Gå til innhold

One three Hill

Bustetroll

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Noen som har sett mer enn de episodene som er vist på TVNORGE? Fortell meg hva som skjeeer.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

åh, det er så mye som skjer :ler:

gå på onetreehillweb.net å les der :) da finner du masse om det som skjer fremover, og mye annet snadder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Shayla

Nå har jeg sett to episoder lengre enn TVN. Og det er kjempe spennende..

Derek kommer tilbake......

Nathan har hatt sex med Brooke for 2år siden dette blir vist på en fest hjemme hos Nathan, for han tok det opp på video... Dette utløser ett helvete mellom Peyton og Brooke..

Mouth har sex med Clean Teen Shelly, hun gjør det slutt med han etterpå...

Brooke får kleskolleksjonen sin hos Victoria Secret. Rachel blir utvist for å ha stjelt matte testen.

Er det ikke lagd fler en 4 sesonger med One Tree Hill?Kommer det ikke fler heller?

Jeg finner ikke de to siste episodene på nettet...... Jeg vil se de NÅ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Det er ikke lagd mer enn 4 sesonger ennå nei. Går en sånn kampanje ( SOS - Save One Show ) nå, hvor man kan stemme på hvilke tv-serier man vil ha tilbake til en femte sesong ( altså hvilke som får sendetid på tv.. eller noe sånt ). Tror avstemmingen ble avsluttet i går. Det er slik OTH ble reddet i fjor, for det var lenge snakk om at OTH skulle bli kuttet av the CW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grønnsåpe

aner ikke hvilken sesong som går på ukedagene jeg. sesong 4 på søndager, hvertfall. følger ikke med på ukedagene, har aldri tid :ler: pluss at jeg har sett det før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Shayla

Det ser ut til at vi kan glede oss over enda en sesong. I siste episode av 4 sesong står det at det er en sniktitt på neste sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestemt at det skal lages en sesong 5 av OTH. Hvis dere vil vite mer om OTH, så anbefaler jeg siden: www.onetreehillnorge.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...