og Smart Club, og på nærbutikken, en Prix. Så er jeg innom Bunnpris&Gourmet på Nyborg, og av og til på Ultra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå