Gå til innhold

One three Hill


Bustetroll

Anbefalte innlegg

Noen som har sett episodene som sendes på TVNORGE nå? Kan noen fortelle meg hvem Derek egentlig er? (Det er vel ikke broren hennes?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gir seg ut for å være halvbroren hennes (samme far), men om han virkelig er det, vet jeg ikke.. :roll: Psyko er han ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, men han kan jo ikke være det?

Jeg innbiller meg at det ikke er han som er broren hennes, men en som har stalket henne, og så fikk en gylden mulighet til å komme nærere henne da hun fortalte om Derek på internett og "etterlyste" han.

Men noen her har vel sett flere episoder enn de som sendes på tv her i norge?

Fortell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har helt rett. Derek er overhode ikke broren hennes, men heller en ganske så SYK beundrer. Det blir forresten skikkelig spennende i akkurat den saken.....

Vet ikke helt hvor mye jeg skal røpe her, men det blir et par overraskelser fremover.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

warning: ikke les om du ikke vil bli.. spoiled. hehe ;)

Jeg følger med på oth på nett. Så han Derek dere kjenner ( han heter egentlig ikke Derek. husker ikke egentlige navnet hans ), er ikke halvbroren til Peyton. Han er en utrolig psyko stalker, som dere sikkert så i sist episode som ble sendt her i Norge. Peyton oppdager at han ikke er så stabil som hun tror han er, og blir ganske redd for han. I en rimelig dramatisk episode, angriper 'Derek' Peyton. Lucas og ..trommevirvel.. DEN VIRKELIGE DEREK, kommer å redder henne :) Psyko Derek faller ut av vinduet, også forsvinner han. Peyton blir full av nervøsitet, og den ordentlige Derek hjelper henne :)

Noen detaljer kan avvike fra min forklaring, da det er en stund siden jeg så dette.. hehe.

Men oth blir veldig bra utover! Gled dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har sett epeisodene, vet dere hva som skjer med Hayley? Jeg har lest at hun kommer ut for en ulykke, som nathan er litt ansvarlig for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har sett epeisodene, vet dere hva som skjer med Hayley? Jeg har lest at hun kommer ut for en ulykke, som nathan er litt ansvarlig for...

Hun blir utsatt for en ulykke ja, og det er delvis pga Nathan, men det er ikke han som skader henne.

Det som skjedde i gårsdagens episode var det grønnsåpe forklarte over.

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun blir utsatt for en ulykke ja, og det er delvis pga Nathan, men det er ikke han som skader henne.

.

Ingen som har sett episoden og kan fortelle litt mer? Dette har jeg jo lest i episode beskrivelsen... Litt nysgjerrig ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe
Ingen som har sett episoden og kan fortelle litt mer? Dette har jeg jo lest i episode beskrivelsen... Litt nysgjerrig ja...

sendte deg personlig melding :) ikke sikkert alle her vil vite akkurat hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...