Gå til innhold

Kresne norske damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eh. Hvordan han forholder seg til andre mennesker og hvilket syn han har på seg selv i samhandling med andre mennesker gjenspeiler seg i alle aspekter av livet.

Klarer man ikke å være ydmyk eller behandle sin kvinne med respekt, så klarer man ikke det overfor andre medmennesker heller.

Det er jo respekt å ikke bli sammen med noen på falske premisser. Damene får jo, presumptivt, velge?

CoolDuckie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi damer er vel like kresne som dere menn.....men sikkert på forskjellige måter.

Skrevet

Vel jeg er sammen med en dame fra estonia, og jeg har aldri hatt noen problemer med å treffe norske damer. Grunnen til at jeg trives veldig godt med henne i forhold til mange norske jenter er fordi jeg kan få lov til å være en mann.

Skrevet

hva mener du i praksis med å få lov til å være en mann

Gjest Miss Guided
Skrevet

Ja, hva menes med å være en mann? Jeg undres litt på dette fordi jeg hører og ser at dette ofte er brukt som argument når noen menn har skaffet seg dame utaskjærs. Så hvordan er det vi norske kvinner vingeklipper MANNEN?

Og jeg har ingen innvendinger mot at norske menn finner seg koner fra andre verdensdeler så lenge det er kjærligheten som rår, bare for å ha sagt det.

Gjest Gjest 1
Skrevet
Så hvordan er det vi norske kvinner vingeklipper MANNEN?

Ved å oppføre seg som G. H. Brundtland fremfor C. Midelfart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...